Bestelde bus had vertraging in de fabriek. Zeeuw heeft spoedig een vergelijkbaar alternatief aangeboden. Erg tevreden.

Meedenken en.oplossen

Ik had startproblemen met mijn Fiat. Of mijn reservesleutel was versleten (origineel heb ik recent verloren) of het contactslot. De receptionist Peter van der Blonk) dacht mee en stelde voor eerst het contactslot te vervangen voordat ik een nieuwe sleutel a €340 zou bestellen. Hij had gelijk. Voor € 194 incl. Montage een nieuw contactslot en geen start problemen meer. Top!

Deskundige, vriendelijke Service met een hoofdletter S van A tot Z bij Zeeuw Automotive Zwijndrecht

Een kleine 2 jaar geleden een proefrit gereden in een Alfa Romeo Giulia, omdat onze wens de Alfa Romeo Stelvio net boven ons budget viel. Hoe heerlijk de auto ook reed, we wilden toch écht een hoge auto. Corné Penning heeft ons toen heel vriendelijk en correct geholpen, ondanks er geen auto verkocht werd. Nu (2022) zagen wij een Alfa Romeo Stelvio uit 2018, die beter binnen ons budget viel en wederom kregen wij contact met Corné Penning. Dit keer ging de deal na een heerlijke proefrit in de Alfa Romeo Stelvio AWD dan toch door. We wilden een aantal dingen anders, andere grotere wielen, rem klauwen rood gespoten en de blackline uitvoering voor en achter én een trekhaak. Ondanks de vakantietijd hebben we toch relatief kort hoeven wachten en nu zijn we alweer een week trotse eigenaar. Bij deze willen we Corné en zijn collega’s (want Corné heeft niet alles alleen gedaan ;) bedanken dat alles in 1x goed is gegaan, vooral de uitlaat was voor ons heel spannend, want we wilden geen ‘hap’ uit de bumper zien. De ‘oude’ velgen die we voor de winterbanden gaan gebruiken, zijn netjes thuis bezorgd. Kortom, een heel fijn bedrijf om te komen (koffie staat altijd klaar) en altijd vriendelijke, deskundige medewerkers.

prima afspraken nagekomen en een fijne omgang

Prettige omgang en duidelijke uitleg en afspraken. Auto geleverd als overeen gekomen.

Goed geholpen door verkoper Penning

Top garage ruim assortiment. Fijn geholpen

Grote assortiment/ keuze. Klantgericht personeel niets is teveel. Persoonlijke benadering . Kortom geweldig.

Prima geholpen door enthousiaste medewerkers

Koop wel bijna niet doorgegaan vanwege de leasemaatschappij, die service is echt dramatisch, zelfs lager dan 1 ster

Jammer dat de de storing niet bij de afleverbeurt is ontdekt

Nadat wij de auto hadden opgehaald en de storing naar boven kwam moesten wij de auto 1 week voor reparatie achter laten daardoor was de grootste lol ervan af . Het is overigens prima opgelost en nu zijn we er weer blij mee .

Persoonlijke aandacht

Persoonlijke aandacht bij aankoop.

De juiste klant benadering.

Prima verlopen afwikkeling van de aanschaf van mijn Fiat 500, de aflevering kon op zeer korte termijn worden ingepland en tevens met duidelijk en ook nagekomen afspraken, prettige benadering in het klanten contact, zeker niet opdringerig of overdreven.

Super vriendelijk

Uitstekende service, klantvriendelijk, meedenkend

vol doet aan mijn verwachting

mijn eerste ervaring is dat ik moet aan het hoge toerental bij het op .. trekken maar inmiddels aan gewent door sneller op te schakelen , daar ik de auto grotendeels voor boot schappen gebruilt

Keurig en serieus bedrijf

Fijn geholpen en heerlijke koffie gehad

In een woord : Prima

Fijne benadering!

Geweldige service

Alles top geregeld!

Super service

Niets dan lof, super goede service, prettig contact en de aflevering was een feestje op zich.

Geweldig om bij de Zeeuw een nieuwe auto op te halen!

Goede communicatie en heel klantvriendelijk van het begin tot het eind.

fijne service, ga zo door!

Prima. Persoonlijke benadering.

Onze inruilauto, waar we al zo lang in rijden en veel mee beleefd hebben, wordt door Zeeuw niet de grond in gepraat. Reëel inruilbedrag dus. We rijden er graag een enorm eind voor om.

Top geregeld!

Elmer heeft ons top geholpen. Fiat 500 in januari besteld, heeft ons zaken beloofd en waargemaakt. Hier houden wij van! Elmer heeft ons ook tussendoor op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Bij aflevering alles goed uitgelegd en wederom top geregeld!

Wel zorgvuldig en vriendelijk geholpen met extra service echter 1 puntje.

Goed geïnformeerd omtrent de poging tot inbraak van het slot en het belang om een nieuw slot in te zetten. Daarvoor werd de sleutel gekopieerd en na enkele weken kon ik het slot laten vervangen. Dat is goed afgehandeld. Ook het controleren van oliepeil e.a. werd geregeld als service. Echter werd de bandspanning op een mindere druk gezet, van 3.1 naar 2.6. Dat is zonder afstemming gebeurd. Voor de vakantie moet ik nu terugkomen om de bandenspanning weer hoger te laten zetten, neem ik aan.

Voor de 3e keer een fiat 500 hier aangeschaft, dat zegt genoeg !

Net mijn 3e fiat 500 opgehaald , heel blij met de service en de uitleg !

Klantgericht, vriendelijk

Een zeer prettige samenwerking. we worden goed op de hoogte gehouden en er wordt met ons meegedacht.

Advies en verkoop zoals het hoort

De verkoper heeft ons fantastisch geholpen. Alles werd stap voor stap uitgelegd, hij nam echt de tijd om de aankoop voor ons goed te laten voelen. Het hele proces van advies tot uiteindelijke levering is op een uitstekende wijze uitgevoerd.

Maandagmorgen auto

Na 4,5 maand gewacht te hebben , had ik eindelijk mijn fiat 500 . Na 2 dagen ermee gereden te hebben ging er een lampje van de motor branden . Gebeld met de garage en of ik er even mee terug kon komen . Helaas kwam ik niet verder dan 1 km en moest ik al gebruik maken van fiat assistance . Mijn auto werd op de bergingsauto gebracht naar de garage . Daar hebben ze gelijk tijd gemaakt om de error te herstellen. Helaas had ik op de terug weg naar huis weer dezelfde error . Om een lang verhaal kort te maken staat mijn “ nieuwe auto “ al 3 weken bij de garage . De service is prima , heb gelijk vervangend vervoer gekregen en ze houden me telefonisch op de hoogte . Ik wil hem namelijk pas terug als het veilig is om in mijn auto te rijden . Altijd als grapje gehad over een maandagmorgen model , helaas erg jammer dat dit mij nu moet overkomen. Gevalletje pech .

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht