Komen hún woorden na snel afgehandeld, goede auto gekocht . Rijden er nu een maand in en nog geen seconde spijt.
Mijn oog laten vallen op een auto bij Keijzers. Ik bood een auto ter inruil aan waar op dezelfde dag een rondje mee gereden werd voordat er een bod gedaan werd. Dit bod geaccepteerd en de deal voor de andere auto rondgemaakt. Bij het ophalen van de ‘nieuwe’ auto wilde men opnieuw in de in te ruilen auto rijden, waarna er ineens allerlei punten niet goed zouden zijn aan deze auto. Dit moest eerst (bij voorkeur in hun garage) op onze kosten gerepareerd worden voordat ze de auto zouden inruilen. Als dit vertelt was tijdens de eerste proefrit had ik de deal nooit rondgemaakt. Daarnaast zou de ‘nieuwe’ auto afgeleverd worden met APK, maar de auto was niet gekeurd.
Wij kwamen eigenlijk bij toeval bij auto keijzers. Maar werden zo vriendelijk ontvangen! Duidelijke uitleg en ontzettend vriendelijke mensen. We hadden al enkele autodealers gehad, veel onvriendelijk, onpersoonlijk en soms ronduit oneerlijk. Hier voelden we ons welkom. En kregen ook meteen een goed gevoel. Onze auto is helemaal nagekeken voor we hem konden ophalen en rijd heerlijk! We zijn er zoo blij mee! Op naar vele veilige kilometers!
Op 13 mei 2024 heb ik telefonisch een aanbetaling van EUR 1.000,- gedaan voor een tweedehands auto bij Auto Keijzers Exclusives. Dit contact heb ik gehad met de verkoper A. Vroklage. Na de telefonische onderhandeling en verbale overeenkomst over het te betalen bedrag, heb ik van de hiervoor genoemde verkoper per Whatsapp een betaalverzoek gekregen. Deze heb ik per direct betaald en de afspraak was dat ik de auto een week later kon ophalen. Rondweg een uur later heb ik laten weten dat ik van de koop af wilde en dat ik deze wilde ontbinden. De heer Vroklage deelde mee dat dit enkel mogelijk zou zijn indien ik naast de aanbetaling ook nog een aanvullend bedrag van EUR 800,- als administratiekosten zou betalen. De EUR 1.000,- aanbetaling zou omgezet worden naar een deel van de administratiekosten die totaal EUR 1.800,- zouden zijn. Uit paniek heb ik het totaal bedrag van EUR 1.800,- toch betaald. Na overleg met een jurist ben ik erachter gekomen dat ik als consument geen kosten mag maken voor de ontbinding, binnen een termijn van veertien dagen na aankoop indien de koop op afstand is gebeurd. Sterker nog ik zou de aanbetaling van EUR 1.000,- moeten terugkrijgen. Ik heb de Auto Keijzers binnen veertien dagen gewezen op mijn recht op bedenktijd echter tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen. Ik heb een melding hiervan gemaakt bij de toezichthouder ACM.
Wij hebben de verkoop als zeer prettig ervaren. We zijn geholpen door Wim Kars en dat beviel ons uitermate goed. Heeft ons in alle rust geholpen en luisterde heel goed naar onze wensen en vragen. Totaal geen druk erop en we hadden gelijk het idee ''hier willen we onze auto kopen''. Nogmaals dank en we gaan van deze prachtige auto nog jaren genieten. We bevelen hem iedereen aan!
Erg goed geholpen en hartelijk ontvangen door wim kars. Neemt de tijd en komt gemaakte afspraken na. Heel klantvriendelijk. Onze gekochte auto is helemaal naar wens! Erg blij mee. Auto keijzers, in het bijzonder Wim Kars, bedankt!
Omdat mijn vrouw een ernstig whiplash heeft, was ik al een tijd op zoek naar een zeer comfortabele auto. Deze auto moest hydraulische of luchtvering hebben en het liefst van Duitse kwaliteit. Na meerdere Citroëns met hydractieve vering, BMW's en een Mercedes met luchtvering kwam ik bij Keijzers een VW Phaeton tegen. Eindelijk gevonden wat ik al zo lang zocht. Gekocht en ook mijn vrouw vindt dit de meest comfortabele auto die we hebben gehad. Echter, na drie weken knapte de drukleiding van de stuurbekrachtiging. Kan gebeuren. Hoewel buiten de garantie heeft Alexander de auto keurig laten repareren. Ik kreeg eerst een VW Up! mee als leen auto, maar Alexander vond dat niet kunnen vanwege de nekklachten van mijn vrouw en stelde een BMW 530GT ter beschikking. Wat wil je als klant nog meer? Ik wacht alleen nog op de reparatie van twee LED-jes in mijn achterlicht, maar dat gaat ongetwijfeld goed komen!
3 jaar geleden al een Audi Q5 gekocht bij Auto Keijzers. Gezien de komende gezinsuitbreiding wilden wij een nog grotere auto hebben. Wim Kars gebeld en die heeft ons enorm geholpen met een Volvo XC90. Auto Keijzers is een top bedrijf die kijkt naar jouw situatie en helpt je waar zij jou kunnen helpen. Ze staan altijd voor je klaar. Daarom wil ik Auto Keijzers enorm bedanken. Jullie zijn Toppers. En we zien elkaar zeker weer! Rydell Poepon en gezin
Afgelopen vrijdag 5 januari mijn 11e auto opgehaald bij Auto Keijzers. Deze keer een mooie zwarte Tesla model Y. Zoals altijd weer hartelijk ontvangen. Bij auto Keijzers is het altijd een beetje thuiskomen. Je kan er terecht voor een mooie personenauto, bedrijfswagen of een auto voor je kinderen. Vroeger al met Tonny, die ook af toe nog in de zaak aanwezig is. En nu met Alexander aan het roer, is ook alles nog steeds top geregeld. Altijd een drankje en ook zelfs een hapje. Nu wederom uitstekend geholpen door Arthur. Deze firma verdient het predikaat uitmuntend! Dat blijkt ook wel uit het 70 jarig bestaan afgelopen jaar. Ik hoop er nog vele jaren terug te komen. Als ik weg rijdt met mijn nieuwe auto, wordt er ook altijd gezegd tot de volgende keer .
Zaterdag na de verkiezingen naar Apeldoorn gereden waar we werden ontvangen door Wim Kars met een kop koffie en een leuk gesprek Na een enerverend verhaal over het jubileum wat dit weekend gevierd werd toch maar eens serieus over de auto praten.. ik had een Dodge Ram om in te ruilen maar was geen probleem en na 10 minuten waren we het eens! Een dikke week later de auto ingeleverd en de nieuwe stond klaar onder een kleed als nieuw te shinen dankzij een speciale lakbehandeling(ceramiek) Alles met Alexander geregeld en na een kop koffie de nieuwe auto gestart en op naar het Noorden! Wim, Alexander en collega,s bedankt voor prettige ervaring bij jullie!
3 maanden geleden weer eens een mooie auto gekocht bij Auto Keijzers. Zeer goed en vriendelijk geholpen door Alexander. Komt afspraken en beloftes netjes na.
Wij hebben de auto van mijn vrouw ingeruild en twee andere auto’s gekocht. Een voor onze zoon voor de bodem prijs dus zonder garantie met een setje extra winterbanden. Prima auto hij heeft er veel plezier van. Een A klasse voor mijn vrouw, tijdens de onderhandelingen vraag ik om de bodem prijs en die werd gegeven op 40000 euro. Omdat dit een aanzienlijk bedrag is besloten om voor garantie te gaan waardoor de auto op 40900 kwam. Daarnaast twee jaar extra garantie bijgekocht bij de merkdealer voor 585. Klap erop en gelijk meegenomen. Tom hele aardige verkoper was een leuke ervaring. Maar nu op de terugweg gingen we kijken op internet naar de A klasse deze bleek op alle sites voor 37900 te staan. 3000 goedkoper als de aangegeven bodemprijs. Plus de extra garantie dus ruim 3500 meer betaald voor garantie. Volgens tom was dit niet zo en gaf niet thuis na aanhouden gaf hij dit verschil toe maar vond de betaalde prijs wel oke. Let wel een nieuwe kost 43000 compleet misleid dus. Bij de banden wissel van de andere auto bleken de winterbanden niet van de gekochte auto reactie was kom maar even nieuwe banden kopen voor een leuke prijs. Ook de beurt voor de aklasse liet op zich wachten en de gevonden punten zijn niet opgepakt. De winterbanden die erbij zaten zouden gewisseld worden maar ook die moesten we zelf ophalen. Totaal geen reactie behalve sorry maar die sorry kost ons wel met aankoop van nieuwe winterbanden 4000 euro. Lijkt ons niet de bedoeling om op zo een manier geld te verdienen. Mooi bedrijf
Ik had een auto aangeschaft en kwam er later achter dat de km stand was teruggedraaid. Na contact te hebben gehad met de eigenaar Alexander Keijzers een afspraak gemaakt om de auto om te komen ruilen. Dit hebben we gedaan en ik heb nu een hele mooie auto waar ik heel blij mee ben! Ik ben super goed geholpen door auto keijzers met het vinden van een oplossing voor mijn probleem. Hans
Perfect geholpen door Wim!
