Ervaringen zijn uitstekend, goede service en betrouwbaar
prima ontvangst in familiebedrijf.
Vorig jaar tweedehands auto gekocht. Alles is prima verlopen; redelijke inruik ook. Auto al het hele jaar vrijwel klachtenvrij.
prive en zakelijk heb ik inmiddels meer dan 50 auto\'s aangeschaft, altijd een aardigheidje mogen ontvangen.Ditmaal was er zelfs geen Jeepmap aanwezig om de boekjes in te bewaren.Niet belangrijk maar verkeerde zuinigheid.Met de auto gaat het tot op heden prima,erg belangrijk !!Veel negatieve berichtgeving op internet heeft mij niet beinvloed.
Komen afspraken na. vriendelijk personeel. Nemen de tijd
Telefonische ervaring niet prettig maar face2face in de zaak wel: deskundig geholpen, er werd alle tijd voor genomen, geen druk. Vriendelijk personeel, ook achter de receptie. Blij met m\'n nieuwe (gebruikte) auto, gemaakte afspraken nagekomen, administratief ook goed afgehandeld - dus tot dusver erg tevreden.
verkoop traject is goed verlopen, echter de nazorg minder, wachten nog op een nalevering
als je ze een vlaai meebrengt, doen ze alles voor je! Een nette en vlotte afhandeling!
We hebben een Servicebeurt aan onze auto uit laten voeren. Na een aantal keren bij een andere garage te zijn geweest, kwamen we weer bij Tonny Keijzers terecht en het is daar stukken beter geworden. Mooie werkplaats, vriendelijk personeel top.
Auto was in tegenstelling tot verkooppraatje niet schoongemaakt, geen vlekken vloerbedekking verwijderd.
verder prima , alleen jammer dat er niet doorgegeven was dat de auto nog APK gekeurd had moeten worden , wat mij een boete opleverde van 126 euro. erg sneu geld. service laag gescoord omdat ik hier in Friesland geen gebruik van maak.
Gewoon erg goed, men kan bij T.K. openhartig en eerlijk onderhandelen, men geeft de indruk dat men ook graag \"wil\" zonder opdringerig te zijn. Meerder auto\'s bij T.K. gekocht waarbij de laatste keren een Volvo XC-70 en een Volvo C-30, beiden na een zoekopdracht van mij. Volvo XC-70 heeft men voor mij uit Duitsland geïmporteerd. Geweldige auto, supercompleet. De wijze waarop men dit deed verdient de schoonheidsprijs.
schade afwikkeling na kleine aanvaring met een bedrijfswagen alles prima verlopen. goed gerepareerd
Het begon met een grote teleurstelling auto had schade aan boven zijde achter klep zou worden hersteld was niet gebeurt. Er zat storing in diplay, achterbanden waren zwaar gecupt, teveel olie in de motor 2centimeter boven maximum (gepijlt koude motor vlakke ondergrond) omderzijde van dashboard bekleding ontbrak, 28 plaatsen zat poest vlekken. Het beloofd polijsten van sierlijst was niet uitgevoerd. achterbak mat volledig uitmodel door dat er te nat was schoongemaakt. Het inmiddels (deels hesteld) Ik heb inmiddels al arco nalaten kijkken deed niets, was helemaal leeg (koste mijn wel even 99 euro)ben bij de gehele behandeling erbij geweest er was gewoon geen goed onderhoud beurt aangegeven, in tegenstelling van afspraak. Ik zou best weleens met meneer Keijzers hierover praten. Verlichting knippert dus zal nog keer langs moeten gaan. Maak ook geen ruzie onderling als klant erbij staat,
op zich was het eerste contact prima maar toen mijn auto gevrijwaard moest worden bleek dat er een onlogisch NAP rapport was , hier wist ik niets van en derhalve moest ik nog 3000 euro bijbetalen om de deal uiteindelijk rond te krijgen, had hier een zeer belabberd gevoel over, ik was mij van geen kwaad bewust, bovendien is de auto mij als een 100% goede occasion verkocht, na een dag heb ik de schokbrekers voor moeten vervangen, kosten 750 euro
Sleutelbloemstraat 29
7322 AJ Apeldoorn
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.