Na onderhoudsbeurt ging er toch een lampje branden, alsnog opgelost

Snelle service

Voor apk geweest, ik werd onmiddellijk gastvrij ontvangen en geholpen. Terwijl ik wachtte op de keuring kreeg ik heerlijke koffie aangeboden. Vriendelijk personeel. Snelle service. Zeker een aanrader!

Klantgericht, vriendelijk en toegankelijk.

Een bedrijf met een prettige sfeer. Vriendelijk en open. Houden zich aan gemaakte afspraken. Oplossingsgericht.

Word áltijd netjes gedaan

Zie boven

Ondanks de parkeerproblemen bij de garage werd er toch een oplossing gevonden om de camper eerder te kunnen brengen

Kom al jaren voor onderhoud bij jullie met mijn fiat 500 en altijd zeer tevreden, nu pas een fiat 500 sport gekocht en mijn fiat 500 Gucci ingeruild. Zeer tevreden over de afhandeling hiervan. Kortom een super bedrijf met super personeel!

goed geholpen

zeer prettig geholpen

prima garage

prima vaklui ,

Zeer goed en netjes geholpen

Zeer goed en netjes geholpen, ook goede uitleg over het herstelde probllem.

Een van de weinige plekken waar wachten niet vervelend is.

Was er een half uur eerder dan mijn afspraak en moest mijn werktijden aanpassen, omdat het veel langer duurde dan van te voren was aangegeven. Gelukkig is hier genoeg te bekijken en kon ik een auto lenen om even te lunchen. 👌🏼

Correct en adequaat geholpen

Pracht bedrijf en top mensen. Maar ja, ook een geweldig merk!

Er is erg meegedacht bij het verhelpen van het probleem.

Klantgericht en serviceverlenend.

uitstekend geholpen

volgens afspraak op tijd geholpen naar volle tevredenheid.

Heel fijn geholpen, betrokken, deskundig en vriendelijk

Ik ben zeer tevreden over de aankoop van mijn nieuwe Fiat. Goed geholpen, vriendelijke en deskundige verkoper. Het afleveren van de nieuwe auto is met veel aandacht gedaan. Een mooi bedrijf waar persoonlijke aandacht gegeven wordt en waar je vriendelijke en deskundig wordt geholpen!

Kort bezoek vanwege een klein mankement aan mijn Giulia. Snel en professioneel geholpen.

Aandacht voor de klant komt bij Zeeuw op de eerste plaats

Het gekke is dat we helemaal niet van plan waren om een nieuwe Jeep te kopen, onze vier jaar oude Renegade voldeed nog prima. Maar tijdens de officiële opening van de nieuwe vestiging in Rotterdam kregen we een aanbieding die we niet konden negeren. Belangrijkste argument om voor een nieuwe Jeep te kiezen was dat het een automaat betrof.

Duidelijk, netjes en correct

goede service!

een prettige sfeer bij een familie bedrijf, waar de klant centraal wordt gesteld!

Ik ben weer prettig, deskundig en snel geholpen

Geheel volgens afspraak stond mijn vervangend vervoer klaar en heeft mijn auto een kleine beurt gehad. Hij was op tijd klaar, dat is ook netjes telefonisch gemeld en bij het ophalen bleek hij ook nog gewassen te zijn. Zeer tevreden dus en dit nodigt weer uit voor de volgende keer. En motivatie genoeg om ook de volgende keer de reis van Hellevoetsluis naar Zwijndrecht te maken

Prima garage, komen afspraak na.

Na gemaakte afspraak, duidelijk gecommuniceerd over extra kosten, vriendelijk personeel, aparte wachthoek met lectuur. Tijdens wachten ook genoeg te zien.

Vriendelijk en goed geholpen

Ging voor APK, maar werd later in de ochtend gebeld voor wat gebreken. Deze zijn naar tevredenheid verholpen. Alleen vond ik het jammer dat ze als service niet even de auto wassen . Dit gebeurd bij mijn man zijn garage wel altijd.

Alles zoals het hoort tijd en prijs klopte. Dus 0 klachten.

zie boven.

Netjes! Niets op aan te merken, alhoewel...

Servicebeurt conform afspraak uitgevoerd; gratis leenauto ter beschikking gekregen. Top. Eén aspect niet echt naar tevredenheid opgelost, maar dat is eigenlijk de dealer niet aan te rekenen... De Stelvio’s en Giulia’s worden opgeleverd met benzineklepjes die na een paar maanden niet meer netjes aansluiten in de carrosserie. Een bekend probleem, maar Alfa Romeo doet hier niets aan. Jammer. Ik irriteer mij hier iedere dag aan eerlijk gezegd. Dit mag niet voorkomen bij een auto van 60-70K...

Ik had al eerder gereageerd, toen zei ik heel tevreden!

Ik wordt altijd heel correct geholpen. de bejegening is uitstekend, waarvoor veel dank

Persoonlijk & betrokken

Goede & duidelijke offerte, enthousiasme voor de klant! Worden persoonlijk en betrokken benaderd, er wordt de tijd voor je genomen.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht