Wordt netjes geholpen en vakkundig

Ben bij Spek terecht gekomen via mijn dochter en mijn verwachting is niet beschaamd. Wordt altijd netjes geholpen en goed naar je geluisterd wat betreft de problemen zijn wat mijn auto betreft.

Top service en advies.

Altijd goed onderhoud en reparatie.

Goede vakgarage, geen overbodige reparaties

Snel afspraak kunnen Maken, goed geholpen, bij de che kup Alleen die zaken aangegeven dienook echt nodig zijn

Zoals Altijd snel en vakkundig geholpen

Ik ben goed geholpen.

Keurig op tijd onder het genot van een kom koffie.

Prettig

Goed contact en service

Auto verkocht desondanks afspraak en reservatie

Mooie auto via Marktplaats gevonden, meer informatie over opgevraagd, zelfs een afspraak ingepland op woensdag voor aankomende zaterdagochtend gezien de afstand. Donderdagochtend wordt mij medegedeeld dat een andere koper zich heeft gemeld maar dat zij de auto eigenlijk voor mij hebben gereserveerd. Aangegeven dat ik mij aan de afspraak hou en zaterdagochtend gewoon wil langskomen, en als alles is zoals telefonisch besproken, de auto wil kopen. Ik zou diezelfde donderdag ochtend nog terug gebeld worden. Echter heb ik zelf moeten bellen donderdag laat in de middag, waar mij werd verteld: sorry, ik heb er niet meer aan gedacht, ik bel je zodalijk terug. Vervolgens ben ik ook niet gebeld meer maar heb ik enkel een whatsapp bericht ontvangen om 22:10 dat de auto verkocht is. Zeer amateuristisch en onprofessioneel gedrag.

persoonlijke service

zonder afspraak vlot geholpen worden

Altijd goed

We komen hier al een jaar of 20....dat zegt genoeg denk ik.

Uitstekend bedrijf

Denken mee , leveren service en vakwerk en doen dat wat nodig is . Kortom een topbedrijf dat ik een ieder wil aanraden.

heel goed.

prima service tegen redelijke prijs.

Snel en vakkundig geholpen!

Perfecte service!

werkelijk fantastisch

werkelijk fantastisch

Snelle en vakkundige behandeling van mijn defect aan de auto

Defect aan linker achterlicht werd door firma Spek gelijk aangepakt en hersteld. Dank voor de zeer vakkundige uitvoering!

Goed en snel

Zo binnen, gelijk beginnen. Binnen 25 minuten klaar.

Prima Verlopen.

Mijn ervaring was vandaag zeer goed. En erg klant vriendelijk! Maar ik al jaren klant bij Drik Spek En dat gaat altijd in een goede sfeer met elkaar.

Vakkundig

Alles goed geregeld

Prima dienst verlening

gaat al jaren goed

wordt altijd netjes te woord gestaan,met een grapje op zijn tijd. moet kunnen toch!.Mij hoor je niet klagen . Houden zo.

Uitstekend geholpen

Top bedrijf uitstekend geholpen snel en goed ze zijn zeker een aanrader

Goed voor niet te duur

Niet naar behoren door monteur uitgevoerde werkzaamheden.

Na het ophalen van mijn voertuig hangt er een een vreemde olie achtige lucht in de auto. Deze is niet direct te herleiden, wel nog ca. 50 km gereden. Na controle onder motorkap, geconstateerd dat de olie vuldop van de motor na verversing niet is terug geplaats!! olie deels uit de vulopening in de motorruimte. De dop gelukkig nog wel op het lichtfilter aanwezig, en zelf terug geplaatst. Kenteken 53-SHZ-1 Aanbeveling, altijd controle tijdens en op werkzaamheden uitvoeren.

Wordt altijd prima geholpen. Geen gekke verrassingen. Bij onverwachte kosten wordt er altijd eerst overlegd.

Harmanshoeve 7

2935 AT Ouderkerk aan den ijssel