Sinds 1999 eerste caravan daar gekocht en deze daar in 2012 ingeruild, omdat ik daar graag klant wilde blijven vanwege de deskundigheid. Gelukkig was er op dat moment een model met een dwarslaper, zodat we konden blijven.
Heb inmiddels de derde camper gekocht bij bruggink, dit geeft al genoeg aan. Fijn bedrijf,afspraken worden nagekomen.In de garantie periode goede services,maar na de garantie periode was is dit zeker zo goed. Bent er altijd welkom.Zeer goede monteurs,met verstand van zaken. Klein minpuntje, bij kleine bestellingen moet je nog wel eens bellen/vragen.
Een gebruikte camper in de prijsklasse van 80 tot 90.000,- Euro aanschaffen doe je niet zomaar.Daarvoor is \'slechts\' vertrouwen nodig. Waar kom je dat tegenwoordig nog tegen!. Wij hebben ter oriëntatie verschillende bedrijven bezocht,maar uiteindelijk kwamen we bij Bruggink terecht.Dit bedrijf is super klantgericht en staat aan de kant van de klant om de beste deal te krijgen. Wij zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en service. De levering was stipt en zoals afgesproken.Voor Kaliteit en klanttevredenheid staat Bruggink voor ons op de eerste plaats.
Augustus 2013 kregen we een telefoontje dat onze nieuwe Hymer camper 3 weken eerder geleverd kon worden. Direct werd een afspraak gemaakt om de extra opties door te nemen aan de hand van de nieuwe camper. We werden meer dan keurig geholpen door een deskundige monteur die alle tijd voor ons nam. Ook de aflevering van de camper was goed en professioneel. Het maken van de afspraak voor het oplossen van enkele garantie puntjes duurde iets langer, maar de snelheid en kwaliteit van het werk zelf was weer perfect. We hebben de camper voor een scherpe prijs gekocht, maar dit heeft geen enkele negatieve invloed op de service gehad. Bruggink raden wij warm aan!!
Ervaringen met bedrijf zijn wel goed, vriendelijke ontvangst en snelle behandeling van klachten (na afspraak). Achteraf vragen we ons af of we een camper niet dichter bij huis hadden moeten kopen, omdat het oplossen van onvolkomenheden nu tijdrovend is (en duur in brandstof). Het blijkt dat de problemen niet altijd in één keer volledig werden opgelost. We hebben nog wat moeten \"zeuren\" om de diverse handleidingen compleet te krijgen.
WIJ ZIJN SUPER TE VREDEN MET DE TWEEDEHANDS CAMPER WELKE WIJ BIJ JULLIE HEBBEN GEKOCHT.VOORAL DE DIENSTVERLENING IN DE GARANTIE TIJD WAS GEWELDIG.
Eind 2010 een nieuwe camper gekocht. Tijdens de aankoopperiode enkele malen wat slordigheidjes met betrekking tot juiste opsomming opties. Bij aflevering een gekozen optie niet aanwezig doch ondanks vakantieperiode toch binnen enkele weken hersteld. In de afgelopen 2 jaar een 6-tal maal terug voor (meestentijds kleinere) gebreken die allen zonder enige discussie en zonder kosten tot tevredenheid zijn hersteld. Het Bruggink team is enthousiast en behulpzaam maar, waarschijnlijk ook door (grote) drukte,ontbreekt het wel eens aan stiptheid m.b.t. afspraken hetgeen , zeker wanneer men zoals ik op grote afstand van het bedrijf woont, wat irritatie kan opleveren. Al met al, zoals uit onderstaande cijfers mag blijken, zijn wij tevreden klant.
Afgelopen week is onze camper voor een servicebeurt bij Bruggink in Almelo geweest. Alle puntjes waar ik aandacht voor vroeg, zijn perfect opgelost. Ik ben zeer tevreden over Bruggink\'s After Sales service. Er wordt goed naar je geluisterd en vervolgens wordt de camper door uitstekend werkplaats personeel onder handen genomen. Ik ben erg tevreden.
