Anders dan ik gewend ben van Zuithof b.v. liet het bedrijf een paar steekjes vallen.
Ik kwam voor een grote beurt (Subaru Forester). De auto zou in de namiddag klaar zijn. Ik kreeg in de loop van de morgen echter een bericht dat bepaalde onderdelen niet voorradig waren en of het mogelijk was dat ik de auto de volgende ochtend zou kunnen ophalen.
De volgende ochtend haalde ik de auto op. Tijdens het rijden merkte ik dat een controlelampje brandde. Dat bleek de TPMS te zijn (bandenspanningscontrole). Ik stopte en maakte telefonisch melding van dat feit. Of ik direct terug wilde komen dan zouden ze het fixen. Aldus geschiedde. Na een goed kwartier was de auto klaar. Ik weer op pad. Wat bleek: het lampje brandde nog! Weer terug. Opnieuw gewacht -waarbij de receptioniste me wel heel aardig een kop soep aanbood- en toen was het euvel verholpen: alle 4 ventielen/sensoren (?) vernieuwd. Excuses werden aangeboden.