Geweldige ervaring, alleen met ietwat bittere nasmaak.
Auto-aankoop als zeer positief ervaren. Klant = koning en topservice. Toen wij onze auto gingen ophalen 7 februari, zou er een lakstift klaar liggen voor de Fiat van onze dochter. Deze was door jullie besteld, maar helaas nog niet binnen. Jan Peter verwachtte de stift 's maandags te ontvangen. De stift zou naar ons opgestuurd worden zodra hij binnen zou zijn. Tevens zou hij dan een factuur bijvoegen van de distributieriem die vervangen was in onze Fiat.
Tot op heden nog niks mogen ontvangen. Begin vorige heb ik Jan Peter een email hierover gestuurd, maar zelfs hier heb ik geen reaktie op gekregen.
Dus onze ervaring met Zeeuw Automotive in Spijkenisse was in eerste instantie zeeeeeeer positief te noemen, maar het heeft door de niet nagekomen belofte van de lakstift en te sturen factuur een beetje een wrange nasmaak.
Zo'n gevoel van; de euro's zijn binnen.... klaar.
Mijn moeder heeft ook serieuze interesse in een Fiat 500. Wij wilden eerst weer naar Spijkenisse komen om te kijken wat jullie hebben staan, maar hierdoor toch nog niet geweest.