Uiterste vriendelijke te woord gestaan en het euvel diezelfde dag nog verholpen

prima ondehoud

Was een kleine beurt en alles is naar volle tevredenheid gedaan. Met dank daarvoor/ Groety René

Zoals altijd goed

Zoals altijd goed

Uitstekend bedrijf

Vriendelijke en goed geïnformeerde medewerkers!

Prettige verkoop, wat details mis

Onlangs kochten we een nieuwe (demo)auto bij Zeeuw. We werden uitstekend geholpen door Corne, die veel moeite heeft gedaan om de verkoop (en inruil) mogelijk te maken. Vriendelijk en direct. Na aflevering bleken een paar details niet te kloppen, die hebben we ook gemeld; namen die nog in de telefoonlijst stonden en een slangetje dat niet aangesloten was. Verder blijken er best wat beschadigingen op een van de velgen te zitten. Daar kwamen we pas na aflevering en bij de eerste wasbeurt achter. Was netter geweest als deze beschadiging voor aflevering, bij verkoop, was gemeld. Daar steken we ook de hand in eigen boezem en hadden wij ook beter moeten kijken. Maar zou beter zijn geweest als het wel gemeld was door Zeeuw. Al met al een goede ervaring, maar er waren punten die strakker hadden gekund.

Keurig geholpen

De ervaring die ik had met Wimoca is vergelijkbaar mede door receptionist Rob.

Relaxte sfeer en goede service

Relaxte sfeer en goede service

Fijne verkoper

Rustig de kans om te kijken en de verkoper nam alle tijd. Bij het halen was ik heel verrast met de onthulling, heel blij!

Super aardige mensen en mooie showroom.

geweldige service

alles top geregeld tot in de puntjes. volgende auto zou ik weer daar kopen.

goed geholpen door de medewerkers

werkzaamheden koppeling vervangen

Aanrader!

Heb onlangs een tweedehands auto bij de Zeeuw gekocht. Relatief goedkoop gezien de mooie nieuwe Jeeps en Fiats die in de showroom staan:) Maar zorgvuldig en netjes afgehandeld en feestelijk opgeleverd. Alsof ik een splinternieuwe auto had gekocht. Aanrader!!

Deskundig en professioneel. Persoonlijke afhandeling.

Goed gevoel

Het is toch een hele uitgave een mooie auto. Maar Corné leek graag mee te denken en oplossingsgericht. Heel blij met m’n auto en ik heb nog geen moment spijt gehad. Dank je wel en hopelijk tot over een paar jaar wanneer deze aan vervanging toe is.

Prima servicebeurt, vriendelijk personeel.

Auto voor onderhoudsbeurt gebracht. Alles goed gegaan, ontvangst bij receptie, onderhoudsbeurt zelf, het ophalen van de auto. Niets op aan te merken.

Service is uitmuntend

De geplande aircocheck is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Ik ben prima geholpen.

Die is prima ik had een stroom storing en is direct op gelost.

Netjes gewerkt en vlot geholpen

Ben uitstekend geholpen!

Tijdens mijn bezoek voor zowel de proefrit als het ophalen van de auto ben ik zeer attent geholpen en ontvangen. Een lekker kopje koffie erbij. De auto werd keurig schoon opgeleverd! Een hele prettige ervaring!

Klantvriendelijkheid altijd goed geholpen

Altijd goed geholpen

Fantastische service

Ik wordt altijd goed en klantvriendelijk behandeld. En goede service

Super service!

Goede service en duidelijke communicatie. Netjes op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Goed geholpen bij Chris, prima

Fijne verkoper

Tevreden

Tevreden

Lekker duidelijk en snel volgens de afspraak.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht