Filters

1

Wat een ongelooflijke teleurstelling!

Dit is de eerste keer dat ik een negatieve recentie geef maar in deze kan het niet anders.! We waren al een poosje op zoek naar een Mini Clubman voor mijn vrouw. Gevonden bij auto Keijzers voor 8.900,- mooi autootje. Gebeld met ze en kreeg vriendelijke Tom aan de lijn. Op mijn vraag of de auto nog beschikbaar was en in goede staat antwoorde hij dat ie er nog was en zeker in uitstekende staat want hij is van mijn collega geweest. Het was om reden belangrijk dat we auto gelijk zouden kunnen meenemen. Dit zou geen enkel probleen zijn het overschrijven kon gelijk geregeld worden na betaling. Met het vertrouwen dat we een goede auto zouden kopen...hij was immers van een iemand in de autobranche geweest ...vertrokken we naar Apeldoorn. Toen we in het mooie pand kwamen stond de auto al voor ons klaar echter met een prijskaartje van 10.900! Op mijn vraag hoe dit kon was het antwoord 8.900 is gelijk meenemen...10.900 is een beurt en 1 jaar garantie. Ik zei Tom je zei dat ie in uitstekende staat is waarom dan een beurt!? Dat was ook niet nodig maar ze zouden dan alles nog eens extra controlerem en eventueel repareren en garantie Ik rij zelf een Mercedes dus ik dacht een beurt voor 2.000,-???ben ik zelfs voor mijn auto niet kwijt. Bovendien duurde het een week voordat ik hem kon ophalen. Kleine maand en 1.500 km verder. Auto start niet..ANWB erbij kreeg het niet opgelost. Auto op autoambulance weggebracht naar de dchtbijzijnde garage deze heeft hem nagekeken en komt met conclusie moter finaal naar de filistijnen er moet een nieuwe moter in.....kosten 5 a 6.000 euro! Dan begint de ellende pas echt! Bellen naar Keijzers situatie uitgelegd Tom alle begrip, vervelend,naar we zullen zien hoe we kunnen oplossen....ik bel je terug. Niet dus. Teruggebeld...nee sorry Tom heeft vrij vandaag Berry gesproken (chef werkplaats)..ja vervelend, naar...ik ga overleggen bel U terug. Niet dus. Gebeld..sorry Tom is op vakantie Over drie dagen start de gerechtelijke procedure!..wat een ellende!!

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht, zetten klanten onder druk

Ik had een auto gezien van Auto Keijzers uit Apeldoorn en daarna heb ik gebeld met Arthur over deze auto en dan voornamelijk over de huidige staat. De auto zou schadevrij zijn. Om een paar dagen later te kunnen kijken moest de auto tegen betaling van 1000 euro te worden gereserveerd. Na betaling ben ik toch maar meteen gaan kijken. Op de auto stond een dikke strik met de felicitaties over de aankoop van de nieuwe auto. Let wel: ik kwam kijken en daarmee heb ik nog geen auto gekocht. De auto bleek ook nog eens voorzien van dikke krassen en een deuk op het dak. Daarnaast zat er een lelijke schade op het rechter achterportier. Deze schade was ook nog eens belabberd bijgewerkt. Ook de bekleding zat onder de vlekken. Kortom ik zat ondertussen ook onder de spreekwoordelijke vlekken en zag per direct van de koop af. Ook heb meteen mijn 1000 euro teruggeëist. Die heb ik een dag later ontvangen. Deze garage is niet integer, nooit kopen bij dit soort handelaars. Niet doen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prachtige en fijne auto

Ben na mijn werkdag begin februari op zaterdag eind middag op een advertentie af gekomen voor een Mercedes-Benz C-klasse om de auto te bekijken. Prima geholpen door verkoper Victor een test rit gemaakt en heb ik besloten om mijn auto in te ruilen. Heb al vele kilometers met de nieuwe auto mee gereden en ben er erg enthousiast en blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top bedrijf komt afspraken na

Na het programma business class van Harry Mens op zondag te hebben bekeken even op de site van Auto Keizers gekeken . Daar stond we ruilen alles in Op een prachtige Range Rover gereageerd en gevraagd ruilen jullie race auto’s in Na het beëindigen van de racesport van mijn vriend had hij 3 DW 16 staan op zijn bedrijf Na 1 week kregen wij een bod voor alle 3 de DW 16 De onderhandelingen verliepen voorspoedig Eerste aanspreekpunt was Tom die heeft ons prima geholpen Uiteindelijk afgelopen zaterdag fantastisch geholpen door Wim Kars en niet te vergeten de hele crew van Auto Keizers en konden we wegrijden in een prachtige Range Rover Elke dag geniet mijn vriend van deze auto met de nieuwste snufjes En de 3 dw 16 raceauto’s staan nu te pronken in de showroom wachtend op een nieuwe eigenaar Het hele team van Auto Keizers bedankt voor de gezellige onderhandelingen Groetjes Rian partner van Gosse Beitsma

  • Aanbevelen? Ja
1

komen hun afspraken niet na!

Op eerste instansie wou ik een goede beoordelen geven, gezien hoe vriendelijk ze waren, om jou te overhalen om een auto te kopen. Maar nadat je het dit gekocht heb begin de ellende. December 2024 een Range Rover Gekocht, van tevoren afspraken gemaakt voor de dingens die gemaakt dient te worden aan de auto. ook extra betaald voor 1 jaar Garantie. Januari ging ik de auto ophalen, en mijn inruil auto was tot 2x toe in gereden om te kijken als alles goed is. en dat was ook het geval, alles was prima. Mijn Range Rover was in dat geval niet, afspraken waren niet na gekomen. Tegen mijn gezegd dat hun de auto andere dag weer komt ophalen om het te laten maken want door drukte en feestdagen was hun niet gelukt. 2 weken nadat ik de auto heb nog geen reactie, ik bellen wordt me niet geholpen want degene die er over gaat was er telkens niet. 1 maand later kreg ik een telefoontje van hun, dat ik 1000 euro moet betalen omdat mijn inruil wagen blijkt niet goed tezijn, ik moet deze eerst betalen anders komen ze de Range Rover niet op halen en raak ik ook mijn Garantie kwijt die ik extra had betaalt. ik was zo verbaasd dat ik dacht. Hier zal ik mijn auto nooit laten maken en bij deze als je een auto wil kopen trap niet in het mooiie en vriendelijk gedrag van de verkoper, Dit is allemaal Nep, Halve ster is al veel teveel voor deze praktijken Let goed op !!

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende service bij Auto Keijzers!!!

We zijn heel blij met onze Audi Q3. We zijn heel goed geholpen door Victor. En de afhandeling was perfect. We willen Auto Keijzers enorm bedanken voor de mooie prachtige aankoop!! Bedankt! Ferrel

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede service

We hebben zo'n 6 maanden geleden een auto bij autobedrijf Keizer gekocht. En zijn zeer blij met onze aankoop, vooral ook omdat de service door ons als uitmuntend is ervaren. Vooraf zijn alle verbeter puntjes in orde gemaakt. Tussentijds en voordat de garantie verliep ook nog wat problemen verholpen. Erg goed en snel antwoord op onze vragen. Wij hopen nog lang in onze auto te rijden. Maar denken er serieus over hem daar weer in te ruilen. Wij raden autobedrijf Keizer iedereen aan die we spreken. Vriendelijke groeten Michelle en Dennis

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend en snel geholpen, mooi bedrijf.

Leuk contact en veel parate kennis aanwezig. Er staan meer dan genoeg mooie auto's voor scherpe prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
1

A éviter absolument pas sérieux

Achat Boxster 987 en mai 2024. Retour par la route avec un véhicule en panne de la boîte PDK et la révision mécanique non réalisée. Il était prévu un remboursement de la taxe BPM de 2000 euros après leur avoir envoyé a valid French registration que je n’ai jamais reçu en date du 30 décembre 2024…. La voiture était d’origine japonaise et je l’ai découvert en montant dedans. Comme j’avais versé un accompte important pour la réserver par Internet j’étais bloqué. A éviter donc car j’ai l’impression d’avoir été volé. Pour info j’ai eu une facture de réparation de 8000 euros pour pouvoir rouler avec ce Boxster acheté chez eux 34900 euros!!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Top bedrijf

Komen hún woorden na snel afgehandeld, goede auto gekocht . Rijden er nu een maand in en nog geen seconde spijt.

  • Aanbevelen? Ja
2

Komen afspraken niet na

Mijn oog laten vallen op een auto bij Keijzers. Ik bood een auto ter inruil aan waar op dezelfde dag een rondje mee gereden werd voordat er een bod gedaan werd. Dit bod geaccepteerd en de deal voor de andere auto rondgemaakt. Bij het ophalen van de ‘nieuwe’ auto wilde men opnieuw in de in te ruilen auto rijden, waarna er ineens allerlei punten niet goed zouden zijn aan deze auto. Dit moest eerst (bij voorkeur in hun garage) op onze kosten gerepareerd worden voordat ze de auto zouden inruilen. Als dit vertelt was tijdens de eerste proefrit had ik de deal nooit rondgemaakt. Daarnaast zou de ‘nieuwe’ auto afgeleverd worden met APK, maar de auto was niet gekeurd.

  • Aanbevelen? Nee
9

Een gevoel van welkom

Wij kwamen eigenlijk bij toeval bij auto keijzers. Maar werden zo vriendelijk ontvangen! Duidelijke uitleg en ontzettend vriendelijke mensen. We hadden al enkele autodealers gehad, veel onvriendelijk, onpersoonlijk en soms ronduit oneerlijk. Hier voelden we ons welkom. En kregen ook meteen een goed gevoel. Onze auto is helemaal nagekeken voor we hem konden ophalen en rijd heerlijk! We zijn er zoo blij mee! Op naar vele veilige kilometers!

  • Aanbevelen? Ja
1

Schending van mijn consumentenrechten

Op 13 mei 2024 heb ik telefonisch een aanbetaling van EUR 1.000,- gedaan voor een tweedehands auto bij Auto Keijzers Exclusives. Dit contact heb ik gehad met de verkoper A. Vroklage. Na de telefonische onderhandeling en verbale overeenkomst over het te betalen bedrag, heb ik van de hiervoor genoemde verkoper per Whatsapp een betaalverzoek gekregen. Deze heb ik per direct betaald en de afspraak was dat ik de auto een week later kon ophalen. Rondweg een uur later heb ik laten weten dat ik van de koop af wilde en dat ik deze wilde ontbinden. De heer Vroklage deelde mee dat dit enkel mogelijk zou zijn indien ik naast de aanbetaling ook nog een aanvullend bedrag van EUR 800,- als administratiekosten zou betalen. De EUR 1.000,- aanbetaling zou omgezet worden naar een deel van de administratiekosten die totaal EUR 1.800,- zouden zijn. Uit paniek heb ik het totaal bedrag van EUR 1.800,- toch betaald. Na overleg met een jurist ben ik erachter gekomen dat ik als consument geen kosten mag maken voor de ontbinding, binnen een termijn van veertien dagen na aankoop indien de koop op afstand is gebeurd. Sterker nog ik zou de aanbetaling van EUR 1.000,- moeten terugkrijgen. Ik heb de Auto Keijzers binnen veertien dagen gewezen op mijn recht op bedenktijd echter tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen. Ik heb een melding hiervan gemaakt bij de toezichthouder ACM.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super bedrijf met goede service! Speciale dank aan Wim Kars!

Wij hebben de verkoop als zeer prettig ervaren. We zijn geholpen door Wim Kars en dat beviel ons uitermate goed. Heeft ons in alle rust geholpen en luisterde heel goed naar onze wensen en vragen. Totaal geen druk erop en we hadden gelijk het idee ''hier willen we onze auto kopen''. Nogmaals dank en we gaan van deze prachtige auto nog jaren genieten. We bevelen hem iedereen aan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super bedrijf

Erg goed geholpen en hartelijk ontvangen door wim kars. Neemt de tijd en komt gemaakte afspraken na. Heel klantvriendelijk. Onze gekochte auto is helemaal naar wens! Erg blij mee. Auto keijzers, in het bijzonder Wim Kars, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed bedrijf, gastvrij, prachtige collectie.

Omdat mijn vrouw een ernstig whiplash heeft, was ik al een tijd op zoek naar een zeer comfortabele auto. Deze auto moest hydraulische of luchtvering hebben en het liefst van Duitse kwaliteit. Na meerdere Citroëns met hydractieve vering, BMW's en een Mercedes met luchtvering kwam ik bij Keijzers een VW Phaeton tegen. Eindelijk gevonden wat ik al zo lang zocht. Gekocht en ook mijn vrouw vindt dit de meest comfortabele auto die we hebben gehad. Echter, na drie weken knapte de drukleiding van de stuurbekrachtiging. Kan gebeuren. Hoewel buiten de garantie heeft Alexander de auto keurig laten repareren. Ik kreeg eerst een VW Up! mee als leen auto, maar Alexander vond dat niet kunnen vanwege de nekklachten van mijn vrouw en stelde een BMW 530GT ter beschikking. Wat wil je als klant nog meer? Ik wacht alleen nog op de reparatie van twee LED-jes in mijn achterlicht, maar dat gaat ongetwijfeld goed komen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Dik tevreden over de geleverde service!

3 jaar geleden al een Audi Q5 gekocht bij Auto Keijzers. Gezien de komende gezinsuitbreiding wilden wij een nog grotere auto hebben. Wim Kars gebeld en die heeft ons enorm geholpen met een Volvo XC90. Auto Keijzers is een top bedrijf die kijkt naar jouw situatie en helpt je waar zij jou kunnen helpen. Ze staan altijd voor je klaar. Daarom wil ik Auto Keijzers enorm bedanken. Jullie zijn Toppers. En we zien elkaar zeker weer! Rydell Poepon en gezin

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig bedrijf!!

