Auto kopen

Prima bedrijf.

Klantgericht, kwaliteit, aandacht

Fantastisch bedrijf, mooie mensen. Super goed geadviseerd en geholpen. Erg blij met mijn Fiat500!

Ben Organizzato

Alles was prima geregeld. Enkel 5 weken te laat geleverd. Daarom geen 10

Vlotte levering volgens afspraken.

Plezierig contact met verkoper. Geen enkele klacht.

Alles goed netjes en vlot geregeld

Het verkoop team van de Zeeuw Automotive gaf duidelijke uitleg van uitvoering en prijs , de na te bestellen opties werden mooi optijd geleverd en gemonteerd alles snel en tot tevredenheid geregeld . Bedankt . En graag tot een volgende keer.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf met mooie showroom! En vriendelijk ontvangen. Nieuwe auto op tijd geleverd en goede uitleg erbij. Top!

Aankoop van een Giulia was top geregeld!

Na goede ervaringen met een eerdere Giulia, nu wederom een Giulia gekocht. Na verschillende leuke gesprekken bij Zeeuw uitgekomen bij hun demo auto. Mooie auto en leuke aflevering!

Goede servi ce en vriendelijk petsoneel

Prettig geholpen

Ik ben heel prettig geholpen door Thomas, het contact was laagdrempelig en informeel. Dit maakte het makkelijk om bij vragen contact op te nemen. Nadat de auto enkele dagen in bezit was ook nog netjes gebeld om te vragen hoe de auto beviel en of er nog vragen waren.

De aankoop van onze Giulia was een fijne ervaring!

Alles tot in de puntjes geregeld, aankoop en aflevering was top!

Aardig, behulpzaam en betrouwbaar

Iedereen was erg aardig en behulpzaam. Er werd snel op mijn mails gereageerd en ook over de telefoon ben ik goed geholpen. De afspraken die gemaakt waren bij de verkoopovereenkomst zijn netjes nagekomen en ze hadden de auto erg leuk aangekleed toen ik hem kwam ophalen. Ik zou Zeeuw zeker aanraden aan mijn kennissen!

Zeer goed geholpen.

Zeer goed geholpen, erg tevreden en goede info.

Fantastisch geholpen door Bram Zeeuw van Zeeuw Automotive.

Tijdens mijn zoektocht naar een Jeep ben ik fantastisch geholpen door Bram Zeeuw. Hij heeft mij een set banden geleverd voor de Jeep voor een prachtige prijs waarbij bovendien geen moeite te groot was om de wielen eventueel ergens anders te laten bezorgen. Ondanks dat ik een 2e hands Jeep elders had gezien, heeft hij met me meegedacht en enorm geholpen met zijn expertise over dit automerk. Als hij in de toekomst iets voor me zou kunnen betekenen of als ik nog vragen had, mocht ik hem altijd bellen. Hoe vriendelijk is dat? Dat is fijn omgaan met je klanten of zelfs als het je klanten nog niet zijn. Dank je wel Bram. Vriendelijke Groeten Michael

Een fijne ervaring om bij de Fa. Zeeuw een auto te kopen.

Duidelijk werd er op de vragen antwoord gegeven. Het geheel was heel vertrouwd. Een fijne uitleg over de nieuwe auto. Geen problemen met de inruil oude auto.

Top verkoper

Goed ontvangt.prima uitleg.redelijke prijs voor inruil.nabehandeling prima.Overdracht papieren prima geregeld.Achteraf navraag of alles goed was gegaan

Top auto!!!

Echt een hele fijne compacte auto! Mijn eerste auto was een Jeep Cherokee Classic uit 2000, daarna overgestapt op Range Rover Evoque. Nu toch weer na jaren besloten om in een Jeep Compass te gaan rijden en geen moment spijt van! Had even gehoopt op de Jeep Cherokee, maar helaas die wordt niet in Nederland uitgebracht, wie weet ooit toch de Jeep Grand Cherokee, wanneer deze hier op de markt komt. De Jeep Compass echt een top auto

Perfect geholpen

Prettige gesprekken en uiteindelijk tot een goede beslissing gekomen.

Fijn contact alleen de boekjes zijn niet mee gekomen bij de aflevering.

Hebben een fijn contact gehad bij de aankoop van gebruikte Fiat 500. Alleen bij aflevering lagen de handleiding en het onderhoudsboekje niet in de auto. Dat was jammer, maar hebben we kort daarna bij een bezoek aan de locatie Zwijndrecht opgehaald. Het onderhoudsboekje was ooit nat geweest maar alle gegevens zijn overgezet naar een nieuw boekje. Dat is het voordeel als de auto bij de garage van 1e eigenaar ook weer is ingeruild.

Fiat had netter afgeleverd kunnen worden

Het hemeltje (binnenkant dak) is nog wel vies er zitten div vlekken in. Dat hebben wij met de verkoper niet besproken, maar lijkt ons vanzelfsprekend om deze eerst schoon te maken als je deze afleverd. Voor de rest fijne auto

prettig contact

Geen

Fantastische bedrijf

Een zeer klantvriendelijk bedrijf met goede service

Wat een fantastisch bedrijf!!

Na jaren opel gereden te hebben, was het nu tijd voor iets anders. Zijn uitgekomen bij Jeep! Al bij de 1ste binnenkomst voelde het net als bij mijn vertrouwde opel garage. Niet opdringen, alle tijd nemen, kortom geweldig!! Na toch even na te denken besloten om een nieuwe Jeep Renegade te kopen! Wat een top service en wat een fijne verkoper die Thomas! Alles is mogelijk, denkt met je mee, houdt plezierig contact met je, en dat alles op een hele gemoedelijke en fijne manier! Ik ga iedereen aanraden om eens een kijkje te nemen in Zwijndrecht bij Zeeuw!!

Enorm goed geholpen

Mijn handgreep was kapot, ik kon snel een afspraak maken en ze halen niet het vel over je neus. Ik kreeg niet een hele nieuw handgreep, maar ze vervingen het kapotte onderdeel. Top!!!

Uitstekende service geleverd

Uitstekende service geleverd