Ik ben op goede en fijne manier geholpen.

Ik werd op een mens vriendelijke manier geholpen en zeer vak kundig Groet Jan

Graag tot de volgende gelegenheid !

Zoals altijd prima verzorgd

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Top service!

Mijn auto rijd na een grote beurt weer als een zonnetje! Super service, met een glimlach! Hele fijne garage.

Vriendelijk, snel, transparant

Super tevreden

Het is nog een "no nonsens" garage waar je een duidelijke uitleg krijgt over de dingen die eventueel defect zijn van je auto. Het van tevoren even bellen wat er precies aan de hand is, en nog belangrijker, wat ongeveer de kosten zullen bedragen incl btw ! Zo weet je waar je aan toe bent. En groot pluspunt van deze garage is, dat er nog geen manager rond loopt , want dat is meestal het begin van het einde van een bedrijf.

Heel tevreden vriendelijke mensen

Zeer ervaren

Gewoon , vriendelijk en goed

Kees Roks en zijn personeel zijn vriendelijke mensen. Geen poeha, geen fratsen. Mn auto wordt altijd goed gemaakt, de service is goed en ze zijn zeer betrouwbaar. Mark

ze doen wat je van hen verwacht

doe al jaren zaken met roks en bevalt zeer goed. maken auto in orde zonder dat ze extra kosten maken. bedoel dat ze kijken wat er echt markeert en repareren hem goed.

tot nu toe zeer tevreden

Ben nog maar kort klant bij jullie bedrijf. Toch was er voor mij een klik omdat je werd "opgenomen". Ik kon mijn lange geschiedenis met een collega gragist gelijk overbrengen en vond een gelijksoortig vertrouwen. Ook was er oprechte interesse voor mij als klant. Ik voelde me gelijk thuis en mijn vragen werden goed ontvangen en er werd mee gedacht. Kortom, nog niet lang als client maar hoopvol op wederom net zo'n relatie op te bouwen als bij mijn vorige gragist.

Ik werd direct goed en vriendelijk geholpen.

Snel en netjes geholpen

Een goed bedrijf

Goede sevice

Kom al jarenlang bij Kees Roks, tevreden over sevice en klantvriendelijkheid.

Altijd goed en vertrouwd

Ik kom graag voor onderhoud en reparatie bij autobedrijf Kees Roks. Je wordt snel geholpen en ik heb vertrouwen in de kennis en kunde van de medewerkers.

Prima service, snel geregeld

Had een probleem met mijn uitlaat. 1 dag later waren de benodigde spullen binnen, direct en snel gemonteerd. Super service.

Gewoon goed

Goed en vakkundig

altijd zeer correct en behulpzaam

komen hun afspraken na, informeren en overleggen bij grotere reparatie's

Op correcte wijze geholpen naar tevredenheid

Mijn wagen in eerste instantie naar mijn eigen dealer gebracht, niet goed geholpen. Bij Bosch garage kees roks wel

Goede service, snel klaar, geen wachttijd

Super correct bedrijf!!

Ze doen wat ze beloven

goede garage

vriendelijk en vakkundig heeft altijd tijd voor je

Prima, duidelijke afspraken zonder verrassingen

Snel, duidelijk afspraken zonder verrassing

zeer goed

zeer tevreden alles volgens afspraak en wens

Snel klantvriendelijk, een goede service.

WE WERDEN ZEER GOED GEHOLPEN PROFESSIONEEL EN KREGEN OOK TE ZIEN WAT ER VERVANGEN MOEST WORDEN.

Altijd een feestje om geholpen te worden door Kees, Marleen en Edwin.

Persoonlijk, betrouwbaar en deskundige services.

Vijfhuizenberg 38

4708 AK Roosendaal