Tevreden

Goede service en transparant

Altijd goede service en communicatie

Nog nooit voor verrassingen komen te staan ivm kosten of reparaties. Fijn bedrijf waarvan de mensen ook met je mee denken.

Betrouwbare garage

Betrouwbare garage met vakbekwame monteurs

Vriendelijk personeel, gaan grondig te werk. Goed bereikbaar.

nvt

Goed geregeld

Fijne service, kon er snel terecht. Werd netjes van te voren gebeld voor grote uitgaven. Top

Duidelijke en tijdige informatie

Bij de onderhoudbeurt werd er een aantal zaken geconstateerd en daar werd goed en duidelijk over gecommuniceerd.

klantvriendelijk

netje afgehandel

Ik ben vlot geholpen

. Ik heb bij de garage vernomen dat het bedrijf van Roks is overgegaan naar van Loon. In deze situatie ben ik goed geholpen door de mensen aldaar. Ik vraag mij wel af of het niet goed is dat deze overname ter kennis van het klantenbestand wordt gebracht

Bijzonder klantvriendelijk, deskundig en goede kwaliteit

Ik ben snel, goed en vriendelijk geholpen. Het probleem is opgelost voor een heel acceptabele prijs.

prima service. dik tevreden

Nadat ik ongeveer 10 jaar geleden mijn leasewagen in moest leveren, de garage het meest dichtbij uitgezocht voor onderhoud van mijn aangeschafte priveauto Altijd zeer goed en vakkundig geholpen bij onderhoud en reparaties en keuringen Bij een reparatie altijd eerst overleg en advies. Haal en breng service prima geregeld.

Topservice

Vriendelijke mensen, redelijke prijs. Wat wil je nog meer?

Gewoon goed

Onderhoud aan een auto kost nu eenmaal geld. Deze mensen hebben verstand van onderhoud. Geen rare dingen, maar gewoon goede en eerlijke uitleg. Ik ben uiterst tevreden.

Super snel geholpen

Belde ivm lege accu. ANWB zou komen, daarna direct doorgereden. Gelukkig accu's op voorraad.

Super snel geholpen

ze zorgen dat ik veilig en zonder panne kan auto rijden

ben al vele jaren klant bij roks. mag eerlijk zeggen dat ze auto goed kennen. staan voor mij klaar bij storing en vragen. plaatsen goede onderdelen. garantie is goed.

Vriendelijk, en goede garage

Afspraak goed nagekomen

Prima garagebdrijf

Je wordt altijd goed geholpen en problemen met de auto worden zo snel mogelijk opgelost. Erg klantvriendelijk en meedenkend met de klant.

onnodige beschadiging bij reparatie

door de reparatie is een kapje onnodig beschadigd, nieuw kapje staat wel op rekening. vaak terugkomen, wel mede omdat onderdeel niet op voorraad is duur

vriendelijk en hulpvaardig

Ik moest langer wachten dan gepland, maar alles netjes opgelost en een kop thee aangeboden gekregen. vriendelijke mensen.

Positief, goede nacontrole.

Positief, goede nacontrole bij werkzaamheden.

Goede garage

Fijne en eerlijke garage!

Goede service.

Goede informatie over werk wat moet gebeuren.

Heel flexibel en begaand voor elk mens ongeacht hun inkomen /financiële situatie

Ik ben al bijna 20 jaar bij deze garage en ze hebben heel veel voor mij gedaan. Altijd rekening gehouden met mijn budget..gezocht naar auto:s binnen dat..altijd. open en eerlijk en je af en toe wat ruimte geven als de betaling niet in 1 keer kon voldaan. Heel tevreden en ik baal dat ze geen eigenaars meer zijn ..maar begrijp het wel.

Snelle service

Deskundig en eerlijke uitleg