ik ben heel tevreden over alexander keijzer en zijn mooi bedrijf. hij heeft mij fantastisch geholpen, man een man een woord een woord en ben heel erg tevreden over mijn nieuwe auto! ik kom de volgende keer zeker terug!
Vorige week een BMW gekocht. Heel fijn, klantvriendelijk geholpen. Er staan prachtige auto's , mooie zaak! We komen er graag nog een keer terug!
Heb er een leuke 3 serie met zeer veel opties kunnen kopen. Tom Weston kan je een goed advies geven over de auto waarvoor je komt kijken. Zou er in de toekomst zeker een auto weer kopen.
kijk uit met een contract tekenen!!!!!!!!! Heb je daarna verborgen gebreken wat wij al naar 1 dag hadden wordt niet opgelost daarna tijdens de gesprekken zeggen ze tegen je dat dat is vermeld tijdens de verkoop wat niet waar is staat klein geprichelt in contactje Volgens auto keijzer Appeldoorn heb je geen recht op een wettelijke garantie DUS LET OP mijn auto werdt ingerolen was in slechte staat wel rijbaar maar start slecht zou naar opkoper gaan kreeg een sloop prijs 250€ terug staat nu te koop voor 1450€!!!!!!
Een week geleden een mooi BMW 118 I. Gekocht. We zijn door de verkoper heel vriendelijk geholpen. Echt een groot bedrijf waar persoonlijke aandacht heel normaal is
vriendelijk aanwezig , leuke zaak , ziet keurig deftig uit , medewerker gelijk ter woord
Onlangs een mooie Audi a5 cabrio gekocht, garantiepakket erbij je weet immers nooit…. In Oktober 2022 gemeld dat de achterruit verwarming slechts voor 1/3 werkt, geen enkele reactie mogen ontvangen van meerdere personen hier werkzaam. Ik wacht na talloze mailtjes en telefoontjes nog altijd op een oplossing al lijkt het wel beleid; gewoon niets van je te laten horen tot de garantietermijn verstreken is……….Schandalig. Ik ben geen voorstander van een slechte beoordeling te plaatsen echter hier laten ze mij geen keus. Zal er nu wel een reactie komen??
Voor de eerste keer hier geweest, maar direct bij binnenkomst al fijne kennismaking. Fijn behandeld door de verkoper en APK ed direct geregeld. Kortom fijne beleving, goede service
Een top ervaring gehad. Vanaf het eerste contact vriendelijk en professioneel te woord gestaan.
Ronduit fijne ervaring met Auto Keijzers en met medewerker Ezra Scholl in het bijzonder. Goede inruil voor onze auto gekregen, afspraken werden goed nagekomen, medewerker was steeds goed bereikbaar (zelfs per Whats App). Bij alle contacten werd goed de tijd genomen voor ons. Nieuwe auto werd volgens afspraak keurig afgeleverd. Over eventuele mogelijkheden om auto te tunen werd goed meegedacht en fijn advies gegeven.
Heb in juni 2022 een bmw X4 gekocht bij Keijzers zeer goed en netjes geholpen door Wim Kars nu na een 1/2 jaar en 35000 km verder ben ik nog super tevreden Eerlijke mensen met prachtige occasions
Sleutenbloemstraat 29
7322 AJ Apeldoorn
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.