Top !

Heel goed geholpen door Pieter :)

goed op een paar puntjes

Goede ervaring met verkoper en erg tevreden over de Fiat 500. Minpuntjes waren Geen achteruitrijcamera camera (was besproken in verkoopgesprek) Geen matjes vanwege het lage winstpercentage (jammer

Uitstekende service zowel bij koop als aflevering

Jan Peter en zijn personeel zijn vakkundig en nemen de tijd voor je. Hulde ga zo door!!!

Goed meegedacht met een bijzonder bevredigend resultaat

Nadat de distributieketting van mijn MiTo helaas de geest had gegeven, heeft Zeeuw me uitstekend uit de brand geholpen. Er werd meegedacht en gewerkt aan passende oplossingen, en het resultaat is een MiTo die beter is dan ik me ooit kan herinneren. Puik werk! Als er dan toch een randje kritiek moet zijn: de vervangende auto's zouden een tandje schoner mogen... :-) Ik heb ze dan ook met liefde schoner ingeleverd dan ik ze meekreeg.

Snel aan de beurt.

Prima service, snel en dichtbij mijn huis. Het ging om eerste kleine beurt. Dus afwachten.

goed nagekeken

Voor personen, van onze leeftijd ,vallen de prijzen altijd tegen. Dat zal iets zijn wat de meesten ervaren. De reparaties , zijn betrouwbaar, als dat niet zo was , had ik al lang een Turksche garage opgezocht . Verder zijn er eigenlijk geen opmerkingen. Hoogachtend J.Pols

Super geregeld, vlotte afhandeling, keurige prijs voor mijn inruil!

Keurig geholpen, snel geregeld, ben heel blij met mijn nieuwe aanwinst! Zou zeker terug gaan!

Aankoopproces als prettig en betrouwbaar ervaren.

Bij aflevering stond de auto er perfect bij! Nazorg, garantie en onderhoud nog geen persoonlijke ervaringen mee gehad. Familie wel en is erg tevreden. Vandaar ook mijn keuze voor Zeeuw.

Wederom goed en snel geholpen.

Storing waarvoor ik kwam was zeer snel gevonden en verholpen.

leuke club, denken mee en goede inruil

Was een prima sales traject, jammer dat de electronica een storing had bij de nieuwe auto. Dit is professioneel verholpen. Alleen de auto heeft nog wat electronica kuren. Dit leg ik liever direct uit in plaats van een verhaal hier. Maar over de Zeeuw niets dan goeds.

Fantastisch!

Soms kun je niet anders dan een bedrijf de hoogste score geven. Hier voel je je als klant nog koning. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar oprechte aandacht. Nette onderhandelingen, zonder het gevoel te hebben dat je te brutaal gevonden wordt, en daarbij een goede inruilprijs. Bij het afleveren van onze nieuw fiat 500, werd hier iets bijzonders van gemaakt. Geen koele aflevering, maar een echte onthulling. Luxe kentekenplaten bij allevering en de papieren afhandeling werd ook netjes geregeld. Zo hoort het.

Accuraat en deskundig geholpen

Sinds jaar en dag kom ik al bij, voorheen Wimoca en thans Zeeuw, en wordt altijd naar tevredenheid geholpen bij onderhoud, uitleg en aankoop auto

Vriendelijk netjes en snel is een storingsmelding verholpen

Vriendelijk netjes en snel is een storingsmelding verholpen

De juiste mensen op de juiste plaats. Prima service zowel aan de Bali als in de werkplaats. Een top bedrijf. Waar de klant nog echt een klant is.

Zeer tevreden, maar 4 sterren omdat er altijd ruimte moet blijven om te kunnen verbeteren!

Geweldige ervaring, alleen met ietwat bittere nasmaak.

Auto-aankoop als zeer positief ervaren. Klant = koning en topservice. Toen wij onze auto gingen ophalen 7 februari, zou er een lakstift klaar liggen voor de Fiat van onze dochter. Deze was door jullie besteld, maar helaas nog niet binnen. Jan Peter verwachtte de stift 's maandags te ontvangen. De stift zou naar ons opgestuurd worden zodra hij binnen zou zijn. Tevens zou hij dan een factuur bijvoegen van de distributieriem die vervangen was in onze Fiat. Tot op heden nog niks mogen ontvangen. Begin vorige heb ik Jan Peter een email hierover gestuurd, maar zelfs hier heb ik geen reaktie op gekregen. Dus onze ervaring met Zeeuw Automotive in Spijkenisse was in eerste instantie zeeeeeeer positief te noemen, maar het heeft door de niet nagekomen belofte van de lakstift en te sturen factuur een beetje een wrange nasmaak. Zo'n gevoel van; de euro's zijn binnen.... klaar. Mijn moeder heeft ook serieuze interesse in een Fiat 500. Wij wilden eerst weer naar Spijkenisse komen om te kijken wat jullie hebben staan, maar hierdoor toch nog niet geweest.

Ook een kleine beurt wordt prima uitgevoerd

Mijn auto moest voor een 45.000 KM beurt. Hier kon ik gelukkig op wachten. Er werd netjes gevraagd of er nog meer zaken waren waar naar gekeken moest worden. Voorzien van goede koffie, werden gevonden zaken netjes overlegd en medegedeeld, gevolgd door een goed advies waar nodig. Kortom keurige service en de rekening viel mee, was ook prettig !

De oude vertrouwde werkplaats behandeling.

Kwalitatief kundig, eerlijk, direct

De aankoop betrof een Jeep Renegade. Geweldige auto voor een eerlijke prijs. Naast de kwaliteiten van de auto verliep het verkoopproces buitengewoon plezierig: fijne communicatie, volledig informatie, flexibele afspraken en bovendien realistisch in de financiering/betaling.

goed ontvangen, goed geholpen, werkzaamheden naar volle tevredenheid verricht. Minpuntje: geen wifi dus de tijd minder nuttig kunnen besteden

Fijne ervaring,Zeeuw Automotive Zwijndrecht.

Na een prettig gesprek,goede inruil afspraak gemaakt. Vandaag de Renegade opgehaald,perfect verzorgd door Corne.

Pico Bello

Wij hebben pas geleden onze 3-de Fiat Panda gekocht bij Zeeuw Automotive in Spijkenisse. De eerste 2 bij DC Berkel. Voor ons is de Fiat Panda een betaalbare auto die veel ruimte bied maar vooral motorisch heel betrouwbaar is. Werkelijk nooit geen problemen gehad en dat gaf bij ons de doorslag er weer een aan te schaffen. Op onze nieuwe Fiat Panda hebben we ook 5 jaar fabrieksgarantie. De service en advies die wij bij de Zeeuw Automotive in Spijkenisse mochten ervaren is uitstekend en deskundig.

Positieve ervaring

Voor het eerst een auto aangeschaft bij de Zeeuw Automotive, een positieve ervaring. Corné Penning was aanspreekpunt van aanschaf tot aflevering, dit is erg prettig. Altijd bereikbaar en een reactie zowel per mail als telefoon.

Goed voorgelicht, snelle service en levering. Helemaal top!

Top service van een top dealer

Fijn gesprek en alle afspraken na gekomen. Nog een echte dealer met hart voor de gevoerde merken.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht