Goede persoonlijke benadering

De verkoper geeft je het gevoel dat je er toe doet, en de auto werd -volgens afspraak- in nieuwstaat afgeleverd. Nog iedere dag plezier in mijn auto mede dankzij Zeeuw

Goede service en een top auto!

Het personeel was zeer vriendelijk en deed er alles aan om mijn auto zo goed mogelijk op te leveren. Ik heb er veel plezier van dankzij Zeeuw Automotive!

Mooi bedrijf - goede uitstraling - daar wil ik wel een auto kopen

Mijn vorige auto was een Fiat 500 van zes jaar oud en door omstandigheden heb ik die verkocht. Dus ik was aan een andere auto toe. ik wilde graag weer een nieuwe 500. Eerst een proefrit gemaakt in een volledig elektrische fiat 500 - automaat. Was eigenlijk meteen al verkocht. Robuuster model - schitterend interieur - overzichtelijk te bedienen - een pittig karretje. Alle lof voor Zeeuw Automotive en met name Pieter Zeeuw.

Top service met mijn lease auto

Top service gehad met het afsluiten en afhandelen met mijn lease auto bij hun. Vooral Jeroen is zeer behulpzaam geweest met alles. Als ik met een vraag zat kreeg ik altijd direct andwoord als die die had en anders zocht hij het uit voor mij. Ook na dat dat ik me auto had opgehaald regelmatig na vragen of er nog iets is waarmee ze van dienst kunnen zijn. Ik zou iedereen aanraden om via hun een auto te leasen.

Aardige kundige mensen

Professioneel

Zeer gedegen geholpen en uiterst vriendelijk.

Goede service en heel tevreden over de auto

Goede service, vriendelijk personeel, topklasse

Hebt geen 1 moment spijt gekregen vd keuze die ik gemaakt hebt.

Electrisch rijden is super gaaf. Hoef niet aan benzine te denken en opladen wanneer je wil zonder contant geld bij je te hebben. 1 keer per maand krijg je de factuur. Wat een verschil zeg!! Een echte aanrader.

Voor mij een super auto

Een eerlijk en betrouwbaar auto.

Goed geïnformeerd prettig geholpen

Heerlijke auto Pittig maar toch zuinig in gebruik Van alle gemakken voorzien En wat een uistraling. Helemaal tevreden

Zeer prettige ervaring

Zeer prettige ervaring

Zeeuw Automotive Spijkenisse is TOP!

Voor de tweede keer de jaarlijkse APK en onderhoudsbeurt voor mijn Fiat Panda. Vriendelijk, snel en vakkundig! Ik kan deze garage iedereen van harte aanbevelen!

Prima geholpen

Goede mensen. Op mijn verzoek is steenslagschade netjes weggewerkt. Ook met de koffie is niets mis.

Prima begeleiding door verkoper in filiaal Rotterdami⁸

Perfect geholpen.

Heb echt het idee gekregen dat we samen tot een optie zijn gekomen die paste in mijn lease budget. Iedereen moest er wat voor doen, maar iedereen gunde het elkaar ook. Vanaf het eerste telefoontje tot het ophalen van de auto ben ik keurig geholpen en behandeld. Fijne zaak, goede mensen.

Zeer netjes geholpen, erg tevreden

Van eerste contact tot ophalen van de auto zijn wij zeer netjes geholpen. Kundig advies en snelle communicatie.

Keurig en snel geregeld voor prima prijs

Onze auto gaf allerlei alarmsignalen en is daarna geheel doorgemeten en de accu is doorgeladen in Zwijndrecht. Omdat het langer zou duren kreeg ik een auto ter beschikking. Heel fijn!

Mijn ervaring bij de aanschaf en uitlevering van de Alfa Romeo Stelvio is uiterst positief en laat zich het beste beschrijven met de steekwoorden, professioneel, betrokken en kundig.

Uitstekend geholpen bij pech

Vanmorgen met een klapband langs de snelweg gestrand. Fiat service gebeld met de service knop in de auto. Netjes te woord gestaan. De takelwagen was er al eerder dan de wagen van de Rijksoverheid. Direct naar de dealer aan de Jac Dutilweg gesleept en daar is de band meteen vernieuwd door de werkplaats terwijl ik kon bijkomen van de schikt met een cappuccino.

Onze occasion had een aantal kleine dingetjes zoals beschadigde wielen en twee kleine pitjes in het plaatwerk door deuren. Dit is perfect opgelost en wij kregen een auto in nieuwstaat afgeleverd.

Doen wat ze beloven

Super service...omdat mijn nieuwe auto later werd geleverd kreeg ik een perfecte leenauto...

Top experience

Bij de aankoop en verkoop zeer goed geholpen, objectief advies (niet alleen gesproken over eigen merken), doen wat ze beloven. Aftersales was ook super en zeer persoonlijke benadering. Bij dit bedrijf kennen ze de klanten nog bij naam en ben je geen nummer! Heerlijk!!!

Superformidabelweldigfantakolosachtig!

Ik kan mijn ervaring met één woord omschrijven: zie hierboven….

persoonlijke verkoop

fijn contact