Zoals altijd goede en vriendelijke service

Zoals altijd een vriendelijke snelle service

is geweldig

snel en vakkundig geholpen zowel bij receptie als de werkplaats

Heel goede ervaring

Bij het rondkijken om een nieuwe auto te gaan kopen kwamen wij op een overzicht terecht van de ANWB, zij geven aan dat de Jeep Renegade een hoge instap heeft. Wij waren geheel onbekend met het merk en zijn een proefrit gaan maken. Wij kozen een onhandig tijdstip vrijdagmiddag 17.00 uur dus geen testrit gemaakt op de snelweg ivm files. De maandag erna werden wij gebeld door Corne Penning. Dit is logisch want even inventariseren hoe de klant erin staat om een auto aan te schaffen is logisch. Wij gaven aan dat wij het nog niet wisten, er maalden nog wat andere automerken door ons hoofd. Aan het eind van de week toch besloten een tweede testrit te maken. Hiervoor heeft Corne een Renegade van een ander filiaal laten komen dit was geen probleem. Na de testrit waren wij om en hebben besloten om een gereedstaande auto uit de showroom te kopen. Het aflevertijdstip kwam niet helemaal in beider agenda's uit. Op de vraag of het zaterdagmorgen 9 uur kon was dit geen probleem voor Corne, hij liet zijn koffie- en opstartmoment met de collegae varen en heeft ons vriendelijk ontvangen. De aflevering was duidelijk, goed geregeld en een feestmoment. Wij hebben al heel wat nieuwe auto's mogen kopen maar de wijze waarop de Jeep ingepakt stond was voor ons een nieuwe ! Een aantal dagen na de aflevering werden wij gebeld of wij tevreden waren. Ook dit was een net gebaar. Tot nu toe alleen maar heel goede ervaringen !!! Hopelijk zullen deze ervaringen in de toekomst gehandhaafd blijven bij onderhoudsbeurten, eventuele mankementen, keuringen.... we gaan het meemaken. Tot nu toe een dikke pluim en bedankt !

Goed en vriendelijke bediening

Een verademing voor mijn rij plezier

Een compacte sportieve auto, waarmee ik veel rij plezier beleeft

Goed geholpen bij de aanschaf van een fiat 500.

Prettige sales adviseur. De fiat 500 welke we zagen, het was geen liefde op het eerste gezicht, omdat er op een paar plekken beschadigingen waren. De dealer heeft het netjes opgelost. We moesten er iets langer op wachten voordat het afgeleverd kon worden, maar toen we de auto kwamen ophalen, waren alle plekjes netjes opgeknapt. We hadden van onze oude auto welke we ingeruild hebben een set winterwielen. Deze werden netjes thuis bezorgd als service. Al met al een tevreden klant.

uitstekend geholpen

Ondanks Corona opgewekt geholpen en mijn tijd uitgezeten met lekkere koffie en recente glossy's.

Als altijd: klantgericht en serviceminded

Ondanks de Corona crisis Afspraak kunnen maken en tevreden over de afhandeling.

Zie onderstaand

Fijne en mooie garage. Vriendelijk personeel. Wel n end rijden voor mij. Maar je moet er iets voor over hebben.

Bijna helemaal prima

"Bijna" want er wacht nog een Squadra check op 9 april bij jullie.

Was een opmerkelijke APK, namelijk tijdens de pandemie van Corona. Alles was goed geregeld en heb er niks op aan te merken. Gewoon goede service zoals ik gewend ben ;-)

Vriendelijk ontvangen, direct bij binnenkomst koffie aangeboden , relaxed sfeer, prima geholpen door verkoopadviseurs. Aanbeveling indien je opzoek bent naar een andere auto.

Niet leuk

Normaal als een lamp kapot gaat, ga ik naar de garage en het wordt voor mij gratis gedaan. We zijn klant bij Wimoca meer dan 20 jaar. Mijn laatste bezoek bij de garage moest ik meer dan 10 euro betalen voor het vervangen van een lampje hoewel het lampje 8 euro kost. Voor een goede klant verwacht ik toch een goede service.

slechte ervaring

Bij inleveren sleutel voor onderhoud (ca. 4.200 km op de teller) vroegen we wat de kosten worden. Antwoord; Euro 69,00. Bij ophalen moesten we Euro 159 betalen en de baliemedewerker wist nergens meer van en verdween snel met de mededeling dat wij altijd wat te zeiken hadden. Zowel mijn vrouw als ik hebben hem dat bedrag horen noemen. En dat wij als zeikers betiteld worden kan wel uitkomen. Niet dat wij zeiken, maar dat we geen genoegen genomen hebben bij de aflevering na de aankoop. Meerdere zaken waren toen niet in orde. Is toendertijd uiteindelijk redelijk opgelost, maar kostte wel veel moeite onzerzijds.

Netjes, verzorgd en alles volgens afspraak

Hartelijke ontvangst. Snel geholpen en de monteur heeft mijn Alfa heel netjes behandeld. Alles ging volgens afspraak en de auto werd ook nog gewassen.

Prima, klantvriendelijk en transparant

Duidelijk en op een zeer klantvriendelijke wijze geholpen

Zorgvuldig in maatregelen corona-virus

Prettig om even langs de werkplaats te lopen om het moment dat de auto bijna klaar was en een persoonlijk gesprekje te hebben. Ook bij de receptie in deze tijd. Lekkere koffie genomen en vriendelijke bejegening van medewerkers in de showroom. Meende dat ik gelezen had in de mail dat ik een vervangende auto mee zou krijgen, bleek echter niet bij APK en km.beurt van 2 uur. Had me er al op ingesteld en wandelschoenen mee. In de omgeving goed te wandelen. Tussendoor even langs voor koffie en weer verder wandelend. De inschatting van de duur van controle klopte, ongeveer 2 uur. Prima.

snel en adequaat geholpen

Perfecte Service

Wordt Altijd top kwaliteit geleverd

Klantvriendelijk

Ben al jaren klant op deze locatie nooit problemen gehad waren niet voor niets klant vriendelijkste daihatsu dealer en dat zij ze nog steeds blij dat het nog het oude personeel is voor mij een dikke tien

Apk keuring is goed uitgevoerd

Positief

Prima bedrijf.

Klantvriendelijk en de koffie staat klaar.

Prima ontvangst en perfecte service

Beurt binnen de tijd uitgevoerd tegen het vooraf gemelde bedrag.

Goede service zeer tevreden

Recent zijn wij voor een garantie klus in uw garage geweest zonder problemen werdt het op gelost en ook kregen wij koste loos een ruil auto mee wij zijn zeer tevreden en geven wij deze garage een zeer hoge score . Mvg. Van Leeuwen Dordrecht

netjes en correct geholpen

direct geholpen en probleem deels verholpen aangezien later bleek dat er nog wat mis was. Moest ik helaas nog een keer voor terug en gezien dit om een corrosie vorming bij een computer aansluiting bleek te gaan. Moet ik helaas nog een keer terugkomen als het nieuwe onderdeel uit Italie er is.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht