Netjes

Door Corona afstand moeilijk om een zitplaats te hebben, normaal ga je naast mensen zitten. Tijdelijk probleem. Verder vlot en keurig afgewikkeld.

Ivm corona weinig contact maar service was goed

Geweldige service!

Goede service, snel en niet duur! Bovenal aardige lui!

Aardige verkoper, snel zaken doen en tevreden over het resultaat.

Vanaf het eerste contact via internet goed geholpen. Snelle en adequate reacties met reële basis tot onderhandelen.

Zeer goed!

Aardige mensen, veel auto's op voorraad, snel en goed zaken doen, oplossingsgericht, goede prijzen.

Super tevreden over inzet verkoper.

Ik ben zeer tevreden over de inzet van de heer Willemse over het gehele aankoop traject van onze nieuwe Doblo, van offerte tot aflevering.

Super goeie service

Heldere communicatie

concreet en vriendelijk geholpen

Een bezoekje aan mijn dealer dan wel noodzakelijk voor mijn Alfa voelt altijd weer als een uitje! Zeeuw Automotive ga zo voort, en Alfa Romeo blijf op koers en kom tijdig met vernieuwing!

Zoals ik gewend ben.

Eigenlijk heb ik weinig bijzonders te melden, positief noch negatief. Wat me wel opviel, was dat ik mijn auto deze keer niet gewassen terugkreeg. Mogelijk als gevolg van noodzakelijke bezuinigingen. Maar had dat bij het ophalen van de auto even gemeld.

Alles gedaan conform afspraak

Afspraak en uitvoering van werkzaamheden netjes uitgevoerd en gecommuniceerd

Mijn auto ging voor de eerste controle,ik stond binnen een uurtje weer buiten...heel snel

keurig geholpen

Ik ben keurig geholpen en ik werd heel goed op de hoogte gehouden van alles. Personeel was zeer vriendelijk. Mn moeder heeft ook een fiat 500 heeft heeft inmiddels ook een afspraak gemaakt bij jullie nav mijn positieve ervaring.

Prima!

Altijd prima service en gezellig geholpen. Ga zo door

Goed voorbereid op de huidige situatie, snelle afhandeling, perfect

Prima behandeling, ondanks corona, goede vakkundige service.

De fout in het electronisch systeem is opgelost door een reset en een update. De ene ster ontbreekt omdat het voor mij uit Zierkzee +/- een uur rijden is, maar daar kunnen jullie niets aan doen.

mijn ervaring was goed

vriendelijk en wat ze technisch uitvoeren kan ik niet beoordelen. dit veld moeten jullie weghalen want is onzinnig.

snelle afwikkeling

door corona-perikelen geen contact met de monteur, maar p grote afstand wel indruk gekregen van de werkzaamheden

Service en behandeling zoals ik van Zeeuw gewend ben.

Blij dat in deze tijd n9g langs kon k o men voor bandenwissele.

Alles conform afspraak uitgevoerd.

Onderhoud is uitgevoerd, maar er wordt ook geen enkel stapje extra genomen

Helaas een matige ervaring opgedaan bij de Zeeuw in Zwijndrecht. Het was een grote beurt met een paar kleine reparaties. Zo is er een kabelbreukje verholpen in de kofferbak, echter heeft de monteur hier de bedrading niet netjes weggewerkt.. jammer. Nu loopt er een zeer zichtbare bedrading langs mijn kofferbak. Verder zie je bij menig andere autogarage dat de auto na een duurdere beurt (700+) euro even gewassen wordt zodat de eigenaar een schone auto in ontvangst neemt, dit zat er helaas niet in. Al met al is men erin geslaagd om de auto zijn beurt te geven, maar voor zulke rekeningen zou ik net iets meer gastvrijheid verwachten ipv een humeurige medewerker achter de balie waarbij iedere vraag er een teveel is. Hierbij kom ik dus uit op een matige beoordeling.

Erg goed!

Ik voelde me direct op mijn gemak, ongedwongen. Ook toen ik in eerste instantie niet overging tot de aankoop van de auto. Ik had meer bedenktijd nodig en kreeg alle tijd zonder scheve gezichten. Ook mijn oude werd zonder problemen geaccepteerd als inruil. Nu ben ik ontzettend blij dat ik de auto gekocht heb. Ik kwam na 2 weken achter een paar kleine dingetjes, zoals een kapot kentekenlicht en de verwarmingsknop draaide niet helemaal dicht. Ik heb netjes gebruik gemaakt van de garantie, zonder problemen en binnen een paar dagen na melding.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht