Leuke en deskundige verkoopervaring

Het was niet de eerste keer dat we bij Zeeuw waren, ook de vorige keer zijn we super goed geïnformeerd over de mogelijkheden en alle voor- en nadelen van de auto's. Zeeuw heeft een mooie en volledige showroom, waar veel auto's staan zodat het gemakkelijk is om te zien wat er per merk en per model allemaal mogelijk is. Alle medewerkers zijn heel vriendelijk. Wij zijn deze keer geholpen door Corné, die heel behulpzaam was en ons goed heeft geholpen. Corné is aardig en maakt graag tijd voor een praatje.

Perfectie is de norm

Echt keurig geholpen, nog wat kleine oneffenheden bij mijn tweede hands auto , maar dit was geen probleem en is snel en boven verwachting opgelost

Top afgeleverd en goede service

Echt een fijne aankoop bij een super bedrijf! Ze denken mee en de service is echt top!

heel goed

Afspraak = ook afspraak. No nonsens

Blij met mijn aankoop zeer vriendelijke verkopers

Een prettig en fijn verloop van bezichtiging tot aankoop

goed met een kleine hapering

netjes afgeleverd. Ruitenwisser was niet getest en maakte een vreemd bijgeluid.

Plezierig en betrouwbaar

Vanwege persoonlijke omstandigheden, op basis van foto’s mijn auto ingeruild en een Fiat 500e gekocht. Prima service en vertrouwde persoonlijke benadering.

Goede deskundige en vriendelijke service

Mijn fiat 500 cabrio van bijna 5 jaar ingeruild voor een nieuwe fiat 500 E. Zeer tevreden over contact met de garage en zeer tevreden over mijn nieuwe auto

Zeer tevreden en blij met mijn nw Panda H Sport

Zeer tevreden over het bedrijf de Zeeuw en heel tevreden over mijn aankoop

Enthousiast en betrokken

Doortastende verkoopbegeleiding, passend bij de Alfist die ik ben! Goede betrokkenheid bij koopbeleving en aftersales.

Uitstekend!

Wij zijn uitstekend geholpen bij de aankoop van onze Alfa Romeo, inmiddels voor ons de tweede Giulia die wij bij Zeeuw in Zwijndrecht hebben aangeschaft. Ook nu zijn wij wederom zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Corné.

Hele gastvriendelijke goede service.

Mijn ervaring met het filiaal in Spijkenisse is heel goed. Snelle mogelijkheid om langs te komen. Super vriendelijk ontvangen door werkplaatsplanner Peter. Duidelijke analyse met wat er aan de hand was. Werd ook meteen gefikst terwijl ik kon wachten. Onder het genot van een bakje koffie was het zo gedaan. En ik kon weer veilig en tevreden op pad. Zeker heel tevreden .

Super autodealer

Ik ben eerder geweest toen mijn bandenspanning brandde, ik mocht direct langskomen en ben goed geholpen. Vandaag weer, ik heb een aanrijding gehad en mijn kenteken lag eraf. Opnieuw mocht ik direct langskomen! Super fijn en aardig personeel. En lekkere chocomelk :)

Geweldig geholpen door Jaimie

We hebben erg getwijfeld over een hybride of 500E. Jaimie heeft ons geweldig geholpen.

Ik had schade aan mijn auto doordat ik was aangereden door een ander persoon bij het uitrijden van een parkeerplaats. Ik belde naar de garage om te vragen of zij wilde kijken hoeveel de schade bedroeg ,en ik kon gelijk langskomen ,en een dag later kon ik de auto brengen .hij was top gerepareerd en je zag letterlijk helemaal niets meer van de schade ,tot mijn verbazing hebben ze ook de kleine schade aan de andere kant (van een eerdere aanrijding) ook gelijk meegerepareerd .ik was gigantisch blij dat je ook aan die kant niets meer zag , ik ben er superblij mee .nogmaals hartelijk dank voor jullie snelle hulp en tijd helemaal top

Een positieve ervaring rijker!

Het was gewoon een leuke middag. De kennismaking, de cappuccino, de gezellige "small talk" vooraf om even af te tasten. Daarna de proefrit.. En toen werd het natuurlijk een serieuze zaak! Het ging over GELD! Ik ben binnenkort de vergulde nieuwe eigenaar van een Jeep Renegade en heb werkelijk genoten van de manier waarop deze deal tot stand kwam. Bedankt Dennis!

Zeer klantvriendelijk en zeker niet opdringerig

Vandaag een Jeep Renegade gekocht bij dit bedrijf . We kregen ruimschoots de tijd voor een proefrit en de onderhandelingen gingen zeer prettig . Een fijne verkoper die alle moeite en tijd nam om alles uitleggen.

Goede service!

Prettige onderhandeling en afhandeling. Goed betrouwbaar bedrijf!

Zeer goed geholpen en alles naar tevredenheid uitgevoerd.

Heel tevreden en goede service

Mijn fiat is geweldig en rijdt heel lekker

Auto werd netjes afgeleverd en alles conform afspraak.

De auto is netjes afgeleverd en aan alle gemaakte afspraken was voldaan. De 4 nieuwe banden, wat niet was besproken, maakten het geheel compleet.

goede service met snel schakelen

Goed en vakkundig geholpen van proefrit naar bestelling en aflevering

Altijd vriendelijk en correct.

Inmiddels mijn derde Fiat 500C hier gekocht, altijd een prettige ervaring. Mijn Man heeft in het verleden ook Alfa’s bij Zeeuw gekocht en dit ook altijd als zeer prettig ervaren.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht