Geweldig en uitstekend advies

Voor de eerste keer een auto gekocht bij De Zeeuw en ben uiterst tevreden over de klantvriendelijkheid en deskundigheid van de verkoper.

prettig geholpen

Super fijne aankoopervaring in Rotterdam

Netjes geholpen, goed voorstel, helder in communicatie. Bedankt Edwin ! We genieten met volle teugen van onze nieuwe auto !

TOP!

Heel snel alles geregeld en top service! Ben heel blij met mijn auto.

Ik ben zeer tevreden

Elke keer als ik kwam , werd er tijd voor mij genomen en goede uitleg gegeven

Aankoop Kia Niro voortreffelijk verlopen

In Januari een Kia Niro gekocht in Den Haag, Prima geholpen door de verkoopadviseur Emad Mackovic, echt een geweldige verkoper. Laat je met rust en indien nodig staat hij direct voor je klaar. 12 Maart is de auto er en krijgen we de auto afgeleverd, ook door je eigen verkoopadviseur. De aflevering verliep zoals het hoort gewoon een klein feestje. Kortom zou ik Zeeuw en Zeeuw aan bevelen. JA

Niet tevreden, teleurgesteld

De auto was aan een grote beurt toe, en nog binnen de garantie, dat is prima uitgevoerd. De navigatie bevat NIET de laatste versie, ik heb gevraagd of dat geupdate kan worden, vervolgens werd gemeld dat dit €189,= zou gaan kosten. Ik ben hiermee niet akkoord gegaan. Ik vindt dit schandalig, auto nog binnen de garantie en dan niet de service om de navigatie te updaten. Tenslotte behoort dit mijns inziens minimaal nog onder de garantie !! Ik zou graag een reactie ontvangen

Vriendelijke mensen maar erg duur

Ik heb helaas een flinke rekening af moeten tikken voor een kleine beurt zonder dat het mij eigenlijk duidelijk is wat er precies gedaan is. €70 voor olie synth? Resetten van systeem? Paar seconden werk denk ik toch? Error banden druk gaat na een week wederom af. Ik heb er weinig verstand van dus heb 't afgerekend in goed vertrouwen maar 't zit mij toch ergens niet helemaal lekker.

Zeer vriendelijk te woord gestaan en uiteindelijk snel geholpen

Voor mij de eerste keer dat ik met een probleem naar een garage ging. Uitgelegd wat er was en ze gingen er meteen naar kijken. Uitgelegd wat het probleem was en meteen het onderdeel besteld. Gebeld toen het binnen was en snel een afspraak kunnen maken. Het was toen binnen drie kwartier gerepareerd. Super service

Mijn rechter dimlicht was stuk

Ik liep binnen en binnen een kwartier was het gepiept. Ik had net genoeg tijd om de lekkere cappuccino op te drinken. Dankzij mijn EHBA abonnement gebeurde het kosteloos.

Fijn en goed bedrijf.

Mijn auto moest voor een grote beurt. Online moest ik een formulier invullen voor het aanvragen van een afspraak. Ik werd al snel gebeld. Kon best nog wel op de korte termijn en kreeg een leenauto mee. Dit was geen probleem.

Fijn en betrouwbaar bedrijf! Aflevering van de Fiat 500, keurig netjes verlopen.

Helemaal tevreden

Het is wellicht nog wat vroeg om goed te beoordelen, maar het ziet er naar uit dat het vele werk vakkundig is uitgevoerd (behoudens het schadeprobleempje met de vier velgen).

Baliemedewerker netjes en correct. Ook de afgesproken reparatietijd klopte. Ik ben tevreden over her bedrijf, ik ben echter minder tevreden over gekochte Jeep Renegade. De auto is 1 jaar oud en ik ben twee maal terug geroepen voor een software bijwerking en nu is de camera weer kapot. Het is weliswaar allemaal service en verholpen, echter moet toch weer terug.

Werd snel geholpen.

Bij herhalingsbezoek was de dienstverlening kosteloos.

Slechte communicatie

Slechte communicatie.

Komen afspraken na.

Reparatie goed uitgevoerd. Goede communicatie

Zoals altijd weer uitstekend

Altijd correcte informatie over de werkzaamheden, alles netjes uitgevoerd en de auto nog gewassen ook. Super

goede en snelle service

helaas is de gemelde klacht (het uitvallen van de cruisecontroll) niet verholpen door de nieuw geplaatste banden....

Zoals altijd een goede en snelle service en vriendelijk en kundig personeel.Zeker een aanrader.

Fijn bedrijf!

Fijn personeel, betrouwbaar, goed geholpen. Echt top!

correct afgehandeld

opname probleem accuraat opgenomen, daarna snel en correct verholpen

Zeer prettig geholpen

Mijn auto daarvan viel de stuurbekrachtiging zo nu en dan opeens van uit. Manlief heeft een afspraak gemaakt en is met de auto naar jullie gereden. Hij is keurig geholpen en het probleem is gereset en sindsdien geen problemen meer. Mijn man dacht dat het een duur grapje zou worden om die auto te laten maken maar een reset was dus al voldoende. Ze draaien je dus geen poot uit. De computer had uitgelezen dat er geen storingen waren dus dat is alleen maar prettig. Ik beveel dit aan.

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Persoonlijk, vriendelijke behandeling en zelfs met een Panda wordt je goed behandeld, dat is bij garages van de bekende lease bakken wel anders.

Goede service en vriendelijk personeel

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht