Uitstekende service en vriendelijke bediening.

Uitstekende service en vriendelijke bedienin

Netjes, snel en duidelijk

Ik vind het heel prettig dat ik altijd snel terecht kan. Daarnaast wordt er duidelijk gecommuniceerd wat er nodig is en worden er ook geen onnodige zaken verricht. De facturen zijn ook super overzichtelijk en compleet. Heel tevreden!

Erg tevreden

uitstekende service

heel vlot en vriendelijk geholpen geen poespas maar goed werk en snel

Goede service en advies

Erg prettig en helder

Prettig geholpen

Goede garage niet duur

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Ook voor kleine dingetjes of vragen kan je altijd bellen of langsgaan en ze helpen je.

ze doen het goed en volgens afspraak.

ben al vele jaren klant van roks. heb er goede ervaring mee. zorgen voor goede service. nooit problemen met auto gehad. zijn op tijd met waarschuwingen van komende aandacht.

Snel!

Eerste maar prima ervaring en snelle afhandeling

alles goed in orde

alles is tip top gedaan ik zal aanbevelen voor anderen

Altijd goede service

Topbedrijf, altijd goede service voor een nette prijs

Goed geholpen, goede service

Ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben.

Altijd een goede service.

Ik heb al n auto v 1999. Ik rij ook niet veel meer vanwege mijn leeftijd. Ik woon ook midden in de stad en kan lopend mijn ding doen. Maar elk jaar ben ik wel benieuwd of hij goedgekeurd word. Bij Roks is de auto in goede handen.

Geen klant en toch geholpen met storingen terwijl mijn dealer waar ik al lang bij in onderhoud ben dood leuk zegt wij hebben volgende week pas tijd om te kijken . Ik ben heel blij met deze service Mvg Fons

staan altijd voor je klaar

Niets is te veel , je wordt vriendelijk geholpenen eventueel met een extra in spanning ,indien nodig.

Snel en goed gehandeld, ik kon mijn auto al dezelfde dagophalen. Helaas was dat voor mij op dat moment niet haalbaar en ze deden niet moeilijk over dat ik de volgende dag om 8 uur de auto kwam omruilen. Ze waren transparant over de kosten en informeerde mij hierover ook voordat ze het gingen repareren. Heel fijn.

Vriendelijk en vertrouwen gevend.

Zie boven.

Superservice en meedenkend

Zie boven

goed tevreden

Wij zijn tevreden en zijn goed geholpen.

Goede service, blijven meedenken

Prima en flexibele klantenservice.

Alleen maar lof voor de service.

Ze hebben mij goed geholpen.

Auto die ergens in een woonwijk nog stond en niet meer wilde starten, was geen probleem! Auto opgehaald door jullie en savonds al contact gehad over wat er mis was. Direct benodigdheden besteld, zodat de auto de dag erna al klaar zou zijn. Vriendelijk en open contact gehad.

Betrouwbaar, vakkundig, staat altijd netjes te woord.

Ik kom al jarenlang bij garage kees roks, prima service en lekker kort bij huis.

Geweldig bedrijf

Altijd tijd voor je