Fijne auto, ik heb er tot nu toe veel plezier van!

Wel jammer dat ik de ‘automatische’ sleutel later toegestuurd kreeg. De auto most ik op eigen kosten moest laten resetten. Achteraf de nota doorgestuurd, zoals afgesproken. Helaas nog geen geld terugontvangen. Mvg I. Tigchelaar

Prima!

Uitstekend!

niet naar tevredenheid.sierstrip achterbumper

Eerst gebeld of ze ook schade doen, ik er naar toe dame van de receptie kijken en een foto, gelijk een afspraak gemaakt.Bij thuis komst ziet mijn man ook schade onder de sierstrip. gelijk gebeld daar over. receptie al naar huis. maandag naar schadeherstelbedrijf gegaan en blijk ik voor 675. schade tehebben. gebeld met Spijkenisse om die afspraak voor die woensdag af te zeggen. uitgelegd dat het meer is dan allen de sierstrip. Was moeilijk hij was al besteld. Wordt ik vrijdag gebeld over de sierstrip of ik die nog afneem, had het toch duidelijk gezegt dat ik naar schadeherstelbedijf ging mijn excuses aangeboden en gemeld dat ik het van hun kant ook een beetje jammer vond dat ze niet goed hebben gekeken. En de vraag kreeg ik of ik 10% zou willen betalen of dat het schadeherstelbedrijf de sierstrip bij jullie zou willen afnemen. Ik ben toch niet de enige die met een Fiat 500 rijd bij jullie bedrijf. Al met al een nare ervaring wat ik niet van de Zeeuw gewend ben. Heel jammer allemaal

enthousiast

prettig geholpen.persoonlijke aandacht. niet opdringerig.

Prima service, zelfs op zaterdagmiddag

Ik werd door een medeweggebruiker geattendeerd op een niet werkende koplamp en ben direct naar der garage gegaan. Ondanks de personele bezetting van magazijn en werkplaats werd de lamp toch direct vervangen.

Aanrader

Zeer goede service , vriendelijk behulpzaam De Zeeuw is een top garage.

Prima service en goeie communicatie van wat er precies gedaan en gevonden is

uitstekend geholpen

zeer vriendelijk ontvangen en van de juiste informatie voorzien.

Prima geholpen!

Niks aan te merken.

Goede service netjes overleg voor start werkzaamheden

Nette werkplaats . Goed overleg voor dat de werkzaamheden uitgevoerd worden. En de auto was netjes gewassen toen ik hem ophaalde hij glimt weer als nieuw.

Geweldige ontvangst, advies en service

Zoals sinds jaren blijft warme ontvangst, niet pusherige verkooppraatjes en een gedegen advies wat dit bedrijf maakt wat het succesvol maakt.

GEWELDIG!!

Op zoek naar een nieuwe auto, onze keuze is gevallen op een Fiat 500X. Ontzettend goed geholpen door Corné. Een erg vriendelijke en geduldige verkoper. In één woord TOP! Dankjewel Corné, we genieten van onze nieuwe auto!!!!!

Prima!

Uitstekende service, vriendelijk personeel

Onzorgvuldig de kosten in rekening brengen

Werkelijke kosten zouden moeten zijn 140,- euro, in rekening gebracht 200,- euro, gebeld werd medegedeeld dat we het verschil dan maar samen moesten delen. Wat eigenlijk nergens op slaat. Terug geweest geholpen door een vriendelijk medewerker, die gelijk een credit-nota maakte van 60,- euro. Dus alles is tenslotte netjes opgelost, maar toch !!!! Van daar matig.

Storing nog steeds niet opgelost

Al meerdere malen langs geweest, diverse reparaties uitgevoerd, zoals bobine vervangen en gasklephuis, maar nog steeds start- en acceleratie problemen.

Prettige ervaring

Na een proefrit in de Stelvio ook nog maar de Giulia geprobeerd, ik was gelijk verkocht . De verkoopmedewerker was zeer attent en heeft een goede prijs gemaakt voor de Giulia van mijn keuze , Er werd zeer veel tijd genomen bij de aflevering , alles werd goed uitgelegd en op de koop toe kregen wij een mooie fles wijn . Ik kan autobedrijf Zeeuw van harte aanbevelen . Wij waren in de vestiging Zwijndrecht. Topzaak.

Trage terugkoppeling

In de garantieperiode enkele verbeterpunten/mankementen aangegeven. die zijn niet allemaal opgelost ivm het niet aanwezig zijn van onderdelen. Dan wordt er niet meer gecommuniceerd met de klant. Na een telefoontje en na enkele weken Een voorzichtige e-mail nig geen terugkoppeling vanuit de werkplaats. Dan maar langsgereden en mijn ongenoegen hierover uitgesproken bij de verkoper. Nu volgt actie en een definitieve afspraak. Allemaal niet ernstig, maar kan beter.

Mijn auto gaf een melding om mijn remlichten te laten controleren. Zonder afspraak geweest en na een klein half uurtje kon ik weer vertrekken met werkende remlichten. Super fijn!

Top bedrijf super geholpen

Geholpen door Jan Peter Zeeuw verkoop adviseur vrijblijvende offerte gaan kijken voor 3jaar jongere Lancia ypsilon ik ga nog eventjes door sparen wat een aardige man heerlijke cappuccino koffie geen verplichtingen top bedrijf super vriendelijk😉👍👍👍

Tevreden

Mis communicatie omtrent de beurt wat via telefoon was afgesproken maar door balie medewerker na tevredenheid opgelost Wat wel vreemd was auto moest ook apk gekeurd worden kreeg te horen dat er niemand was voor te keuren hebben ze via de buren alsnog geregeld

Fijn bedrijf en zeer klantvriendelijk

Mooie Jeep Renegade gekocht prima aflevering en een mooie prijs terug gekregen voor onze Kia Picanto Hele lekkere koffie en een prima fles wijn bij de aflevering Verkoopmedewerkers zijn vriendelijk en heel alert

Prettige benadering en goede service

Gemakkelijk afspraak te maken voor een proefrit. Aanvankelijk was lease de bedoeling, uiteindelijk toch een occasion aangeschaft. Voor- en nadelen werden uitgebreid besproken. Verkoper nam uitgebreid de tijd. Aflevering vlot verlopen. Nadien bleek klein defect. Hiervoor direct aandacht en goede service. Ik raad dit bedrijf aan iedereen aan.

Prima koffie!

Nadat we onze Fiat 500 een jaar geleden hebben gekocht bij Zeeuw was het nu tijd voor klein onderhoud. Er is niet veel mis met de auto en was dus ook snel weer klaar. Het was mogelijk om te wachten onder het genot van een prima kop koffie!

Vertrouwd gevoel bij het kopen van een auto......

Eerste indruk zeggen ze wel eens is bepalend! Nou dit is wat gebeurd als je Zeeuw Automotive Zwijndrecht nadert en binnenkomt! Bij het zien van het pand vanaf de weg krijg je al je eerste goede indruk.....kom je dan het pand binnengelopen krijg je een bevestiging van wat je al dacht! Erg erg mooi pand, ook van binnen.....erg mooie auto s prikkelen je ogen.....prettige sfeer...... niet zo stijf maar gemoedelijk je thuis voelen.... dan de zeer nette je goed te woord staande verkopers....maken tot op dat punt alles af, top! Het contact met de verkoper Corne zeer fijn en netjes. Een spannende onderhandeling over het innemen van mijn auto en het kopen van een Alfa Stelvio. Leuk toch en vooral in mijn situatie een auto liefhebber. Verder voor een perfectionist als ik niet altijd makkelijk voor een verkoper... toch is alles goedgekomen...ook collega verkopers even netjes en heten je ook welkom en ook van hun krijg je een lekker kop koffie, dit terzijde, maar toch zo fijn! Ik kan tot nu toe niet meer zeggen als dat ik hoop mijn volgende auto kopen wederom bij Zeeuw Automotive Zwijndrecht mag zijn. Dit is wat ik vind zonder een woordje te hebben overdreven! Groet Peter en yep ook nog uit Maastricht

Goede snelle service

Na afspraak kon ik wachten tijdens de servicebeurt

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht