Goed bedrijf. Wij zijn prima geholpen. Garantie afhandeling is ook prima.
Goede ervaringen en kundig personeel
positief alle vragen worden serieus behandeld en je krijgt goed antwoord. Allen als je via e-mail reageerd komt er geen respons
Geachte heren Bruggink, Nu het hieronder beschreven probleem na veel moeite, geld en geregel is opgelost, doen wij u ,mogelijk ter lering , onze ervaring hiermee , toekomen. In 2010 kochten wij bij uw bedrijf een Knaus Südwind 500FU met veel opties, o.a. voorraam, hoge koelkast , douche, cassette luifel, e.d. Veel opties die de caravan zwaarder maakte . In december 2010 hebben wij de caravan opgehaald. Tot op heden zeer plezierig mee op vakantie geweest. Gemiddeld 10 weken per jaar. Afgelopen jaar moesten er wat onderhouds- ,garantie probleempjes verholpen worden, dan konden we er weer goed mee weg. Tot dan niets dan tevredenheid. Toen we de caravan ophaalden kregen we te horen dat deze toch wel een zware as last had met 1650 kg. Onze kleren, koelkastvulling en water e.d. zaten er nog niet eens in. Een as last van 1800 kg zou wenselijk zijn. Ons werd aan geraden de nodige spullen ( ruim 200kg) dan maar in de auto te vervoeren, En dit dan iedere keer naar de caravan over te hevelen en weer terug. Bij ons knapte er toen wat. Bij aankoop is ons daar niets over verteld, laat staan dat ons is geadviseerd een hogere as last b.v. 1800 kg te kopen. Toen wij de caravan kochten hadden wij een Landrover Defender 110 , nu hebben wij een Range Rover Sport. Goede auto’s om een hogere as last te trekken (Naar de trekkracht van de auto is bij de aankoop wel gevraagd) Wij zien het niet zitten iedere keer ruim 200 kg vanuit de caravan over te laden naar de auto. Bij nadere vraag, hoe dit op te lossen kregen we als oplossing , als we niet wilde overladen deze caravan maar in te ruilen voor één met een 1800 kg aslast. Kosten ruim +/_€ 8000,- Dat was alles wat Bruggink voor ons kon en wilde betekenen. Terwijl als we ,Bruggink en wij , bij de aankoop bij de les waren geweest, het slechts +/_ € 500,--extra zou hebben gekost. Via de Knaus site –contact –,waar wij ons probleem ook hadden neergelegd, zijn we gewezen op een bedrijf in Scherpenzeel, Trio Rep, waar een as(last) aanpassing mogelijk zou kunnen zijn. Toen wij Bruggink hiervan op de hoogte stelde ,was de reactie ,zeer goed mogelijk , kost ongeveer € 5000,--maar wij doen geen zaken met Trio Rep. U dient het zelf te regelen. Aldus hebben wij gedaan. Dit is nu gerealiseerd. Voor veel geld is er een zwaarder chassis en een zwaardere as geplaatst. Onze vraag is dus, hoe bovenstaande gang van zaken past in uw bedrijfsfilosofie. En bestaat er ook een zorgplicht van de leverancier ? Onze wens is, dat ons caravanplezier ook gesteund wordt door een goede relatie met de caravan leverancier. Gaarne uw reactie, bij voorbaat dank. Groet , Familie Eggink Zwolseweg 46a 8181AE Heerde 0578693631
Nuchtere Twents bedrijf waar klankvriendelijkheid en service nog steeds voorop staat. Goed prijs/kwaliteit verhouding. Assortiment van de winkel in Almelo is minder dan Borculo. Voldoende aanbod van campers/caravans in verschillende prijsklassen.
Heel vriendelijk geholpen elke keer dat ik het bedrijf bezocht. Na ophalen voor garantie werkzaamheden waren niet in een keer opgelost. Heb ik begrip voor er waren onderdelen niet. Na voor de tweede keer ophalen, na winterstalling trof ik een dop aan die ik niet kende en bijnjullie werd deze ook niet herkend. Later bleek deze van de watertank te zijn. Problemen waren wel verholpen. Verder vraag ik me af of de camper bij u overdekt gestaan heeft. Hij was nogal verweerd.
deskundig en vriendelijk, als het mogelijk is ,wordt je gelijk geholpen, heb geen slechte ervaringen, en hoop dat dat zo blijft, veel keuze in occasions, zal zeker blijven komen bij dit bedrijf.
We hebben in juli 2015 een tweedehands camper gekocht bij Bruggink in Almelo. Voor de winterstalling was er een lekkage aan een van de dakluiken en hiervoor naar Almelo geweest. Conclusie op dat moment ws condens water. Na ophalen vanuit de winterstalling en de eerste week weg met de camper in maart begon het weer en bleek het lekkage te zijn bij het dakluik. kit rand was niet voldoende meer. Zie verder contact opnemen.
