Hier blijf je gewoon klant!

Prima geholpen en goed geadviseerd bij de aankoop van de nieuwe auto. Zijn al jaren klant tot volle tevredenheid. Altijd vriendelijk en meedenkend. Van receptie tot in de werkplaats, toppers zijn het!

goede service en persoonlijk contact

Goed geholpen, werkzaamheden zijn goed en vakkundig uitgevoerd.

Heel goed familiebedrijf, vriendelijk en kundig.

Fantastisch bedrijf

We worden altijd supervriendelijk geholpen en heb je een probleem met de auto dan kun je gelijk terecht.

een top garage

vandaag auto gebracht voor servicebeurt en apk netjes thuis opgebeld over dingen die vervangen moesten worden de auto was op tijd klaar s middags en goed gekeurd alles was weer top gegaan bedankt alle mensen van de garage

Uitstekende service en advies

Garage Veenings denkt fijn met de klant mee bij reparaties en adviesvragen en is betaalbaar (niet onbelangrijk)

Wat een mooi bedrijf

Vorige week Garage Henny Veenings opgezocht vanwege een defect motortje van de tankklep. Klep ging niet meer open. Gelijk nieuw motortje besteld en binnen twee dagen gemonteerd. Supersnelle service. Beurtjes en keuringen worden ook vakkundig uitgevoerd en tegen een eerlijk tarief. Henny Veenings is een fijne garage waar je altijd vriendelijk te woord wordt gestaan door eigenaar Joost die oprecht geïnteresserd is in zijn klanten. Blij mee!

Alle medewerkers zijn altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Ook leveren ze altijd top werk, in de jaren dat ik hier kom is alles altijd netjes gedaan en opgelost als ik een probleem met een auto had.

Top kwaliteit en vriendelijk

Een geweldig team van mensen waar je op kan vertrouwen en bouwen..

Vriendelijk ontvangen en een goede service. De garage is in de buurt. Altijd handig

Zo wel door de telefoon werd ik op vriendelijke wijze geholpen. En op de afspraak werd ik ook op vriendelijke wijze geholpen door de medewerker en duidelijke besproken werkzaamheden over auto,en dat de auto nog in goede staat was. En dat vond ik zeer attent.

Uitstekend garagebedrijf met goede service.

Uitstekend garagebedrijf waar garantie en service hoog in het vaandel staan. Zeer vriendelijk en bekwaam personeel. Heldere en duidelijke communicatie over de uit te voeren werkzaamheden en de kosten hiervan, keurig vooraf overleg over de totale reparatiekosten dan weet je precies waar je aan toe bent.

Betrouwbaar en deskundige advies bij aankoop auto

Al jaren komen wij bij deze garage voor onderhoud en reparaties van onze auto en zijn hier tevreden over. Onlangs goed en persoonlijk advies bij aankoop van andere auto.

Altijd uitstekende service, betrouwbaar en zeer behulpzaam

Al meerdere autos in onderhoud gehad bij Veenings en ze staan altijd voor je klaar met de best passende oplossing. Goed en persoonlijk advies voor iedere situatie. Inmiddels al een jaar of 6 zeer tevreden klant en kan ze dan ook aan iedereen aanraden. Mocht je nog op zoek zijn naar een goede, en vooral betrouwbare, garage in de omgeving van Wormerveer kan ik Veenings absoluut aanraden!

Wij zijn niet voor niets al jaren klant.

Zie boven. Er wordt meegedacht. Overlegd. Vervangend vervoer. Een prima familiebedrijf.

Ik ben al heel lang klant, altijd geweldig vriendelijk en deskundig, zeer tevreden

Een top garage

Hulpvaardig, meedenkend, flexibel

Top bedrijf

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Of het nu gaat om receptie, verkoop of monteurs het voelt altijd goed. Zelf een auto gevonden bij een andere garage, en dit met Joost overlegd om de auto via garage Veenings te kopen incl. de garantie bepalingen, dit was verder geen probleem. Auto was binnen een dag al bij garage Veenings aanwezig. En binnen 2 weken is de nieuwe auto afgeleverd. Ik was al klant bij Veenings en dat zal ik ook blijven. Ga zo door.

Great

Great people, great experience,quality services.

• Would you recommend us? Yes

Fijn contact, betrouwbaar, behulpzaam

Fijn ervaring gehad met het kopen van een kleine tweede hands auto. Ze dachten met ons mee en we werden op de hoogte gehouden van nieuwe opties. We hebben ook een aantal keer een proefrit gemaakt en uiteindelijk een fijne auto kunnen kopen.

super tevreden, zoals gewoonlijk

Klantgericht, meedenken, aardig en prijs kwaliteit zeer goed.

Kundig personeel .

Prima service , klantvriendelijk en je kan altijd wel terecht als het nodig is .

top garage

afspraak gemaakt voor lamp stuk auto ik kon hiervoor eerder komen dus vandaag ik kon er op wachten de koffie was gratis het was zo gebeurt dank je wel **** en fijne collegaas van garage veenings bedankt ****

supergoede service

De service is geweldig, de monteur belt keurig met een prijsopgave en een verwachting wanneer het klaar is. Ik ben altijd erg tevreden over deze topgarage.

Hele fijne ervaring met deze garage. We gingen kijken voor een auto, en laat er nou net een leuke aygo staan. Joost hielp ons. Totaal niet opdringerig, goed gesprek gehad, proefritje gemaakt, auto beviel goed. hij zei denk er rustig even over na, en we zouden de volgende dag contact hebben. Besloten om de auto te kopen, en die kon sneller afgeleverd worden dan we eerst dachten. Alles netjes geregeld en duidelijk uitgelegd. Heel blij mee. Ze hebben er een klant bij!

Vlasblomweg 18

1521 PW Wormerveer