Voor de aanschaf van onze 1ste caravan zijn we superrrrr goed geslaagd bij Bruggink Borculo! Wat werden we goed geholpen door Bas. Hij legde ons alles enthousiast uit over de Eriba en nam hiervoor ruim de tijd. Vanwege corona moesten we even wachten op de uiteindelijke levering, voor ins geen probleem en ook tussentijds hadden we contact. Tijdens de definitieve overdracht/aankoop kregen we een nog uitgebreide uitleg over allerlei functionaliteiten een weetjes van de caravan. Werkelijk waar, echt super!!!
Onze caravan had een grote schade na de zomervakantie. Bruggink heeft de schade opgenomen en opties voor herstel (iom verzekering) gedaan en uiteindelijk de afhandeling van de verkoop voor ons geregeld. Alles op een prettige manier, snel en duidelijk.
bij onze aanschaf van een andere caravan zijn we zeer prettig geholpen. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Caravan is netjes en schoon afgeleverd.
Al jaren klant, eigenlijk al van ouders en nu wij. We hebben een tijdje Eriba Nova caravan gehad, beviel ons prima. Nu de overstap gemaakt naar een camper, een Knaus. Die is voor ons niet vreemd, de ouders hebben ook een Knaus Azur en een Sudwind gehad. We hebben daar ook met regelmaat gebruik van mogen maken. De camper ziet er ook kwalitatief zeer goed uit, geven zelfs een dichtheidsgarantie van 10 jaar, welke fabrikant doet dit. Toch fijn dat zo'n bedrijf naar duurzame productie overstapt. Top gewoon, wij zijn daar zeer blij mee.
Bij de aflevering van onze caravan was werkelijk aan alles gedacht en meegedacht. Al met al zijn wij heel tevreden met onze nieuwe caravan en de aflevering door Bruggink.
Wij komen al jaren bij Bruggink in Borculo en hebben al veel caravans bij Bruggink gekocht altijd KNAUS .
Wij hadden hagelschade aan onze camper. Bruggink(Tony) heeft dit zeer netjes afgehandeld. Zijn zeer tevreden
Hele Goede ervaring met verkopers van bruggink .nette duidelijke communicatie,zowel in de showroom,als via de telefoon en mail. Onze "oude camper"ingeruild ,en vol trots onze nieuwe camper gekocht.op naar nieuwe avonturen....
Wij brachten onze camper voor een reparatie aan de binnen- en buitenkant (zijwand) van onze camper. We kregen direct met Tony te maken die ons zeer netjes te woord stond. Tevens kregen we deskundig advies over de manier waarop de schade het best kon worden gerepareerd. Dit is gebeurd en tevens werden alle formaliteiten met de verzekering door hen afgehandeld. Wij zijn meer dan tevreden met het eindresultaat en de manier van werken bij de firma Bruggink. Vakmensen die hun vak verstaan en wij komen hier zeker weer terug. Gr. Robert.
Goed overleg en eindresultaat perfect bij Bruggink Borculo. Div. opties met ons besproken en ook duidelijk uitgelegd. Contact als zeer prettig ervaren
In een zeer hectische tijd lukt het Kees toch om voldoende aandacht te geven. Inruilen van onze camper ging op een open en vertrouwelijke wijze. Service zeer goed zo werden wij bijvoorbeeld gehaald en gebracht naar het treinstation. Adviezen waren to the point en niet gericht op verkoop om de verkoop maar op tevredenheid bij de klant, en dat zijn we zeker..
Zowel met de aanschaf van de camper als met schadeherstel of aanpassingen. Tony heeft ons geholpen met de schade en aanpassingen van de camper en dit hebben we als zeer prettig ervaren. Tony denkt met ons mee en zorgt dat alles voor elkaar komt zoals wij het willen samen met zijn collega’s. We zijn zeer te spreken over de services van Bruggink Borculo.