Byzondere goed, echt van harte een groot compliment voor het complete team in Almelo !! Ze zijn allen erg in de weer om het de klant naar de zin te maken !! Perfect !!
Ik heb inmiddels twee jaar ervaring met Bruggink Caravans uit Borculo. Ik heb een positief beeld van het bedrijf. Ik vind dat ik plezierig en servicegericht te woord wordt gestaan. Er wordt vriendelijk en goed met klachten/wensen omgegaan.
Super goed, was op zoek naar afwerkdopjes voor mijn caravan ze reageerde gelijk en ik ben niet zo thuis in de onderdelen maar na wat vragen zijn we er uit gekomen ik ben zeer tevreden over de goede service, zal ze als eerste bezoeken als ik weer wat nodig heb
Wij hebben de camper nu een half jaar,en zelf vind ik dat er al aardig wat mankementen zijn geweest.het laatste mankement was dat de motor bodem plaat niet weer goed was gemonteerd en dus kapot is gegaan hiervoor ben ik er herhaaldelijk geweest en nog is het niet goed,waar de camper heen wordt gebracht weet ik niet maar ze leveren daar half werk
Onze ervaringen zijn zeker positief ondanks dat ook hier wel eens iets niet helemaal volgens afspraak verloopt. Zowel in de klantbenadering als tijdens het verkoopproces en ook later tijdens de after sales toont Bruggink zich een betrouwbare gesprekspartner.
2x een caravan gekocht
prima bedrijf, waar de medewerkers zeer veel aandacht hebben voor de klant en volledig met hen meedenken en handelen.
goed
Bruggink, een eerlijk, open en gedegen bedrijf vol professionele mensen die zeer goed verstaan wat de klant nodig heeft. Ik heb 2 jaar geleden een nieuwe camper aaangechaft bij dit bedrijf en ik ga niet meer naar anderen omdat ik bij Bruggink kan vinden wat ik nodig heb.
Vriendelijke en vooral duidelijke uitleg over de aankoop en bij het ophalen van de camper in Almelo,ook bij het personeel in Borculo op alle vragen een duidelijk antwoord.Prettige sfeer. Ik ben heel tevreden en met een fijn gevoel naar huis gereden.
Goed
een vlotte en vriendelijke behandeling
Een goed deskundig bedrijf, en een geweldige service
Wij hebben na een gedegen advies in oktober 2012 een gebruikte Hymer B gekocht bij Bruggink. De service bij aflevering en de instructie voor optimaal gebruik was duidelijk. Wij hebben een positief gevoel overgehouden aan dit servicegerichte bedrijf.
Na aflevering van een gebruikte caravan van een kleine 20.000 euro op 14 september 2013 ben ik nu dus al ruim 7 maanden bezig om een duplicaat Tempo 100 certificaat en een Omnistor luifelwand te verkrijgen. Deze waren afwezig bij de aflevering en ze moesten het nog even navragen. Alle communicatie hierover moet van mijn kant komen ook nadat de eigenaar Dhr. Leon Bruggink er op 26 maart direkt werk van zou maken. Eerlijkheidshalve zal ik nog melden dat ik door afwezigheid het doorgeven van de luifelhoogte bijna 4 weken heb moeten uitstellen. Schijn best moeilijk te zijn om de zijwandhoogte(2.50 of 2.75 mtr.) van een luifel te bepalen bij een caravanhoogte van 2.59 mtr waarbij de luifel op het dak ligt. Ik begrijp best dat sommige dingen iets van tijd kost maar een Omnistor Rainblockerside en een duplicaat Tempo 100 document naleveren kost geen 7 maanden. Het motto van Bruggink Bent u tevreden vertel het aan anderen, bent u ontevreden vertel het aan ons is een heel mooi motto. Alleen doe wel iets als een klant vertelt dat hij niet tevreden is en los het op , iets wat Bruggink bij mij heel erg vergeet !
Kamerlingh Onnesstraat 19
7271AZ Borculo
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.