Tot op heden ben ik bijzonder tevreden en totaal geen spijt dat ik met dit bedrijf in zee ben gegaan. Manier van communiceren als zeer prettig ervaren, van de koop tot en met heden ( nu 2 jaar ) zeer tevreden. Eigen inbreng word gerespecteerd en er word met de klant mee gedacht. Kleine zaken die na de aflevering naar voren kwamen zijn keurig opgelost evenals een garantie geval. Ook bij een afspraak word nagekomen. Ik heb het bedrijf een klant bezorgd en die hebben tot nu toe alleen maar lof. Ben inmiddels opnieuw bezig om een nieuwe klant te bezorgen.
Na overleg kun je al minuut terecht voor wat voor een probleem dan ook. En wat belangrijk is, het wordt goed opgelost.
Servicegericht, deskundig, klantvriendelijk
prima. klantgericht en vriendelijk. service en after sales zijn uistekend.
Met 1 woord: TOP
In maart 2016 een caravan gekocht bij Bruggink in Burculo. Wij zijn goed te spreken over de service/uitleg/afhandeling/vriendelijkheid.Daar zijn wij naar tevredenheid behandeld door Sander. Wij hebben in het verleden ook een goede ervaring opgedaan met Almelo.Waar Leon en Freddy ons goed hebben geholpen. Later ook een goede ervaring opgedaan met de afdeling service(Waar monteurs goed en kundig ons geholpen hebben met enkele kleine service punten onder leiding van Bart.
Eind augustus 2015 een Knaus Sudwind 450 FU uit 2008 gekocht bij dit bedrijf. Voor de paasdagen caravan uit de stalling gehaald en voor de deur de mover uitgetest, helaas werkte hij alleen op het linkerwiel, contact gehad met Tony van de TD, wij wonen in de Haarlemmermeer, dus even naar Bruggink zat er niet in. Tony vroeg: zit er een caravanbedrijf in de buurt?, ja, Van der Vliet in Weteringbrug. Tony heeft contact gezocht met vd Vliet en wij mochten de caravan daar brengen ter reparatie, op kosten van Bruggink, i.v.m. garantie. Wij zijn door Bruggink en vd Vliet zeer goed geholpen en konden met een gerust hart op vakantie. Top!! voor Bruggink en vd Vliet.
Aanpassingen laten doen aan mijn Eriba Puck, oa hordeur, serviceluik, reservewielophanging, buitenstopcontact, rails wielflap. Eriba specialist Tony heeft perfect resultaat afgeleverd. Zijn passie voor de eriba touring spat er af. Hulde!!
de klant vriendelijkheid is goed ook de begeleiding en kennis is goed groeten en prettige feestdagen en een gelukkig niewjaar fam, Vellema
Wij zijn heel deskundig geholpen. Wij hebben dan ook bij Bruggink een nieuwe camper gekocht. Wij zijn met deze camper heel erg tevreden en genieten optimaal van de vrijheid.
Na aflevering was ik ontevreden over de kwaliteit van de aflevering. Een haastklus en vele zaken waren niet goed.Deurslot, losse deurtjes, versleten gasveren en niet goed werkende steunpoten. Onderweg met vakantie werd ik meermalen met defecte geconfronteerd. De motor sloeg spontaan af. Dit bleek een niet functionerende tankontluchting te zijn. Heb ik zelf opgelost. De dynamo is in Zwitserland vervangen. De motor liep plots op drie cylinders. Per brief maakte ik mijn onvrede kenbaar, overigens zonder iets te claimen. L. Bruggink nodigde mij naar aanleiding daarvan uit om te komen, zodat het bedrijf de poten voor mij kon herstellen. Ik verwachtte enig gesprek, echter, de camper ging zonder gesprek naar binnen en al snel kwam de mededeling dat het aan de veerspanning lag. Nieuwe veren kon men voor mij wel bestellen, maar ze konden wel eens duur zijn. Ik kon ze er waarschijnlijk zelf wel op monteren. Zo stond ik verbluft weer buiten. De motor liep op drie cylinders, maar daarmee kon ik beter naar de garage gaan waar ik voor noodhulp al een keer was geweest.
Geachte heer Oosterhof, Bedankt voor uw eerlijke verhaal. We hebben direct na deze melding uitgebreid met elkaar gesproken en het misverstand opgehelderd. Zoals u weet hebben we deze camper destijds vanwege een korting zonder Bovag garantie geleverd maar wel afgesproken dat we u een jaar lang tegen kostprijs helpen als er zich mankementen voordoen. Vandaar dat u in uw brief niets claimde. Om u toch van dienst te zijn heb ik u uitgenodigd om de hydraulische steun te controleren terwijl u dacht dat we hem direct zouden repareren. Dit had ik inderdaad beter moeten communiceren. Mijn excuses hiervoor. De benodigde veren hebben we u gratis opgestuurd en tevens aangeboden dat we ze voor u willen monteren. Het klopt ook dat we u aangeraden hebben te vragen om garantie bij de garage die de motorproblemen verholpen had. Dit hebben zij uiteindelijk ook gedaan. Zoals telefonisch reeds besproken blijft u van harte welkom in het geval zich er nog een mankement aandient. Met vriendelijke groeten, Bruggink Caravans & Campers Leon Bruggink
Kamerlingh Onnesstraat 19
7271AZ Borculo
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.