Wij zijn op dit moment de trotse eigenaren van een Hymer BMC 600 T Whiteline. We hebben deze in maart 2021 gekocht. Deze aankoop is het gevolg van een 13 jarige relatie met een Burstner T 620, waar we vele mooie reizen mee hebben gemaakt, zie www.camperervaringen.nl. Wij hebben hele goede ervaringen met de firma Bruggink. We zijn aller vriendelijks en professioneel geholpen. Kristiaan nam alle tijd, tijdens de verkoop, tijdens de telefoontjes met vragen, toen de camper uit Duitsland binnen kwam en we al een voorproefje konden krijgen en natuurlijk bij de aflevering. Niets was teveel. We zijn echt goed geadviseerd in meerdere opzichten. Hiervoor nogmaals onze hartelijke dank, Kristiaan. We hopen nog heel lang van onze nieuwe aanwinst te genieten.
Na transportschade aan onze camper heeft Tony Johannes ervoor gezorgd dat onze camper vakkundig gerepareerd is. Tony gaf een uitstekend advies en hield ons tijdens de reparatie o.a. door middel van foto's op de hoogte. Tony nogmaals Hartelijk Dank voor alles.
We besloten om onze Hymer in te ruilen voor een nieuw model. We kwamen uit bij Bruggink in Almelo en kochten een BM600c van een half jaar oud. De gesprekken, wensen, overleggen met Kristiaan liepen zeer vriendelijk en professioneel. Inmiddels rijden we al een week of zes met deze camper. Kortgeleden even teruggewenst om een paar kleine dingetjes te laten aanpassen. Dit werd snel ingepast op de werkplaats en na een uur reden we weer weg. Ook nu weer een en al vriendelijkheid. Verkopen is één maar nazorg is eigenlijk nog veel belangrijker en dat was goed dus nu een wat verlate review die recht doet aan hoe we eea hebben ervaren. We verwachten in de toekomst ook weer goed geholpen te worden.
Schade aan onze caravan laten herstellen. Goede afspraken gemaakt met Tony (enthousiaste en super klantvriendelijke vent) tevens bij het ophalen een rondleiding in de showroom gekregen. Mooi bedrijf en fijn geholpen. Volgende caravan kopen we bij jullie.
Een uiterst vervelende ervaring opgedaan door hagelschade is door Bruggink op een klantvriendelijke en adequate wijze omgebogen en afgehandeld met een voor ons bevredigend resultaat. Bruggink heeft er een vaste klant bij.
In de zomer van 2021 waren wij vanuit Engeland waar wij wonen met onze schitterende Eriba Troll 530 Rockabilly de Achterhoek aan het verkennen. Wij kenden dat gebied helemaal niet en hadden gehoord van Nederlanders, ook Eriba eigenaars, die wij in Frankrijk hadden ontmoet dat er in Borculo een hele goede Eriba dealer zat. Wij wilden altijd al een fietsenrek achterop hebben maar dit werd afgeraden door de dealers in Engeland. Het contact met Bruggink was direct uitstekend en Tony gaf ons uitstekend advies. Wij hebben Rocky achtergelaten in Borculo en ik ben drie weken later teruggekomen om de caravan met fietsenrek op te halen. Communicatie met Tony en Karen was prima, hij gaf ons zelfs een adres voor stalling. All in all it was a great pleasure working with Tony and thank you so much for fitting the installation of the bike rack in to your already very busy schedule. We will be back in 2022 and look forward to working with you on a few more items for Rocky.
