Prima behandeld

Goed en netjes behandeld

Goed,netjes en op tyd geholpen

Goed, netjes en op tyd geholpen. Vriendelijk personeel

Ik moest dit omstandigheden mijn afspraak 3x verzetten maar dat was geen enkel probleem. Tijdens het wachten kun je lekker genieten van een kopje koffie en ik kom nooit voor verrassingen te staan omdat hierover goed gecommuniceerd wordt.

Prima afhandeling van het gevraagde

Prima ervaring, zoals altijd en ook zoals ik het verwacht!

Prima geregeld allemaal

Telefonisch afspraak gemaakt en op dag zelf alles prima geregeld binnen termijn dat men had aangegeven .

Top! Goede service en communicatie

Wij hadden bij een concurrent reeds geïnformeerd naar een Fiat 500 cabrio, private lease. Daar waren ze niet heel meedenkend, ontevreden over. Gezocht op internet en kwam uit bij Zeeuw Automotive Zwijndrecht, contact en verkoop via Dennis. Wat een verschil. Communicatie via de mail ging heel snel, meedenkend. Kwam ik weer met andere ideeën, was geen moeite, ik kreeg snel een nieuwe offerte. Afspraak gemaakt en zonder dat wij het gevraagd hadden stond er een auto klaar voor een proefrit, top! Het gehele verloop, het op de hoogte houden van de (snelle) levering van de Fiat 500 cabrio en de uiteindelijke aflevering (Corne), allemaal super geregeld, we zijn zeer tevreden. Ik zou zeker anderen Zeeuw Automotive aanraden. Alle medewerkers zijn vriendelijk wanneer je de showroom binnenstapt. Kortom, goede service en goede vriendelijke benadering.

Geweldig geholpen

Ik kreeg een waarschuwing op mijn display dat mijn lampje vervangen moest worden. Omdat ik verzekerd ben heb ik niets hoeven te betalen. Ik was erg verbaasd. Geweldige service.

prima alles volgens afspraak

prima alles volgens afspraak

Zeer klantvriendelijk

Lampje defect, werd kostenloos vervangen (2 stuks)

gewoon goed

mijn vorige auto ook bij Zeeuw Automotive gekocht en ik werd wederom zeer vriendelijk geholpen alles is tot de laatste puntjes goed verzorgt

Uitstekend!

Prima service. Wordt prettig geholpen. Als vanouds!

Ik was er omdat mijn claxon het niet deed, maar dat was een vergissing hij deed het wel, alleen bij contact aan.

Prima service, heel klantvriendelijk.

Afspraak ivm apk. Heel vriendelijk geholpen.

Goed meedenken

Ik zocht een Fiat 500 voor mijn kinderen. Mooie aanbieding en vooral goed luisterend oor met begrip voor de wensen die ik had. Hele prettige verkoper; Corné!

prima geholpen

mijn eerst contact met Automotive Zeeuw is prima en efficiënt verlopen. Ik kwam alleen voor informatie over een nieuwe Panda. Maar het resultaat was dat ik binnen een paar dagen in een nieuwe auto de deur uit reed.

Prima geholpen, snel en geen gekke verrassingen

Goede snelle service, conform afspraak uitgevoerd. tevens ook de storing in het navigatiesysteem opgelost.

Goede zeer nette service

Zeer netjes en snel alles geregeld. Prettig en vakkundig contact met Corné Penning gehad.

Prima geholpen

Er waren wat problemen, 2 weken na mijn aankoop Fiat 500 cabrio. Achterruitverwarming werkte niet meer en sensoren van het open dak moesten opnieuw worden afgesteld omdat de achterbak niet meer openging. Hiermee goed geholpen en problemen zijn opgelost. Echter bij de aankoop was afgesproken dat er een kras weggewerkt zou worden bij de achterbumper voor aflevering van de auto. Dit was bij aflevering niet gebeurd. Heel jammer zoiets. Wij zijn mensen afspraak is afspraak. We hebben een lakpen gekregen om zelf het probleem op te lossen.

in alle opzichten goed geholpen

We hadden interesse in de Fiat 500 Spiaggina, maar twijfelden nog over enkele punten. We vonden Zeeuw Automotive via internet en stuurden op vrijdagavond een verzoek voor een proefrit. Die zaterdagochtend werden we direct gebeld en al enigszins geadviseerd en we waren direct die middag welkom. Vervolgens troffen we een sfeer die we zochten, met persoonlijke service en ook aandacht voor het vervolg. We waren zeer tevreden over de prijs en de snelle levering.

Na wat probleempjes uiteindelijk een nieuwe auto gekocht via Pieter Zeeuw. Prima contact en behandeling.

Prettig geholpen

Gastvrij en prima geholpen.

Fijn geholpen en goede service bij problemen

Goed geholpen bij de aankoop en ik kreeg ook een goede inruilprijs voor mijn oude auto. Alleen jammer dat na 2 dagen al een lampje ging branden. Wel gelijk geholpen maar na een paar dagen hetzelfde probleem, nieuwe bobine in de auto. Weer goed geholpen maar 3 dagen verder weer hetzelfde, nu een nieuwe bougie. Hopelijk is het nu opgelost, dit viel me wel tegen van een auto die 1,5 jaar oud is. Maar goed opgelost, ben steeds direkt geholpen, daar ben ik zeker tevreden over.

vlotte en goede reparatie

alles is naar wens volgens afspraak afgehandeld

Alles ging makkelijk en snel...

Prettig

Netjes, ook in de communicatie

Schade is netjes hersteld, contact was ook erg goed en netjes. Herstellen duurde wel langer dan verwacht.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht