De Fiat 500 Gucci troffen we aan zoals in de advertentie weergegeven. De staat van de auto is uitstekend en na een goed en prettig gesprek kon ik met een goed gevoel overgaan tot de aankoop van de auto.

Zeer service-gericht en realistisch verkoopproces

Zeer service-gericht en realistisch verkoopproces

Uitstekende service ook toen het even niet eenvoudig was.

Ik had een electronisch alarm probleem met mijn Stelvio. Ze zijn er keurig uitgekomen en kreeg de demo mee.

Goed geholpen. En werd geïnformeerd hoe de werkzaamheden aan mijn verliepen.

100%klantvriendelijk

zeer klantvriendelijk. zoek alles uit indien nodig. alles word keurig geregeld. ik ben een 100% tevreden klant

Heel goed, zoals altijd.

Moest mijn banden laten verwisselen en werd keurig en snel geholpen.

De auto is goed en de service is ook goed met dien verstande dat men niet duidelijk was dat mijn 500C een verouderde versie was met nieuwe kenteken want de navigatie ontbreekt en ik was zo verwend geraakt aan de navigatie van mijn vorige 500 en dat is de enige minpunt omdat ik nu gebruik moet maken van een iphone. Ik heb namelijk geen mobiel telefoon dat moet ik nu aanschaffen.

Ik ben uitermate klantvriendelijk geholpen.

SVP; Laat mij weten of jullie de bescheiden van de vorige eigenaar nog hebben gevonden. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Ferrie Soet.

Zoals ik al jaren gewend ben, alles weer prima geregeld!

Goede service en vriendelijk personeel

Wordt perect geholpen

Prima service fijne verkoper

Snelle prima service

's-morgen gebeld, direct in de middag geholpen.

Zie nevenstaande uitleg....

Allereerst geef ik 5 sterren voor het prettige telefonische contact en de snelle inplanning voor de werkplaatsafspraak... alle lof, mss ook wel ingegeven door de bijzondere tijd waarin wij leven. Echter voor de afhandeling ben ik veel minder te spreken. Het euvel is nog steeds niet opgelost. Ergo er zal opnieuw een werkplaatsafspraak dienen te worden gemaakt........ Derhalve kan ik niet hetgeen ik zou willen kiezen bij "aanbevelen" aangeven, en dat spijt mij.

super service

altijd top geholpen

Snelle, betrouwbare en vriendelijke service

Al jaren laat ik naar tevredenheid de service van mijn auto over aan Zeeuw. Kort na mijn laatste jaarlijkse onderhoudsbeurt bleek mijn gedimd groot licht kapot. Na een telefoontje kon ik direct langskomen en werd de reparatie onmiddellijk gedaan en -wat ik zeer waardeerde - er werden toen geen kosten voor in rekening gebracht. Recent was er een remlicht kapot. Ook nu kon ik meteen de volgende ochtend terecht en werd het lampje (heel proactief ook meteen aan de andere zijde) heel snel vervangen.

Geweldig, als altijd

Ik heb nul verstand van auto's en heb dus een garage nodig die ik meer dan 100 procent kan vertrouwen. Dat is deze.

Prima geholpen en duidelijke uitleg gehad.

Het was fijn dat de werknemers mij nog herkende en precies wisten waar ik voor kwam. Ik werd netjes en snel geholpen waardoor ik weet waar ik aan toe ben en met een gerustgevoel de werkplaats heb verlaten.

zeer tevreden

vriendelijke ontvangst, goede service mbt tijdelijk vervoer, kundig personeel

Zeer prettige aankoop

Ik heb Zeeuw Automotive op het internet gezien en de auto gekozen. Snel daarna een prettige ontmoeting ze hebben echt ook een passie voor Italiaanse auto`s . Ik had een Fiat Punto HGT Arbath van 2004 ingeruild tegen een Alfa Romeo MiTo voor de Fiat een mooie prijs terug gekregen. Ik heb nog nooit zo`n spontane aankoop meegemaakt. De Alfa Romeo stond klaar in de show room met een grote strik op de voorruit De verkoop adviseur had nog een leuke foto gemaakt van mij naast de Alfa Romeo. Bij vertrek ook nog een fles wijn en tasje met de nuttige dingen voor de auto mee gekregen. De auto is een occasion van 2011 maar ziet er als nieuw eruit zowel van binnen als van buiten en zoals de auto aan mij is afgeleverd leek het voor mij net een splinter nieuwe auto. Ik denk dat zij geen onderscheid maken of je een nieuwe of een occasion auto koopt.

Prettig

Service is goed, alleen de eerste servicebeurt betalen is wat minder mede door dat er niet bij verteld is in de mail.

snel

APK snel geregeld

Klasse

Fijne auto. Is onze tweede Fiat 500. De eerste Fiat hebben we 10 jaar probleemloos mee gereden. Tevens prima geholpen en professioneel geadviseerd door Zeeuw Automotive dhr Corné Penning

BLIJ

Zojuist mijn nieuwe auto opgehaald Heel blij mee! En daarbij ook nog eens vriendelijk, behulpzaam en deskundig geholpen.

Goed service

Grote beurt prima uitgevoerd.

Plezierig om klant te zijn van Zeeuw Zwijndrecht

Bij Zeeuw wordt je nog als klant behandeld en gewaardeerd of het nu verkoop betreft of werkplaats receptie. Het maakt niet uit wat voor auto je ook koopt of voor onderhoud brengt. In tegenstelling tot sommige andere merk garages waar alleen de lease rijders voor vol aan worden gezien en de pariculier op het 2e plan staat.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht