Top-service en kwaliteit en dan nog luisteren naar de klant, dat zie je niet vaak .... top !

Gewoon goede ervaring

Kan niet anders zeggen dan dat er prima werk wordt geleverd tegen vooraf afgesproken prijs. Gewoon goed.

Goede garage, kundig personeel, goed en netjes geholpen kortom zeer tevreden.

Heel goed.

Altijd goede service, duidelijke informatie en snelle reparatie/onderhoud

Snel, correct ,vriendelijk

Snel, correct ,vriendelijk

Ernstig gebrek over het hoofd gezien bij APK/beurt

De auto (Alfa 147) van mijn logerende dochter werd, op basis van de goede reputatie van dit bedrijf, aangeboden voor APK en beurt. Een paar dagen later bleek op weg naar haar huis de schokbreker rechtsachter los te zitten en tegen de band aan te drukken waardoor er bijna brand ontstond door de wrijving. De Wegenwacht meldde dat dit probleem al geruime tijd aanwezig was gezien de mate van inslijting aan de binnenkant van de band en dus gezien had moeten worden tijdens de APK-keuring. Inmiddels is de auto weer gerepareerd bij een garagebedrijf bij haar in de buurt (die zich ook verbaasden dat dit over het hoofd was gezien, het blijkt om een bekend euvel te gaan bij deze Alfa's), de kosten waren hoog, beide schokbrekers achter en banden zijn inmiddels vervangen zodat ze weer veilig de weg op kan.

Goeie service

Prima! Goede communicatie en overleg

Auto langs gebracht voor een kapotte achterband en meteen de APK laten doen. Alle attentie- en reparatiepuntjes zijn netjes besproken inclusief de kosten. Auto was dezelfde dag nog klaar.

Snelle reparatie uitstekend

Een hele goede ervaring met deze garage.

Wij worden altijd netjes en beleefd geholpen. Krijgen goede uitleg over de auto bij een beurt en keuring. Staan altijd voor je klaar. Gaat voor de goedkoopste oplossingen, b.v. als de uitlaat gescheurd (klein) is dan doet de garage de uitlaat lassen. Niet zoals bij de meeste garages gelijk een nieuwe uitlaat te plaatsen. Dit vindt ik heel netjes. dus ze denken met de klant mee. Ga zo door en de klanten blijven terug komen Kees en collega's. Groetjes Peter Potters.

Goede en vriendelijke service

Eerste keer bij Kees Roks. Zeer goede en vriendelijk ervaring gehad!

helder, duidelijk en behulpzaam

Men is flexibel, denkt mee en geeft duidelijke informatie

Prettige communicatie en goede service

Fijn dat ik tevoren werd gebeld over wat er aan de auto moest gebeuren voor een nieuwe APK. Zo heb je een indicatie van de kosten. Mijn auto is vakkundig gerepareerd en met een kleine beurt kan ie weer veilig de weg weer op.

Alle jarenlang tevreden!

Ik kom inmiddels al 10 jaar bij dit bedrijf en ben heel tevreden. Ook handig dat je leenfiets mee kunt nemen.

Snelle en goede afhandeling van het probleem

Bellen en met 1 dag een afspraak, Duidelijke uitleg na afloop. Heerlijk. No nonsense

een goede ervaring

Ben goed geholpen, vriendelijk te woord gestaan er was een slangetje stuk gegaan en deze hebben ze professioneel vervangen.

Zeer goede service

Auto moest een beurt en keuring was in eerste instantie goedgekeurd maar na een steekproef afgekeurd.Probleem nog dezelfde middag opgelost.Prima service !!

Goede en snelle service

Na telefonisch contact mijn moeders auto gelijk kunnen brengen voor APK en 2 uur later zonder problemen er weer door. Bedankt Kees!

Net voldoende; een aantal verbeterpunten.

- afspraak maken via de Bosch website voor groot onderhoud Fiat Ducato: aanbod 631,- Euro. Hogere offerte via de mail ontvangen: uiteindelijk moeten betalen ruim 700,- Euro voor vergelijkbare actie. Reactie: die IT-mensen van de website weten niet goed wat er nodig is. - prijzen voor olie en (Bosch!)filters opgevraagd bij Winparts. Blijkt meer dan de helft goedkoper. Dus 140 Euro teveel betaald. Reactie: wij halen de onderdelen bij onze eigen leverancier. - Na het ophalen oliepeil gecontroleerd. 2 cm boven maximum op de peilstok. Dus ongeveer 1/2 liter teveel olie. Terug naar de garage om teveel af te tappen. Nog iets boven maximum, maar monteur verzekert dat dit geen kwaad kan. Reactie: sorry voor het ongemak.

Tevreden over de goede service

Reparaties worden goed uitgevoerd en ik kan er na werk tijd meestal wel terecht voor een korte check als er iets aan de hand is. Vervoer naar de garage is ook altijd goed geregeld, kortom goede service!.

Prima advisering en uitvoering van de reparaties

Prima ervaring

Ik ben zeer tevreden.

Zoals altijd uitstekend geholpen

Na de grote beurt krijg ik zelfs mijn auro gewassen en wel mee terug, wat een service.

Goede en vriendelijke service

Eerste keer geweest, de wagen werd op afgesproken tijd opgehaald en alle extra's werd eerst vermeld of het hij het mocht vervangen. Vriendelijke mensen

Goede service en open minded

Stapte daar als nieuwe klant binnen, werd daar goed ontvangen.

Vijfhuizenberg 38

4708 AK Roosendaal