Professioneel en betrouwbaar.

Keuring, banden vervangen en reparatie.

Fijne zaak goed personeel

Goed bdrijf

Vakkundig

Goed geholpen voor een goede prijs

De bandenwissel is dan niet zo'n grote klus, het wordt keurig opgepakt.

Ik wordt er blij van hoe het personeel en baas met de klanten omgaan

Goeie service altijd meedenkend . Lekkere koffie Ik kom er al jaren heel graag pure vakmanschap. Ik ga tevreden naar huis en altijd met een veilig gevoel.

Uitstekend en snel geholpen

Uitstekend al 20 jaar

Kundig en vriendelijk

Al meerdere malen naar volle tevredenheid geweest Altijd vriendelijk en goed geholpen

Wij werken al meer dan 8 jaar samen met autobedrijf Spek. We huren diverse auto's en brengen onze voertuigen voor reparaties en APK. Fijne samenwerking!

Top bedrijf

Goed geholpen, professioneel

helemaal goed

Alles netjes en goed geregeld.

Hier werken vakbekwame, behulpzame mensen.

Nadat ik mijn auto had gebracht is deze goed nagekeken, apk gekeurd, In overleg met mij onderdelen gerepareerd. Ik ben zeer tevreden .

Vriendelijke mensen goede service

Je kan er altijd terecht je wordt vaak gelijk geholpen

altijd perfecte service

Kom al ongeveer 20 jaar bij dit garage bedrijf. Prima service.

uitstekende garage!

Uiterst integere mensen. Directie en monteurs denken altijd in mijn belang. Een reparatie wordt alleen aanbevolen indien dit in verhouding is met de waarde van de auto. Bovendien bijzonder vakkundige mensen. En spoedreparaties worden tussendoor even afgehandeld.

Goede service, klantvriendelijk

Goede service, klantvriendelijk en snel

Niet betrouwbaar, ze hebben een sloopauto aan mij verkocht.

Ik heb een aantal maanden terug een bedrijfswagen hier gekocht, en nu met de APK keuring krijg ik te horen dat deze gelijk door naar de sloop kan. Alles is doorgeroest en alles moet vervangen worden. Er is hier blijkbaar geknoeid met de laatste APK. Dit bedrijf is dus niet betrouwbaar!!

Ik heb onlangs een autoambulance gehuurd en een top service gekregen. Autobedrijf spek denkt met je mee en is zeer service vriendelijk. Ik raad iedereen aan om je aanhanger en autos bij dit bedrijf te huren. Nog hartelijk dank voor jullie snelle reactie en zal in de toekomst vaker bij jullie komen.

Perfecte service, perfect bedrijf om een auto te huren

Ik heb hier voor het eerst een bedrijfsauto gehuurd en het service niveau van autibedrijf Spek ligt ver boven andere bedrijven in deze regio. Vriendelijk en professionele medewerkers en een goed onderhouden wagenpark maakte dit een zeer goede ervaring. Duidelijke aanrader voor iederen die een (bedrijfs) auto wil huren.

goede en snelle verhuiswagen kunnen huren

ik kon nog hetzelfde weekend een verhuis bus huren, was een prima bus. na 2 x rijden in Krimpen zelf was alles over. en nog dezelfde dag de bus terug gezet. ik ben eer netjes en snel geholpen, super service, ik zou dit bedrijf zeker aanraden !

Apk en beurt zou het iedereen aanraden

Word er goed geholpen

Snelle, top service tegen een scherpe prins

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb altijd goede ervaringen met dit bedrijf, als er reparaties moeten gebeuren bijv. bij de APK. Wordt dit netjes gemeld via een telefoontje. Er worden geen reparaties verricht die niet nodig zijn.

Netjes, snel, eerlijk en betrouwbaar!

Harmanshoeve 7

2935 AT Ouderkerk aan den ijssel