Prima, er wordt netjes geweekt en vooraf aangegeven wat er vervangen moet worden

De rekening voor onderhoud van de auto valt per definitie altijd te duur uit....maar de service is prima. Je wordt netjes op de hoogte gehouden voorafgaand de reparatie, dus geen verrassingen achteraf.

Heel handig dat op de website een afspraak kan worden gemaakt en dat je direct kan zien wat de kosten zijn. Erg vriendelijke medewerkers!

Klant staat voorop

Altijd goede service en resultaten.

Eerlijke en zeer betrouwbare garage

Kees Roks is een betrouwbare garage, en hij zorgt goed voor zijn klanten

nooit problemen met kees

ik kan op kees vertrouwen hij staat altijd klaar

Geweldig geholpen

Zie boven.

Altijd tevreden

Al jaren tot volle tevredenheid klant,

Kom een paar jaar bij Kees Roks en ben zéér tevreden 👍

Vriendelijke mensen die met je meedenken en service gericht zijn!

Blijf zeker bij deze garage.

Kan niet beter.

Luisteren goed en houden zich aan de afspraken. bij deze garage ben je een klant geen nummer.

Er wordt goed geluisterd naar wat de klant te melden heeft. Daar wordt direct wat mee gedaan.

Kundig bedrijf

Fijn bedrijf met kundige monteurs die je ook helpen als je zomaar aan komt waaien met een probleem.

Altijd meedenken met de klant

Betrouwbaar

Nvt

Afspraken lopen perfect snelle service altijd vriendelijk in 1 woord geweldig zeer tevreden aanrader voor alle mensen. Mvg

gemaakte afspraken worden netjes uitgevoerd al vele jaren

er word afspraak gemaakt over te verrichten werkzaamheden. deze worden netjes uitgevoerd. als iets biezonders is eerst even tel.contact. auto is op tijd klaar.

GOEDE SERVICE

Voor de tweede keer bij Kees roks geweest ivm onderhoud aan de auto. Ben zeer tevreden temeer omdat met de klant wordt meegedacht. Goede service. Ga zo door. En nog de beste wensen voor 2020

Direkt betrokkenheid bij afspraak maken om problemen te verhelpen

Absoluut volledige services!

Ik ervaar Kees, Marleen en hun personeel als heel kundig en zeer betrokken bij de klant. Een betrouwbaar bedrijf waar ik blind mijn autosleutels achter laat. Ga zo door.

Kleine beurt

Duidelijke aanpak en extra zaken snel opgepakt bij de kleine beurt van de auto.

Wordt altijd meteen geholpen

Kan te pas en ompas aanrijden ,en wordt zonder omhaal altijd direct geholpen

prima! vakmensen, degelijk en betrouwbaar

Het is mijn ervaring dat er vakkundig wordt gewerkt en dat er ook advies gevraagd kan worden. Degelijk en betrouwbaar.

Extreeem duur

Alleen kijken wat er gaande was wordt er een kijkbedrag gerekend van ruim €100,-

zeer positief

werd gebeld om details door te spreken, keurig de trekhaak gemonteerd en perfect met uitleg op afgesproken tijdstip afgeleverd

Vijfhuizenberg 38

4708 AK Roosendaal