onbevredigend
Ik heb roestschade in de watergoot tussen de scharnieren van de achterklep.
In februari langs geweest om het te laten beoordelen. Er werden foto's van gemaakt, maar kreeg geen reactie. Opnieuw langsgereden en er werden opnieuw foto's van gemaakt. De eerste waren niet scherp genoeg.
Vervolgens blijkt Zeeuw Automotive en Fiat Nederland en Fiat Italië de schade af te doen als schade van buitenaf. Dat is onmogelijk. Tevens is goed te voelen dat er in de watergoot alleen grondlak zit. Is dus niet gespoten.
Er werd commercieel naar gekeken, want ik ben een goede klant, ik rijd 23 jaar Fiat. Het bedrag wat ik ervoor moet betalen, ja ik moet de roestschade zelf betalen en Zeeuw Automotive betaalt ook mee, is ongeveer hetzelfde als ik het bij een schadebedrijf deze roestschade laat repareren. Ik voel me nogal genept. Ik werk zelf 23 jaar bij een dealerbedrijf waar ik ook enkele jaren garantiezaken waaronder lakgaranties heb behandeld. Het rekensommetje wat gemaakt is inzake mijn schade heeft niet met commerciële coulance te maken.
Ik ben erg teleurgesteld in Fiat de Zeeuw en Fiat Nederland.
Als Zeeuw Automotive blijft volhouden dat ik de lakschade zelf moet betalen, is dit mijn laatste Fiat.
Met vriendelijke groet,
Marc Rietkerk