Sales ruim voldoende ook de oplevering Klacht bij werkplaats beetje afgewimpeld nog niet het goede gevoel aftersales moet kwaliteit nog blijken
Bij aanschaf van nieuwe caravan zeer goed geholpen door Gerrie En na afhandeling van reparatie door Tinie ook perfecte service Alle medewerkers vriendelijk Een bedrijf wat we zeker bij iedereen aanraden
Een fijn bedrijf , oog voor de klant met zijn vragen en wensen. Je wordt ook als mensen gezien en herkend . Vriendelijk , duidelijke ,reacties, vlotte afwikkeling, afspraken worden duidelijk gemaakt en ook aan voldaan of anders terugkoppeling. Men neemt alle tijd en er is ruimte voor vragen , overweging , advies en je voelt geen verkoop druk. Een echte aanrader!!
Heb lang moeten wachten om de reparatie omdat in deze tijd onderdelen moeilijk te leveren zijn. Bruggink startte de reparatie snel na ontvangst onderdeel. Reparatie ziet er heel mooi uit en ... camper werd ook nog heel mooi gewassen. Was ik al van plan want na menig sneeuwbuitje zag hij er smerig uit. Al met al heel tevreden over de behandeling, reparatie en het contact.
Onze camper ziet er weer helemaal goed uit. Zeer vriendelijke service
Ben zeer tevreden hoe de verkopers met de klanten omgaan,de werkplaats lieden zijn ook toppers had opdracht gegeven om een deel van de fietsdrager te repareren hebben ze kostenloos vervangen alsmede de ken,.tekenplaat
Gisteren 9 febr. ivm een terugroepactie naar Bruggink geweest. Kort en goed kan ik zeggen dat we uitstekend zijn geholpen. Tevens defecte printplaat koelkast vervangen. Overigens ook uitleg over de inhoud van de terugroepactie. Verder de vraag gekregen of er nog meer nagekeken moest worden. Gelet op de afstand die we moesten rijden is er meegedacht. Uitstekende service. Bedankt Bart!!!
Ter oriëntatie stapten wij eind november binnen bij Bruggink om naar een camper te kijken. Er hangt een prettige sfeer in dit bedrijf, ze dringen je niets op maar proberen wel in te schatten wat je wensen zijn en spelen daar goed op in. We zijn heel prettig geholpen bij de aankoop van onze camper ( nieuw gebruikt). Bernand was betrokken nam de tijd en heeft veel uitgelegd, hierdoor verliep de aankoop heel prettig. Het is een bedrijf wat zijn afspraken nakomt, kortom een aanrader.
Goed, vriendelijk en vakkundig. Aanrader. Fijn personeel.
Door onze caravanverzekering zijn we doorverwezen naar de schade afdeling van Bruggink. Door deze afdeling is de schade goed in kaart gebracht en afgehandeld.
Aan alles merk je dat Léon, Bernand en de andere medewerkers van Bruggink weten waarover ze het hebben. Vanaf het eerste contact tot na de aflevering hebben ze ons als toch wel kritische klanten met veel geduld en wijsheid geholpen. Voor een aankoop die zo belangrijk is als je droomcamper kunnen we Bruggink van harte aanraden. Ik kan me geen betere zaak bedenken.
Medio augustus in contact gekomen met verkoper Sander van de vestiging Bruggink in Borculo. Aansluitend oriënterend bezoek voor een nieuwe (op voorraad zijnde) Knaus camper. Prettig gesprek gehad met goede informatie, de week er na terug voor de aankoop van de camper. Verkoper Sander had zijn vakantie al aangekondigd en verkoper Rinie was al geinformeert en bij hem de aankoop gedaan. In de aanloop naar de aflevering nog aantal keren contact gehad en op de zaterdag voorafgaand aan de aflevering (na vraag van verkoper Sander of het okay was) werden er 14 whatsapp instructiefilmpjes van onze camper gestuurd. Reuze handig en er zat veel werk in! Prima aflevering op dinsdag 5 october!
Goede service. Vriendelijke mensen. Ook in garantieperiode alles top afgehandeld.
Ik had een vervelend krakend geluid in mijn camper. Top behandeling door Toni. Kraak volledig verdwenen. Reparatie mooi uitgevoerd. En snel.
Na een schade bijzonder prettig geholpen: vriendelijk, begripvol, oplossingsgericht, goede afspraken !
De problemen begonnen al eind februari. Toen is gekozen voor revisie van de ABSpomp. Begin juni meldde het display in de camper opnieuw problemen met de ABS. Daarop is gekozen voor vervanging van de pomp. Daarmee is, hopen we, het probleem definitief opgelost. Geweldig hoe de mensen bij Bruggink met ons meegedacht hebben en gezorgd hebben dat het allemaal in orde kwam.
In februari een gebruikte Home Car caravan gekocht, onze eerste caravan, we zijn toen keurig te woord gestaan en niks was te gek, gewoon goede uitleg en service toen. Uiteindelijk besloten de caravan te kopen, aflevering was ook prima. Na de eerste vakantie met de caravan in de meivakantie bleek het dakraam niet open te blijven staan en is een beugel van de deur afgebroken( dit laatste is onze eigen schuld). Dit gemeld en we konden de caravan brengen zodat er naar tussen de drukte door naar gekeken werd. Tot zover alles prima…. Er werd me bij het brengen voor reparatie ineens verteld dat onderdelen wel eens lastig zouden kunnen worden voor een Home Car omdat de fabrikant niet meer bestaat. Ze zouden het gaan onderzoeken en we zouden op de hoogte gehouden worden. Inmiddels staat de caravan al 6 weken bij Bruggink Caravans zonder ook maar iets gehoord of gezien te hebben. Nu heb ik op zich wel geduld maar 6 weken is wel heel lang, daarom dus toch maar eens langs gegaan. Bij binnenkomst weet niemand ergens van, zelfs niet de verkoper die bij het brengen samen met mij het dakraam nog bekeken heeft en vergeleken heeft met een andere Home Car caravan waar het dakraam wel goed functioneerde. Alles wordt maar een beetje weggelachen. Op mijn vraag waarom ze bij aanschaf niet verteld hebben dat het moeilijk/onmogelijk is om aan onderdelen voor een Home Car te komen kreeg ik het antwoord dat ze dat bij een verkoop toch niet gaan vertellen…… Aangeven dat ik liever een eerlijk advies had gehad en had dan waarschijnlijk ook een andere caravan aangeschaft om dat de verkrijgbaarheid van onderdelen als die nodig zijn zeker meeweegt voor mij. Ook vind ik het raar dat ik 6 weken lang helemaal niets gehoord heb, ook als iets (nog) niet lukt kun je op z’n minst even de moeite nemen om contact op te nemen. Voor mijn gevoel ben je bij aankoop Koning bij Bruggink caravans maar hoef je daarna helaas niet veel meer te verwachten….
Beste heer Lemmens, Bedankt voor uw uitgebreide feedback. Wettelijk moet elke leverancier tot maximaal 10 jaar na productie onderdelen kunnen leveren. Uw Home Car is op dit moment 19 jaar oud. Bij alle caravanmerken van 19 jaar oud wordt de leverbaarheid van onderdelen steeds lastiger, ongeacht of het merk nog bestaat. Gelukkig zijn veel onderdelen universeel en kan er veel opgelost worden. De dakluikreparatie heeft inmiddels plaatsgevonden. We hebben tot heden gepoogd de kunststofstrip voor u te vinden maar tot op heden zonder resultaat. Mocht u graag een andere caravan uit onze voorraad willen selecteren met een jongere leeftijd dan doen we u een passend voorstel. Indien u de Home Car wenst te behouden is hij gereed voor afhalen en staan we bij onverhoopte mankementen natuurlijk voor u klaar. Met vriendelijke groeten, Bruggink Caravans & Campers Leon Bruggink
In december hebben wij onze oude camper ingeruild voor n " voor ons" nieuw camper. Er werd goed naar onze wensen geluisterd, .Overplaatsen van sommige apparatuur van oude naar nieuwe camper gebeurde vakkundig.. Na 'n paar maal op pad geweest te zijn, kwamen verschillende mankementen aan het licht.Deze werden zonder probleem verholpen.Dit ook binnen de halfjaar gantietijd. We werden vriendelijk te woordgestaan en kregen duidelijk uitleg over gebruik van alles wat met de nieuwe camper te maken heeft. Kortom complimenten aan Bruggink Campers Almelo. Wij zouden hen zeker aanraden bij familie en of kennissen. Familie E Beenen/ Dvan Ruiten Arnhem
We zijn zeer tevreden over de deskundige hulp van Tony. Hij gaf onze Eriba een nieuw dakdoek, heel erg netjes zit het er in! We zijn erg blij en komen graag terug.! Want ook tevreden over de Grote beurt, die is gedaan!Top bedrijf dus.
Prettige behandeling!
We zijn deze week heel goed en deskundig geholpen door Tony. Heel blij mee!
Met mijn Detleffs voor een schade, nieuw aan te brengen accessoire en storing naar Bruggink Borculo geweest en daar ontvangen door schade chef Tony Johannes. Grandioos behandeld. Neemt de tijd ook al is er door peroneepersoneelsgebrek een zware werkdruk. Legt goed uit wat en hoe de werkzaamheden zijn uitgevoerd. Hoop dat Tony naar jaren mijn camper mag onderhouden. Martin Wulff Eibergen.
Wij hadden stormschade aan onze camper. Ze hebben alles netjes weer in orde gemaakt Goed contact over en weer en we kregen de camper blinkend schoon weer terug. Top gedaanTony Dankjewel en een vriendelijke groet Familie Pampiermole
Met onze schadecamper bij Toni geweest. Hij heeft ons erg goed geholpen. Contact met elkaar was goed hij stuurde nog foto’s wat er allemaal aan gedaan is. Wij zijn super tevreden.
Onze eerste Knaus camper hier gekocht, waarbij wij uitstekend zijn bijgestaan door Gerrie Van Mastrigt ook bij inruil van onze caravan. Helaas was hij ziek tijdens de aflevering in maart maar prima vervangen door Sander, die voor ons instructiefilmpjes had gemaakt en van tevoren had opgestuurd zodat wij al aardig op de hoogte waren hoe e. e. a werkte. Tevens regelde hij vervoer van station Ruurlo, zodat wij met de trein konden komen, met recht een 5 sterren bedrijf!
Kamerlingh Onnesstraat 19
7271AZ Borculo
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.