Filters

5

Bij verkoop geweldig geholpen, gaat helaas bij afhandeling garantie geval anders

In februari een gebruikte Home Car caravan gekocht, onze eerste caravan, we zijn toen keurig te woord gestaan en niks was te gek, gewoon goede uitleg en service toen. Uiteindelijk besloten de caravan te kopen, aflevering was ook prima. Na de eerste vakantie met de caravan in de meivakantie bleek het dakraam niet open te blijven staan en is een beugel van de deur afgebroken( dit laatste is onze eigen schuld). Dit gemeld en we konden de caravan brengen zodat er naar tussen de drukte door naar gekeken werd. Tot zover alles prima…. Er werd me bij het brengen voor reparatie ineens verteld dat onderdelen wel eens lastig zouden kunnen worden voor een Home Car omdat de fabrikant niet meer bestaat. Ze zouden het gaan onderzoeken en we zouden op de hoogte gehouden worden. Inmiddels staat de caravan al 6 weken bij Bruggink Caravans zonder ook maar iets gehoord of gezien te hebben. Nu heb ik op zich wel geduld maar 6 weken is wel heel lang, daarom dus toch maar eens langs gegaan. Bij binnenkomst weet niemand ergens van, zelfs niet de verkoper die bij het brengen samen met mij het dakraam nog bekeken heeft en vergeleken heeft met een andere Home Car caravan waar het dakraam wel goed functioneerde. Alles wordt maar een beetje weggelachen. Op mijn vraag waarom ze bij aanschaf niet verteld hebben dat het moeilijk/onmogelijk is om aan onderdelen voor een Home Car te komen kreeg ik het antwoord dat ze dat bij een verkoop toch niet gaan vertellen…… Aangeven dat ik liever een eerlijk advies had gehad en had dan waarschijnlijk ook een andere caravan aangeschaft om dat de verkrijgbaarheid van onderdelen als die nodig zijn zeker meeweegt voor mij. Ook vind ik het raar dat ik 6 weken lang helemaal niets gehoord heb, ook als iets (nog) niet lukt kun je op z’n minst even de moeite nemen om contact op te nemen. Voor mijn gevoel ben je bij aankoop Koning bij Bruggink caravans maar hoef je daarna helaas niet veel meer te verwachten….

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Mensen bij aanschaf eerlijker informeren en bij garantie afhandeling beter en sneller informeren
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Mijn ervaringen zijn uitstekend

In december hebben wij onze oude camper ingeruild voor n " voor ons" nieuw camper. Er werd goed naar onze wensen geluisterd, .Overplaatsen van sommige apparatuur van oude naar nieuwe camper gebeurde vakkundig.. Na 'n paar maal op pad geweest te zijn, kwamen verschillende mankementen aan het licht.Deze werden zonder probleem verholpen.Dit ook binnen de halfjaar gantietijd. We werden vriendelijk te woordgestaan en kregen duidelijk uitleg over gebruik van alles wat met de nieuwe camper te maken heeft. Kortom complimenten aan Bruggink Campers Almelo. Wij zouden hen zeker aanraden bij familie en of kennissen. Familie E Beenen/ Dvan Ruiten Arnhem

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Dat zouden we niet weten
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Buitengewoon klantvriendelijk, kundig, vakman.

We zijn zeer tevreden over de deskundige hulp van Tony. Hij gaf onze Eriba een nieuw dakdoek, heel erg netjes zit het er in! We zijn erg blij en komen graag terug.! Want ook tevreden over de Grote beurt, die is gedaan!Top bedrijf dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Zou het nu zo niet weten.
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: Het aanbrengen van de nieuwe luifel.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
8

Fijne correcte afhandeling!

Prettige behandeling!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Geen idee.
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Vriendelijk en deskundig

We zijn deze week heel goed en deskundig geholpen door Tony. Heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Service hoog houden
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
9

Prima service en goede uitleg.