Afgelopen vrijdag 5 januari mijn 11e auto opgehaald bij Auto Keijzers. Deze keer een mooie zwarte Tesla model Y. Zoals altijd weer hartelijk ontvangen. Bij auto Keijzers is het altijd een beetje thuiskomen. Je kan er terecht voor een mooie personenauto, bedrijfswagen of een auto voor je kinderen. Vroeger al met Tonny, die ook af toe nog in de zaak aanwezig is. En nu met Alexander aan het roer, is ook alles nog steeds top geregeld. Altijd een drankje en ook zelfs een hapje. Nu wederom uitstekend geholpen door Arthur. Deze firma verdient het predikaat uitmuntend! Dat blijkt ook wel uit het 70 jarig bestaan afgelopen jaar. Ik hoop er nog vele jaren terug te komen. Als ik weg rijdt met mijn nieuwe auto, wordt er ook altijd gezegd tot de volgende keer .

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer tevreden over auto Keijzers

Zaterdag na de verkiezingen naar Apeldoorn gereden waar we werden ontvangen door Wim Kars met een kop koffie en een leuk gesprek Na een enerverend verhaal over het jubileum wat dit weekend gevierd werd toch maar eens serieus over de auto praten.. ik had een Dodge Ram om in te ruilen maar was geen probleem en na 10 minuten waren we het eens! Een dikke week later de auto ingeleverd en de nieuwe stond klaar onder een kleed als nieuw te shinen dankzij een speciale lakbehandeling(ceramiek) Alles met Alexander geregeld en na een kop koffie de nieuwe auto gestart en op naar het Noorden! Wim, Alexander en collega,s bedankt voor prettige ervaring bij jullie!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vriendelijk en gastvrij bedrijf

3 maanden geleden weer eens een mooie auto gekocht bij Auto Keijzers. Zeer goed en vriendelijk geholpen door Alexander. Komt afspraken en beloftes netjes na.

  • Aanbevelen? Ja
1

Een domper achteraf

Wij hebben de auto van mijn vrouw ingeruild en twee andere auto’s gekocht. Een voor onze zoon voor de bodem prijs dus zonder garantie met een setje extra winterbanden. Prima auto hij heeft er veel plezier van. Een A klasse voor mijn vrouw, tijdens de onderhandelingen vraag ik om de bodem prijs en die werd gegeven op 40000 euro. Omdat dit een aanzienlijk bedrag is besloten om voor garantie te gaan waardoor de auto op 40900 kwam. Daarnaast twee jaar extra garantie bijgekocht bij de merkdealer voor 585. Klap erop en gelijk meegenomen. Tom hele aardige verkoper was een leuke ervaring. Maar nu op de terugweg gingen we kijken op internet naar de A klasse deze bleek op alle sites voor 37900 te staan. 3000 goedkoper als de aangegeven bodemprijs. Plus de extra garantie dus ruim 3500 meer betaald voor garantie. Volgens tom was dit niet zo en gaf niet thuis na aanhouden gaf hij dit verschil toe maar vond de betaalde prijs wel oke. Let wel een nieuwe kost 43000 compleet misleid dus. Bij de banden wissel van de andere auto bleken de winterbanden niet van de gekochte auto reactie was kom maar even nieuwe banden kopen voor een leuke prijs. Ook de beurt voor de aklasse liet op zich wachten en de gevonden punten zijn niet opgepakt. De winterbanden die erbij zaten zouden gewisseld worden maar ook die moesten we zelf ophalen. Totaal geen reactie behalve sorry maar die sorry kost ons wel met aankoop van nieuwe winterbanden 4000 euro. Lijkt ons niet de bedoeling om op zo een manier geld te verdienen. Mooi bedrijf

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect gevonden oplossing

Ik had een auto aangeschaft en kwam er later achter dat de km stand was teruggedraaid. Na contact te hebben gehad met de eigenaar Alexander Keijzers een afspraak gemaakt om de auto om te komen ruilen. Dit hebben we gedaan en ik heb nu een hele mooie auto waar ik heel blij mee ben! Ik ben super goed geholpen door auto keijzers met het vinden van een oplossing voor mijn probleem. Hans

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service en alles snel en correct geregeld!

Perfect geholpen door Wim!

  • Aanbevelen? Ja
10

heel fijne bedrijf

ik ben heel tevreden over alexander keijzer en zijn mooi bedrijf. hij heeft mij fantastisch geholpen, man een man een woord een woord en ben heel erg tevreden over mijn nieuwe auto! ik kom de volgende keer zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig bedrijf en fijn geholpen.

Vorige week een BMW gekocht. Heel fijn, klantvriendelijk geholpen. Er staan prachtige auto's , mooie zaak! We komen er graag nog een keer terug!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Sleutelbloemstraat 29

7322 AJ Apeldoorn

055 357 4370

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.