Goed geregeld, gratis software update voor telefoonverbinding

Goed geregeld allemaal, gratis vervangend vervoer. Netjes op tijd afgeleverd.

Goede service, vriendelijke behandeling

Geplande werkzaamheden netjes uitgevoerd. Maar ik had ook een onderdeel dat stuk was, dat hoefde niet vervangen te worden want het kon gerepareerd worden. Minder belastend voor het milieu maar zeker voor mijn portemonnee. Bedankt!

Ok

Goed uitgevoerd volgens afspraak en opgegeven prijs en tijdsduur

Prima service, fijne mensen.

Goed geholpen, duidelijke uitleg en net een stapje meer doen dan wordt verwacht.

Zoals altijd super goede servicd

Zeer vriendelijke en eerlijke service, netjes een kopje koffie tijdens het wachten.

Zoals altijd goed geholpen, mede nav een ongeluk. Volledig geholpen door de zorgen over te nemen

Geweldig bedrijf met goede service

Voor de 2e keer een nieuwe bedrijfswagen aangeschaft en weer zeer professioneel geholpen. De auto is keurig op de afgesproken datum afgeleverd. Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen voor zowel zakelijk als privé.

Vlot

Zonder afspraak snel de lampen weer in orde.

zeer goed

Ben snel en goed geholpen

Uitstekende en persoonlijke service

Zie hierboven

Winterbanden snel geregeld

Alleen telefonisch bereikbaarheid kan beter.

Geweldige en klantvriendelijke service.

Ik kwam voor de wintercheck. Bij binnenkomst werd mij een cappucino aangeboden. Geen gebreken aan de auto geconstateerd en bij vertrek nog een Fiat muts en een ijskrabber meegekregen. De receptioniste was uitermate vriendelijk.

Keurig en eerlijk bedrijf

Geen onnodige kosten gemaakt. Olie is controleerd en behoefde niet vervangen te worden. Nog niet eerder meegemaakt bij een ander garagebedrijf. Second opinieonderzoek gevraagd mbt “slechte” vering. Ook deze behoefde geen reparatie in tegenstelling tot een andere garage. Hier wordt ik dus blij van. Verder nette ontvangst door receptie en een prima bak koffie. 👍

topservice

afspraak maken + persoonlijke afstemming helemaal goed.

Voel me niet serieus genomen wordt aan een lijntje gehouden

Was er van uit gegaan dat deze storing eindelijk verholpen zou zijn en er is niet vervangen wat jullie zouden doen, met gevolg dat de storing er nog steeds is en nu pas in februari volgend jaar verholpen gaat worden, rij intussen al ruim een jaar met deze storing

Uitstekend !

Zoals reeds geschreven , uitstekend!

Prettig bezoek

Voor wat garantiewerkzaamheden langs bij Zweeuw Zwijndrecht. Met de juiste aandacht worden de genoemde punten doorgenomen en tijdens een gezamenlijke testrit bevestigd. Er was een leenauto beschikbaar gesteld, maar heen en weer naar huis zou mij 2 uur kosten. Daar had ik eerlijk gezegd ook helemaal geen rekening mee gehouden, dus als het enigszins mogelijk zou zijn om gelijk bezig te gaan, werk ik wel vanuit de showroom. Lekkere koffie bovendien. Slecht 1 puntje kon niet opgespoord worden noch bevestigd, hetgeen mogelijk met de verkoudheid van de zeer kundige en correcte monteur te maken had. Blij met de geboden service.

Heerlijke auto en heel fijn geholpen

De auto vind ik heel erg fijn en het personeel heeft me heel prettig geholpen

Uitstekende auto & goede service

Zeer prettige verkoper en uitstekende aftersales.

Het ophalen van de auto was een extra verassing door de manier waarop hij in de sales room aangeboden werd. Voor degenen die meer willen weten, zou ik adviseren ; koop er een :-) Alfa blijft toch wel een heel speciaal merk. Het tunen van de auto werd direct ingepast bij het rijklaar maken zodat daar niet weer een aparte afspraak voor gemaakt hoefde te worden. Kortom top ! Heb bij andere alfa dealer in mijn regio een heel wat mindere ervaring, dus Zeeuw Automotive, keep up the good work.

Super service!

Gister mijn private lease Fiat 500 opgehaald bij Corné Penning in Zwijndrecht. Vanaf het eerste moment dacht hij mee en heeft hij deze auto snel kunnen leveren aan mij. Heel tevreden!

Goed bedrijf ,goede medewerkers

Vriendelijk, klantgericht kortom goede service!

Wij hebben onze nieuwe auto gekocht bij de Zeeuw. Medewerkers uiterst vriendelijk. Overwegend geholpen door Corné en wij zijn zeer te spreken over alles. Niets teveel, altijd vriendelijk en ook nog gezellig. De auto bevalt zeer goed en de uitleg en informatie die wij kregen klopt met onze ervaring tot nog toe!

Een prima aankoop

Na ruim 9 jaar tot volle tevredenheid gereden te hebben in mijn Giulietta kan ik melden dat de opvolger op alle fronten een verbetering is. Prima contact gehad met Dennis Stam en bij de aflevering met Eric 't Hart. Auto is bij aflevering netjes aan mij gepresenteerd, voorzien van een onderhoudsbeurt. Voelt aan als nieuw, alhoewel het een occasion betreft. Rijdt als een zonnetje!

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht