Prijsopgave (vooraf) was te duur. Na vergelijkingen op internet bleek Kees Roks de duurste te zijn. Het overizcht heb ik doorgestuurd en gemeld dat ik naar Kwik Fit zou gaan (de goedkoopste). Na overleg toch bij Kees Roks laten uitvoeren omdat zij dezelfde (laagste) prijs zouden hanteren. Is ook gebeurd.

Snel en erg vriendelijk +behulpzaam

Ik kwam eigenlijk met teveel eisen om mn auto te laten maken in een veel te korte tijd de mannen hebben het voor elkaar gekregen en hadden plek gemaakt erg blij mee en zal zeker terug komen

Heel goed.

Goed bedrijf, goede service, kijken auto echt goed na, altijd even overleg.

Klantvriendelijk en doorzetters

Met een lastig probleem ben ik prima geholpen dankzij het doorzetten van de eigenaar en zijn medewerkers.

Geweldig bedrijf

Echt vakmanschap men zoekt altijd naar een oplossing en heel vriendelijk

Betrouwbaar en goed werk

Buitengewoon tevreden

Vakmensen, onze Porsche rijdt beter dan ooit, op tijd klaar en de leenfiets is een gezonde vorm van vervangend vervoer. Ik ga vandaag nog onze andere auto voor een grote beurt inplannen. Top.

Mijn airco gereinigd en apk gekeurd. De airco ruikt weer fris. Prima prijs.

Mijn ervaringen zijn ruim voldoende

Ik weet wat ervaringen kunnen zijn omdat de auto meer dan 10 jaar oud is en een reeks aantal jaren deze auto bij een andere garage in onderhoud is geweest. Ik ben meer dan tevreden over de aanpak van het garagebedrijf Roks BV met het onderhoud..

Vriendelijk en klantgericht

Goede garage

Goede garage met fijne mensen die Verstand van een auto hebben.

Prima service!

Vriendelijk ontvangen, goed geholpen. De prijs is vooraf duidelijk opgegeven, prima uurtarief. Mocht er tijdens de werkzaamheden wat extra's nodig zijn, dan word je vooraf geïnformeerd.

Altijd goed geholpen

Correct optreden van medewerkers en uiteraard ook van Dhr. Roks zelf.

Heel goede service.

Korte termijn afspraak kunnen maken, heel transparant met offerte en uitvoering ook conform offerte.

Meedenken met de klant om het probleem goed en goedkoop op te lossen.

We hadden met de linkerdeur tegen een paal aangereden met aanzienlijke schade aan de deur. Omdat wij onze no-claim niet kwijt wilde, heeft Kees een aantal oplossingen aangedragen waaruit wij konden kiezen. Hiervoor is hij o.a. achter gebruikte deuren aangegaan. Dit alles met als resultaat een zo goed als nieuwe deur en waarbij je geen kleurverschil ziet.

Goede en eerlijke service

Kees denkt altijd goed mee in de mogelijkheden en toont altijd aan wat en waarom er iets vervangen moet worden.

uitstekend

Ben uitstekend geholpen

grote beurt uit laten voeren. Dit is goed gebeurt, ben tevreden.

Gewoon goed

Altijd goede service

Bij Kees Roks is er nog een persoonlijke benadering en ze weten precies wie ik en mijn auto zijn en hoe de geschiedenis van de auto is. Ik word er altijd vakkundig en goed geholpen.

Ik kom al jaren bij Kees Roks en ik ben super tevreden over de service. Als er bij een service beurt iets boven komt wat gemaakt moet worden dan wordt er altijd even gebeld om de kosten door te spreken.

Werken conform opdracht

Er wordt precies gedaan wat je vraagt, en vakkundig bij Kees Roks in Roosendaal

uistekende service

Zelfs op hun vrije dag komen ze terug om mijn auto gereed te maken, een betere service kun je toch niet wensen zou ik zeggen.

zeer tevreden.

betrouwbaar en goeie service.

Probleem snel verholpen

Auto viel een paar keer uit en had soms startproblemen. Probleem (kapotte brandstofpomp) was snel gevonden en opgelost.

Vijfhuizenberg 38

4708 AK Roosendaal