goede en betrouwbare service de klant is hier nog koning

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al jaren een betrouwbare garage. Worden altijd goed geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

fijn en goed

Een bedrijf met vakkennis en zeer goede service.

prettige en correcte behandeling. mijn aangekochte grande punto zeer netjes afgeleverd, Bedankt mensen! Mijn indruk;eerlijke garage, leuk aanbod gebruikte auto`s, scherpe prijs stelling.

Onder de rook van Rotterdam telt hier ook \'Geen woorden maar daden\'. Absoluut topbedrijf waar de klant nog koning is.

heb een auto gekocht moesten er nog twee dingen aan gebeuren zonder kommentaar werd het probleemloos gemaakt en ook nog helemaal naar kerkrade gebracht. Echt super vriendelijke, en super service. Kan hun alleen maar aanbevelen.

meerder gebruikte auto\'s gekocht en al het onderhoud en reparaties laten we daar doen

Hoi, Ik wilde effe vermelden dat mijn reis goed is gegaan met de Ford Mondeo. Heb er nu in totaal zelf +/- 3500 km mee gereden. Heb wel het idee dat hij iets minder trekkracht heeft als mijn vorige Mondeo als we in de bergen zitten, en zijn verbruik is ook iets meer. Voor de rest ben ik dik tevreden. Ook voor het snelle handelen/verhelpen van het probleem(bombine). Daarvoor nog mijn dank. Mvg.Corjan v/d Made Ooltgensplaat

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

gewoon goed en betrouwbaar

Ik kom al een paar jaar bij deze garage voor onderhoud. Altijd zeer goed geholpen. Bij dit bedrijf denkt men echt nog met je mee. Men pakt niet zomaar een nieuw onderdeel maar kijkt of het voordeliger kan. Hele kleine problemen worden ter plekke opgelost, soms zelfs zonder te betalen. Ik beveel deze garage aan bij familie vrienden en bekenden.

Inmiddels al voor de 3e keer een auto gekocht en laten onderhouden bij dit bedrijf. \"Gewoon\" eerlijk, betrouwbaar, geen fratsen en vriendelijk tegen een nette prijs.

Goede snelle service met vriendelijk personeel, hier geldt nog \'klaar terwijl u wacht\'.

Goede service en recht door zee

Vakmensen, zeer klantvriendelijk, bellen van te voren als er iets vervangen moet worden waar je eigenlijk niet op gerekend heb. Geven dan netjes de prijs door van de extra werkzaamheden. Geven ook aan waar je bij een volgende servicebeurt rekening mee moet houden, van onderdelen die dan aan vervanging toe zijn.

Dit is een goed gezond bedrijf staat altijd voor je klaar

Dirk heeft vandaag mijn audi cabrio ingekocht en ik ben zeer tevreden met de afhandeling in deze. Bedankt en tot ziens!

• Reden bezoek Andere reden

Na wat op internet gezocht te hebben kwam ik deze site tegen van d Spek. Wij waren op zoek naar een opel corsa dik had er 2 staan op ze site. Toen we daar geweest zijn had die er nog 1 staan maar stond nog niet op ze site en die is het geworden. Mijn vrouw was er gelijk weg van. Er moest nog wel wat aan gebeuren keuring en wat kleine dingetjes maar dat is perfect verholpen. Op 23-02-2013 auto opgehaald en dik tevreden hoe ze daar met je omgaan. Op 25-02-20013 konden we nog even terug komen voor een nieuwe demper die was niet helemaal perfect meer wel voor apk. Zo zie je er nog goeie zaken bestaan met goeie service. Heeft goeie indruk achter gelaten en daar kom je zeker terug.

In december 2012 zijn wij, na veel op internet gespeurd te hebben, bij Dirk terecht gekomen. Dit, omdat hij ongeveer de enige was die nog garantie gaf op de auto. De rest spreekt alleen maar over \"meeneemprijzen\". Dus, als aan het eind van de straat de auto uit elkaar valt, heb je pech gehad. Niet bij Dirk. Ik ben eerst met mijn vader gaan kijken naar een mooie Ford. We mochten even proef rijden en daarna onder het genot van een lekker bakkie, direct een mooie deal voorgeschoteld gekregen. En wat een service. Bumper werd nog even gespoten, want daar zaten wat krasjes op en nog een beurt en nieuwe APK en een witte nummerplaat voor de trekhaak. In 1 woord Fantastisch. Toen mijn man de auto ook nog wilde zien, konden wij de volgende avond al langs komen. Daarna direct de deal officieel gesloten en een klein weekje later konden wij de auto al ophalen . Wij hadden nog een mooie inruilprijs voor onze oude Ford gekregen. Vervolgens zijn wij twee dagen later vertrokken naar de Ardennen. Wat een feest! Alle bagage kon er met gemak in en de auto rijdt als een zonnetje. Dirk, ontzettend bedankt voor de hele goede service en over een paar jaar komen wij zeker weer bij je terug voor een volgende auto. Wij raden je ook regelmatig aan bij vrienden en bekenden. Groeten, Paula en Frank

Mijn auto lekte benzine. Om 08.30 gebracht en om 09.30 weer gebeld dat het maar de slangenklem was en dat mijn voor banden glad was ze belde om te overleggen om die ook te vervangen ik gaf aan dat ik op zoek was naar een vervangende auto toen hebben ze de reserve band gebruikt en kreeg ik een gratis gebruikte band zo dat ik weer veilig kon rijden d en dat hij na een uur weer klaar was. dus uitstekende service bedankt

24 sep 2012 naar deze garage gebeld dat mijn vrouw en ik langs willen komen. Aangekomen werden we goed ontvangen en mochten proferijden in onze droomauto VW Touran. Gezien ik uit Krimpen kwam wist ik de weg tijdens deze proefrit. Bij terugkomst nagepraat en een mooie deal gesloten met dhr D. Spek. Deze garage kan ik een ieder aanraden en ik denk dat ik mijn Audi A4 hier ook kom inruilen. Na 2 weken over het internet te hebben gesurfd naar een goede betrouwbare garage ben ik blij dat ik deze heb gevonden. En het is vlakbij mijn hometown Krimpen.

We hebben hier net een auto gekocht. De medewerkers zijn erg vriendelijk en gaven gelijk een goed en vertrouwd gevoel. Voor onze auto kregen we een redelijke prijs en de nieuwe auto was goed geprijsd. Verder snelle levering en tijdens de verkoop goede service. Echt een aanrader!

Prettig autobedrijf met aardige medewerkers. Je hebt gelijk een goed gevoel bij het bedrijf. Service bij verkoop erg goed.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Harmanshoeve 7