Met mijn Detleffs voor een schade, nieuw aan te brengen accessoire en storing naar Bruggink Borculo geweest en daar ontvangen door schade chef Tony Johannes. Grandioos behandeld. Neemt de tijd ook al is er door peroneepersoneelsgebrek een zware werkdruk. Legt goed uit wat en hoe de werkzaamheden zijn uitgevoerd. Hoop dat Tony naar jaren mijn camper mag onderhouden. Martin Wulff Eibergen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Hopelijk dat er meer vakmensen gaan werken bij Bruggink
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Super service

Wij hadden stormschade aan onze camper. Ze hebben alles netjes weer in orde gemaakt Goed contact over en weer en we kregen de camper blinkend schoon weer terug. Top gedaanTony Dankjewel en een vriendelijke groet Familie Pampiermole

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Ga zo door zou ik zeggen
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
9

Geweldig goed bedrijf

Met onze schadecamper bij Toni geweest. Hij heeft ons erg goed geholpen. Contact met elkaar was goed hij stuurde nog foto’s wat er allemaal aan gedaan is. Wij zijn super tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein N.v.t.
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Volgens ons niets
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Deskundig en klantgericht

Onze eerste Knaus camper hier gekocht, waarbij wij uitstekend zijn bijgestaan door Gerrie Van Mastrigt ook bij inruil van onze caravan. Helaas was hij ziek tijdens de aflevering in maart maar prima vervangen door Sander, die voor ons instructiefilmpjes had gemaakt en van tevoren had opgestuurd zodat wij al aardig op de hoogte waren hoe e. e. a werkte. Tevens regelde hij vervoer van station Ruurlo, zodat wij met de trein konden komen, met recht een 5 sterren bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Voorlopig geen idee
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Geweldig!!!!!!

Voor de aanschaf van onze 1ste caravan zijn we superrrrr goed geslaagd bij Bruggink Borculo! Wat werden we goed geholpen door Bas. Hij legde ons alles enthousiast uit over de Eriba en nam hiervoor ruim de tijd. Vanwege corona moesten we even wachten op de uiteindelijke levering, voor ins geen probleem en ook tussentijds hadden we contact. Tijdens de definitieve overdracht/aankoop kregen we een nog uitgebreide uitleg over allerlei functionaliteiten een weetjes van de caravan. Werkelijk waar, echt super!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Wij zouden het zo 1,2,3 niet weten!
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
9

Snelle en duidelijke hulp bij schade afhandeling

Onze caravan had een grote schade na de zomervakantie. Bruggink heeft de schade opgenomen en opties voor herstel (iom verzekering) gedaan en uiteindelijk de afhandeling van de verkoop voor ons geregeld. Alles op een prettige manier, snel en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? X
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
8

zeer prettig

bij onze aanschaf van een andere caravan zijn we zeer prettig geholpen. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Caravan is netjes en schoon afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? geen idee
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Wat fijne mensen en zeer behulpzaam

Al jaren klant, eigenlijk al van ouders en nu wij. We hebben een tijdje Eriba Nova caravan gehad, beviel ons prima. Nu de overstap gemaakt naar een camper, een Knaus. Die is voor ons niet vreemd, de ouders hebben ook een Knaus Azur en een Sudwind gehad. We hebben daar ook met regelmaat gebruik van mogen maken. De camper ziet er ook kwalitatief zeer goed uit, geven zelfs een dichtheidsgarantie van 10 jaar, welke fabrikant doet dit. Toch fijn dat zo'n bedrijf naar duurzame productie overstapt. Top gewoon, wij zijn daar zeer blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Gewoon fijn, top
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Super netjes afgeleverd

Bij de aflevering van onze caravan was werkelijk aan alles gedacht en meegedacht. Al met al zijn wij heel tevreden met onze nieuwe caravan en de aflevering door Bruggink.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Niets
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
9

zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden

Wij komen al jaren bij Bruggink in Borculo en hebben al veel caravans bij Bruggink gekocht altijd KNAUS .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Andere reden
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? niks
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Goede service, denken goed mee

Wij hadden hagelschade aan onze camper. Bruggink(Tony) heeft dit zeer netjes afgehandeld. Zijn zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein N.v.t.
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Nvt
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Heel netjes geholpen

Hele Goede ervaring met verkopers van bruggink .nette duidelijke communicatie,zowel in de showroom,als via de telefoon en mail. Onze "oude camper"ingeruild ,en vol trots onze nieuwe camper gekocht.op naar nieuwe avonturen....

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Geen aanmerkingen
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Zeer tevreden over de reparatie!

