Zeer vriendelijk en goed geholpen

Kwam binnen voor onderhoud en ging onverwachts weg met een offerte voor een andere auto. Na de proefrit deze auto aangeschaft. Wij zijn goed geholpen door zowel Corné en Dennis. Bij aflevering krijgt men duidelijke uitleg en antwoord op uw vragen. Er was nog een punt van aandacht die direct werd opgelost. Klanttevredenheid staat hier bovenaan.

Niet geslaagd!

Bij een receptie "man" geeft een duidelijk uitleg , ook vriendelijk. Mijn auto is een inspectie beurt gehad, dat hij zou een vocht bij voorraam maken /nakijken / repareren. Maar was het niet geslaagd , dat ik weer vocht in binnen raam heb. De auto zou om 14.00 uur klaar zijn. Dat blijkt zo niet , dat ik wel ruim 1.15 minuten moet op wachten tot hij klaar is. De auto is weggebracht om 10.45 uur, klaar om 15.15 uur . ( lang) Groetjes

Fijne dealer goed geholpen en goed te woord gestaan

geen toevoegingen

Helemaal geweldig

Zelfs op de drukke zaterdag nam verkoper Corné alle tijd om iedere vraag te beantwoorden. Een auto uit de showroom voor een proefrit? Geen enkel probleem. Enorm klantvriendelijk. Ook bij de overdracht van de auto verliep alles goed voorbereid en soepel.

Een perfecte, hernieuwde, kennismaking!

Van mijn eerste bezoek aan de website t/m de overdracht van deze bijzondere wagen was de serviceverlening meer dan uitmuntend! Ik ben dan ook zeer content en ik kan het een ieder van harte aanbevelen om uw site en/of één van uw locaties met een bezoek te vereren indien men op zoek is naar een andere bijzondere mooie wagen!

Al jaren lang onze vertrouwde garage !

Vriendelijk, behulpzaam, vakkundig en betrouwbaar ..

goede tijdafspraak en snel afgehandeld

Uitstekende reparatie, uitstekende service!

Mijn al oude Alfa Spider werd uit service oogpunt gratis gerepareerd. Voor de reis naar huis was een (gratis) leenauto beschikbaar

Klantgerichte en persoonlijke benadering

Corné Penning van Zeeuw is een vriendelijke en behulpzame jongeman, met kennis van zaken en bovenal een persoonlijke benadering. Aandacht voor de klant. Dankjewel Corné!

Netjes geholpen en vervangend vervoer

Zie boven

Prima contact en service

Gewoon goed

Ontzettend sympathiek behandeld door de verkoper!

Werd ontzettend vriendelijk en correct geholpen bij de aankoop. Kreeg alsnog een goed bod voor mijn inruilauto door extra korting op de aanschafprijs. Bijzonder fijn dat er iemand mee kon met de proefrit. Leuke presentatie door de auto bij ophalen te moeten onthullen en een goede fles Italiaanse rode wijn, vanwege mij rode autootje. Al met al een superfijne koopervaring.

Super vriendelijke verkopers in een super garage

Vandaag mijn Jeep Renegade Night Eagle bij Zeeuw Automotive. De mensen in de garage zijn erg klantvriendelijk en de service is goed. Bij Corné kreeg ik ook echt het gevoel, je moet niks maar mag alles. Ze laten je ook op je gemak rond kijken en staan niet continu achter je, alleen als je ze nodig heb. Ik ben zeer tevreden over Zeeuw Automotive en over mijn nieuwe Jeep. Als je een auto zoekt is dit een echte aanrader. Nogmaals bedankt Corné👊

Zonder overleg wordt de benzinetank gereinigd.