Een offerte voor een camper aangevraagd bij Kees van Dijk. vroeg de hemd van mijn lijf en wilde alle foto's , chassisnummer en kenteken van door ons in te ruilen caravan een Maistro 542 E 2019 Had hem op google zien staan bij een officiële Laika dealer en bleef maar zeuren of onze camper schade had gehad ,meerdere keren gezegd NEEN!!! heeft daar voor verkoop gestaan.Meer niet. Wederom een berichtje gekregen van de verkoper ? en wederom zeuren over evebtuwele schade !Weet niet hoe hij erbij komt maar toch blijven zeuren.Na veel heen en weer komt mijnheer tot de conclusie , de caravan is wel erg zwaar en groot Enkelasser en 2000 kg)dus daarom weinig te bieden....Gevraagd zeg dat dan meteen had je mijn gegevens ook niet hoeven vragen ,want het bedrag van 20 tot 25 mille geeft men al door de handelaren die mij hebben benaderd met hoogste bod 32500, Schandalige behandeling van dit onbenul en zeker geen verkoper.Voor mij geen bruggiek dus.
Beste heer van Heijningen, Bedankt voor uw feedback. Als u zich onheus bejegend gevoeld heeft bied ik daarvoor mijn verontschuldigingen aan. Omdat de caravan bij een schadeherstelbedrijf te koop stond vroegen wij ons af of het een gerepareerd exemplaar betrof. De felheid waarmee dit werd ontkend heeft ons doen besluiten geen interesse te hebben in deze caravan voor de door u gewenste prijs. Het staat u natuurlijk vrij om de caravan bij een ander bedrijf in te ruilen voor een hoger bedrag. Met vriendelijke groeten, Bruggink Caravans & Campers Leon Bruggink
Beetje laat, maar toch. Wij zijn tevreden over Bruggink. Het duurde wel even voordat alles goed was verholpen. De 2e hands caravan die wij hadden gekocht had toch aantal mankementen, die in onze ogen opgelost diende te worden, gezien de BOVAG keuring. Met name achter verlichting en de deur. Communicatie is goed. Dit is goed gekomen !!! Fijn Succes verder. Blijf klantvriendelijk....
Goede ervaring. Onze camper ingeruild en een mooie camper terug gekocht. Vriendelijk , veel keuze.
Contact gezocht voor de aankoop van een Knaus Sudwind 420QD 60-jaar 2021. Het eerlijke antwoord was: Zakelijk gezien is het verschil tussen inruil en nieuwe aankoop te klein, dus kijk of je de huidige caravan zo kunt verkopen. Niet gedaan, en toch gaan praten, met als resultaat de trotse bezitters van een mooie Knaus Sudwind 420QD. Gezien de reisafstand was de inruil en aflevering een beetje moeilijk i.v.m. overplaatsen mover. Ook dat op perfecte wijze opgelost. Bijzonder was de inzet en planning van "Bas". Kortom: Wij zijn erg tevreden over de wijze van prijs maken en en afleveren.
Ik had voor de vakantie periode een camper gehuurd. Helaas om persoonlijke redenen kan dit niet door gaan. Gebeld met Kristiaan. Hij heeft dit echt keurig opgelost. Zo ga je met klanten om. Volgende keer zeker weer boeken bij dit bedrijf. Echt top
Wij kochten naar volle tevredenheid onze 3e camper hier. De laatste keer hielp Kristiaan Schemmekes ons. Net zoals bij de vorige keren waren we erg tevreden over de deskundigheid, het vertrouwen en de gang van zaken. Ook worden we blij van Bart die aan de bali onze meeste vragen altijd wel kan beantwoorden en anders er voor zorgt dat iemand dit overneemt.
Wie plaatst er nu een beschadigd tweedehands dakluik van het verkeerde type op een verkeerde plek in een nieuwe camper zonder eerst met de klant te overleggen. Dat kan alleen bij Leon Bruggink. De door ons nieuw aangeschafte camper vertoonde bij aflevering zeer veel beschadigingen aan de binnenkant, daar kan Leon Bruggink wel is waar niets aan doen, maar geeft alle jaren dat wij de camper willen gebruiken nog steeds een raar gevoel. (Waarschijnlijk 10 jaar lang). En wij hadden speciaal voor een nieuwe gekozen omdat de verwachting was dat deze dan schadevrij zal zijn.
Kamerlingh Onnesstraat 19
7271AZ Borculo
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.