Wij brachten onze camper voor een reparatie aan de binnen- en buitenkant (zijwand) van onze camper. We kregen direct met Tony te maken die ons zeer netjes te woord stond. Tevens kregen we deskundig advies over de manier waarop de schade het best kon worden gerepareerd. Dit is gebeurd en tevens werden alle formaliteiten met de verzekering door hen afgehandeld. Wij zijn meer dan tevreden met het eindresultaat en de manier van werken bij de firma Bruggink. Vakmensen die hun vak verstaan en wij komen hier zeker weer terug. Gr. Robert.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein N.v.t.
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Geen idee.
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

De schade aan onze camper is keurig gerepareerd

Goed overleg en eindresultaat perfect bij Bruggink Borculo. Div. opties met ons besproken en ook duidelijk uitgelegd. Contact als zeer prettig ervaren

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein N.v.t.
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires, Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Geen idee
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
9

professionele en oprechte begeleiding bij de aankop van onze Hymer

In een zeer hectische tijd lukt het Kees toch om voldoende aandacht te geven. Inruilen van onze camper ging op een open en vertrouwelijke wijze. Service zeer goed zo werden wij bijvoorbeeld gehaald en gebracht naar het treinstation. Adviezen waren to the point en niet gericht op verkoop om de verkoop maar op tevredenheid bij de klant, en dat zijn we zeker..

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? meer centraal in Nederland
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

We hebben een geweldige ervaring met Bruggink Borculo.

Zowel met de aanschaf van de camper als met schadeherstel of aanpassingen. Tony heeft ons geholpen met de schade en aanpassingen van de camper en dit hebben we als zeer prettig ervaren. Tony denkt met ons mee en zorgt dat alles voor elkaar komt zoals wij het willen samen met zijn collega’s. We zijn zeer te spreken over de services van Bruggink Borculo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment
  • Afwikkeling garantieaanvragen
  • Presentatie showroom/buitenterrein N.v.t.
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? n.v.t.
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Vertrouwd gevoel en nemen alle tijd.

Wij zijn op dit moment de trotse eigenaren van een Hymer BMC 600 T Whiteline. We hebben deze in maart 2021 gekocht. Deze aankoop is het gevolg van een 13 jarige relatie met een Burstner T 620, waar we vele mooie reizen mee hebben gemaakt, zie www.camperervaringen.nl. Wij hebben hele goede ervaringen met de firma Bruggink. We zijn aller vriendelijks en professioneel geholpen. Kristiaan nam alle tijd, tijdens de verkoop, tijdens de telefoontjes met vragen, toen de camper uit Duitsland binnen kwam en we al een voorproefje konden krijgen en natuurlijk bij de aflevering. Niets was teveel. We zijn echt goed geadviseerd in meerdere opzichten. Hiervoor nogmaals onze hartelijke dank, Kristiaan. We hopen nog heel lang van onze nieuwe aanwinst te genieten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Zou niet weten
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE
10

Geweldige service

Na transportschade aan onze camper heeft Tony Johannes ervoor gezorgd dat onze camper vakkundig gerepareerd is. Tony gaf een uitstekend advies en hield ons tijdens de reparatie o.a. door middel van foto's op de hoogte. Tony nogmaals Hartelijk Dank voor alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein N.v.t.
  • Werkplaats
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Wij hebben geen aanmerkingen
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
8

Prima ervaring met Bruggink en speciaal met Kristiaan Schemmekes

We besloten om onze Hymer in te ruilen voor een nieuw model. We kwamen uit bij Bruggink in Almelo en kochten een BM600c van een half jaar oud. De gesprekken, wensen, overleggen met Kristiaan liepen zeer vriendelijk en professioneel. Inmiddels rijden we al een week of zes met deze camper. Kortgeleden even teruggewenst om een paar kleine dingetjes te laten aanpassen. Dit werd snel ingepast op de werkplaats en na een uur reden we weer weg. Ook nu weer een en al vriendelijkheid. Verkopen is één maar nazorg is eigenlijk nog veel belangrijker en dat was goed dus nu een wat verlate review die recht doet aan hoe we eea hebben ervaren. We verwachten in de toekomst ook weer goed geholpen te worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Klein puntje: Schoonmaken binnenzijde mag wat meer aandacht hebben.
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.
10

Super klantvriendelijk geholpen!

Schade aan onze caravan laten herstellen. Goede afspraken gemaakt met Tony (enthousiaste en super klantvriendelijke vent) tevens bij het ophalen een rondleiding in de showroom gekregen. Mooi bedrijf en fijn geholpen. Volgende caravan kopen we bij jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
  • Assortiment N.v.t.
  • Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein
  • Werkplaats N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? nix
  • Wilt u met mij zo spoedig mogelijk contact opnemen over: N.v.t.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Kamerlingh Onnesstraat 19

7271AZ Borculo

0545-271718

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.