Ik heb van tevoren prijsopgave voor mijn beurt gekregen €180. Bij bijzonderheden zou ik worden gebeld. Bij ophalen van mijn auto blijkt de rekening €195 te zijn. Ik dacht vanwege de door mij bestelde lakstift. Bij navraag bleek de lakstift nog niet op de rekening te staan maar wel een reinigingsvloeistof voor de benzinetank omdat veel benzine E10 bevat. Dit is niet overlegd. Ik tank zelden benzine met E10. Ik heb aangegeven deze werkwijze niet prettig te vinden

Klantvriendelijk, service gericht, vakkundig en vriendelijk

Klantgericht contact vanuit het bedrijf als het gaat om service, oplossingsgericht en vriendelijk. Bij een tegenvallende opdracht (auto is geïmporteerd uit Canada, Jeep Wrangler Sahara 2019) geen gezeur maar uitleg en afspraken over prijs en prestatie nagekomen. Voor mij een reden om voor de komende jaren het vertrouwen te hebben in een betrouwbare garage voor het onderhoud.

super goed geholpen

super goed geholpen en sneller dan gedacht afgeleverd

Teleurgesteld

Tijdens het wassen van de auto ga ik over de nummerplaat voor en valt deze er, met de hele houder en al, af. Hij zit nog met één zelftap schroef vast maar die kan ik er ook zo uittrekken. De auto staat precies 5 maanden op kenteken. Als ik kijk zie ik zes (6!) schroeven uit de kentekenplaathouder steken en zitten er nog eens twee 'zomaar' in de bumper geschroefd. Deze bumper is van kunststof en de zelf-tappers zijn voor metaal, dat werkt dus niet. Wel zitten er nu dus een hele reeks gaten in... Bij de dealer (Spijkenisse) uitgelegd dat dit (zelf-tappers in kunststof) niet werkt en dat er eigenlijk een paar boutjes gebruikt moeten worden. Daar was de monteur het wel mee eens en dat heeft hij ook gedaan. Dit is de reden dat ik nog een score 5 geef, de plaat zit nu waarschijnlijk goed vast. De monteur dacht nog dat ik iets geraakt had want een deel van de kentekenplaat houder was afgebroken. Aan de kentekenplaat zelf is echter niets te zien, deze is helemaal gaaf, geen schade. Daarbij zit de kentekenplaat op een plaats waar je mag verwachten dat hij af en toe iets raakt. Daar moet de montage op berekend zijn denk ik? Tot zover zo goed. Toen ik wilde vertrekken moest ik echter betalen waarbij ik ook nog 'gematst' werd want ik hoefde maar de helft van het arbeidsloon te betalen. Daar zakte echt mijn broek van af. Ik moet betalen voor slecht werk aan jullie kant. Als ik de plaat onderweg was kwijt geraakt had ik waarschijnlijk nog veel meer problemen/schade gehad. Na eerdere ervaringen (afleveren ging niet echt soepel, updaten van de navigatie lukte ook pas na klacht bij Fiat Nederland) was dit denk ik de laatste keer dat ik bij jullie geweest ben. Maar gelukkig hebben jullie mijn 40 euro wel binnen! Succes. Jos Roestenberg.

Uitstekend bedrijf!

Fijne en gezellig verkoop met persoonlijke aandacht voor wensen. Super blij met mijn nieuwe auto!

vakwerk

Voor de eerste maal in deze garage geweest voor een grote onderhoudsbeurt, zeer vakkundig uitgevoerd en ondanks tegenvallers wat tijd betreft tijdens de werkzaamheden de opgegeven prijs gehandhaafd, perfekt.

Een geweldige service gehad

Mijn sleutel van mijn nieuwe auto was kapot. Na 2 weken kreeg ik een nieuwe en die hebben ze in zelfde kleur als mijn auto gespoten. Geniaal vind ik dat.

Alles volgens afspraak

Pluspunt Indicatie bedrag rekening En. Mocht thuis bedrag overmaken En vervangende auto tegen benzine kosten Minpunt vervangende auto was geen alfa ( zo ga ik natuurlijk nooit aan de stelvio komen 😉)

De 1e kennismaking verliep zoals behoort te verlopen.

Maar weer monteur Herman gevolgd naar de zoveelste garage voor Fiat/Alfa. Het begon eens met Broedelet, lang geleden. Ook wij zijn op zoek naar rust in de wereld van auto’s en haar garages.

Prima ontvangst en begeleiding

Alles naar wens en ontvangen in een schitterende showroom .

Prachtig resultaat

Goede service! Auto helemaal van binnen en buiten netjes opgepoetst. Ziet er weer als nieuw uit!

lekkere koffie

Ohmstraat 1