Vriendelijk en duidelijk

Goede duidelijke communicatie met klantgerichte aanpak (vriendelijk). Punt van aandacht is de telefonische bereikbaarheid van de werkplaats. Soms telefonisch niet bereikbaar, ook bij helemaal laten uitbellen. Advies: laat werkplaats overlopen naar andere werkplek bij geen bereik (nu krijg je niemand aan de lijn). Ondanks bereikbaarheid toch tevreden klant!

top !

fijn bedrijf zijn bereid om goed en scherp zaken te willen doen

Voldoende

Geen koffie gehad tydens wachten.Ook niet gezegd zelf te doen

Jammer

Oderhoudsboekje niet ingevuld. Oude kaartje aan de zijkant is niet vervangen door nieuwe ,waarop de klant kan zien wanneer de eerst volgende beurt/ onderhoud kan plaatsvinden.

Kundig en betrokken verkoper

Mijn eerste keer bij Zeeuw Automotive en als zeer plezierig ervaren! Op zoek naar een 500C sprak ik verkoper Dennis Stam in Zwijndrecht. Hij begreep direct mijn wensen en de verkoop was snel rond. Geen praatjes maar helder advies icm met een reële verkoopprijs. Ik heb nog geen ervaring met de after-service maar deze vast ook heel goed.

goed en adequaat geholpen. zeer vriendelijk

keurig op tijd. snel en adequaat. vriendelijk en ter zake kundig.

Ik ben altijd goed behandeld. Aardige medewerkers. Bij de reparatie van de auto wordt duidelijk gezegd wat het probleem is. De ontvangsthal is schoon. De wc is ook schoon. Koffie of thee zijn gratis aangeboden. Handgel is beschikbaar voor ontsmetting.

Prima eerste ervaring bij en met jullie

Zie boven

Heel prettig geholpen. Leuke attentie (fles Italiaanse wijn) bij de afname vd auto kado gekregen.

Snel en een goede service

Ik heb mijn auto ‘s ochtends gebracht. Ondertussen werd ik netjes gebeld dat er het een en ander vervangen moest worden. Ik kon mijn auto diezelfde dag gemaakt ophalen.

Vriendelijk, deskundig en betrouwbaar

Goed ontvangen met een heerlijke fles wijn. Documenten keurig op orde in overzichtelijk meegekregen en als kers op de taart een prachtige strik op de nieuwe auto!

Zeer tevreden over service.

Professioneel, klantgedreven en hoge service

De wijze waarop het 1e contact vanuit mijn zijde per e-mail door Dennis werd omgezet naar persoonlijk contact, sprak me meteen aan. Daarna gewoon 'afspraak is afspraak' doen, dit in de vorm van 'ik bel je vanmiddag voor een reactie' en dat dan ook gewoon doen. Dat terugbellen met een correct en goed bod op aankoop en inkoop. Waar je blij van wordt. Dan na koopovereenkomst gewoon alles soepel en meer dan correct regelen, waarbij flexibiliteit en weer afspraak is afspraak. Bij ophalen wagen, ondanks corona tijdperk, gastvrij en prettig. Wagen stond al feestelijk klaar, afgetankt en wel. Afronden en rondje wagen om uitleg te geven. Kan je zo de weg op! Aanader als je een nieuwe wagen zoekt, fijn familiebedrijf

Correct, vakkundig en snel uitgevoerd.

zie één zin

Prima geholpen

ok

Online een afspraak gemaakt! Netjes gebeld met wat er gedaan moest worden!

keurig op tijd alles goed afgehandeld doen moeite om vragen te beantwoorden

Prima service en ik kon snel terecht

Slordig

Communicatie via E mail niet goed, vergeten APK keuring te doen bij beurt, bij vervanging pollenfilter, bekleding los laten hangen

Gewoon en top bedrijf

Prima, alleen dashboard lampje brand nog ?

Men was vergeten te zeggen dat dit zou kunnen doordat de sensor nog zich moest instellen na wat langer gereden te hebben. Maar het is nog niet uitgegaan. Mijn man gaat binnenkort de banden oppompen en kijkt dan of het lampje daarna uitgaat en anders komt hij even langs.

Alles geregeld zoals besproken

Perfecte Service

Snelle reactie en alle afspraken komt men naar.

Goed ontvangen

Goed ontvangen klein detail opgelost en na een week nog Ff gebeld hoe het bevalt en me vragen beantwoord Tevreden

Snel en klantvriendelijk

Goede sfeer, snelle wissel van de banden, mogelijkheid om te wachten en te werken .

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht