Weer goed geholpen, zoals altijd...

Als je zelf niet technisch bent, ben je afhankelijk van je garage. Voor mij is het heel belangrijk dat ik bij Wimoca, :) mensen vind die ik vertrouw en die me goed voorlichten.

Wordt altijd goed geholpen

Klant is Koning!!

Prima ontvangst, gemoedelijke wacht- / zit hoek, heldere eerlijke uitleg aangaande de werkzaamheden!!

Heel goede ervaring

Heel prettig ervaren

onbevredigend

Ik heb roestschade in de watergoot tussen de scharnieren van de achterklep. In februari langs geweest om het te laten beoordelen. Er werden foto's van gemaakt, maar kreeg geen reactie. Opnieuw langsgereden en er werden opnieuw foto's van gemaakt. De eerste waren niet scherp genoeg. Vervolgens blijkt Zeeuw Automotive en Fiat Nederland en Fiat Italië de schade af te doen als schade van buitenaf. Dat is onmogelijk. Tevens is goed te voelen dat er in de watergoot alleen grondlak zit. Is dus niet gespoten. Er werd commercieel naar gekeken, want ik ben een goede klant, ik rijd 23 jaar Fiat. Het bedrag wat ik ervoor moet betalen, ja ik moet de roestschade zelf betalen en Zeeuw Automotive betaalt ook mee, is ongeveer hetzelfde als ik het bij een schadebedrijf deze roestschade laat repareren. Ik voel me nogal genept. Ik werk zelf 23 jaar bij een dealerbedrijf waar ik ook enkele jaren garantiezaken waaronder lakgaranties heb behandeld. Het rekensommetje wat gemaakt is inzake mijn schade heeft niet met commerciële coulance te maken. Ik ben erg teleurgesteld in Fiat de Zeeuw en Fiat Nederland. Als Zeeuw Automotive blijft volhouden dat ik de lakschade zelf moet betalen, is dit mijn laatste Fiat. Met vriendelijke groet, Marc Rietkerk

De klantgerichte, persoonlijke benadering van Zeeuw heeft mij weer bij Alfa Romeo gebracht.

Bij Zeeuw Zwijndrecht staat de klant centraal. Geen moeite wordt gespaard om het mij naar de zin te maken. Alle afspraken zijn uitstekend opgevolgd en de Alfa Romeo Giulia is tip top afgeleverd. Met recht een autobedrijf met passie.

Word altijd naar tevredenheid geholpen.

Heb een adres en naamswijziging doorgegeven bij de dealer. graag in het vervolg, alle correspondentie versturen naar het mailadres [email protected]. Mijn vader is helaas november 2019 overleden.

Keurige aankoop met scherpe prijs

Ondanks de aankoop van een tweedehands auto werden we super netjes behandeld alsof dat we een nieuwe auto hadden aangekocht. Wij hebben sinds onze aankoop alleen nog maar positief over de Zeeuw gesproken!

Hele fijne service gekregen! Niks is teveel moeite en nemen echt de tijd!

Goed geholpen eerlijk advie

Verkoper goed geadviseerd,en vakkundig. Levering auto binnen een paar dagen. Fijn bedrijf

gewoon netjes en zakelijk

zoals hier boven vermeld, niet goed niets slechts, kort bondig en zakelijk

Duidelijk en informatief te woord gestaan

Positieve ervaring

Goede ervaringen, vriendelijk denken met je mee. Hele duidelijke uitleg.

Bezoek verliep geheel volgens afspraak, afhandeling was prima.

Hoewel ik heel kort van te voren belde, kon ik snel terecht. Ik was hier voor de eerste keer en heb de wijze van benadering als erg aangenaam ervaren, waarbij de APK en beurt snel werden afgehandeld.

De huidige omstandigheid is voorzichtigheid voor je mensen een pre.

Helaas kan ik de camper nog niet gebruiken om een goed beeld te krijgen of alles weer werkt wat noodzakelijk is. Maar er komen nog meer jaren na dit .

Vriendelijke en goede service en een redelijke prijs.

Binnen de afgesproken tijd was de auto klaar.Geen bijzonderheden gevonden.Olie ververst en de computer geupdated.Helaas waren niet alle instellingen terug gezet zodat ik s'middags terug moest.Automatische handrem door showroom medewerker ingesteld. Om de verwarming/koeling te laten werken moest de auto weer even aan de compueter.Binnen 5 minuten was alles weer geregeld.Monteur heeft dit gedaan in zijn lunchtijd.Bedankt !

Iets te lang moeten wachten

Wissel winterbanden duurde 1,75 uur ipv 1 uur.

Altijd goed en prettig geholpen

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Top geholpen!!

We zijn heel goed geholpen, er werd de tijd genomen en konde met alle vragen terecht. Echt top!!!

Ik ben echt supergoed geholpen door Chris

We hebben best lang getwijfeld over het inruilen van onze nog redelijk nieuwe auto. Voor Chris was niks teveel. Hij heeft continu voor ons klaar gestaan en heel veel mooie aanbiedingen gedaan tot er een voorbij kwam die aantrekkelijk was voor ons. Echt een topper!

Alles geheel volgens afspraak afgehandeld

Keurig op tijd geholpen.

Altijd keurig geholpen en zeker nu in de prachtig vernieuwde showroom. Aardige heren, die weten dat je komt en ook altijd even tijd vrijmaken voor een kort gesprek.

Prettige garage met deskundig personeel.

Bij evt extra kosten wordt er voorafgaand gemeld wat er is en wat de kosten zijn.

Snel en goed

Ohmstraat 1