Bij de aanschaf van een specifieke gebruikte auto is het maar de vraag waar je als koper terecht komt. Auto Keijzers Exclusive heeft in het door ons gezochte segment veel aanbod dus het was niet toevallig dat wij daar terecht kwamen. Wij zijn tijdens onze zoektocht (meerdere keren) buitengewoon gastvrij ontvangen en geen moeite lijkt vestigingsleider Wim Kars teveel. Inmiddels hebben wij daar een auto gekocht en opgehaald. Alle afspraken zijn correct nagekomen en om een ons passende leverdatum niet in de weg te staan komen zij de auto nog een keer thuis ophalen om een besteld onderdeel alsnog te plaatsen. Onze ervaringen zijn de 5 sterren score helemaal waard. Niet in de laatste plaats door Wim Kars.
Super geholpen en weten waar ze over praten
Juist in deze (Corona) tijden vraagt de aankoop van een auto goed plannen en een efficiënte aanpak. Bij Auto Keijzers hebben ze dat goed begrepen. Het advies is goed en vertelt het eerlijke verhaal. Geven en nemen geeft in ieder geval een goed gevoel en zeker ook een goede aankoop. De service is correct en vriendelijk. En ook een paar dagen later bellen met de werkplaats (Joop & Johan) voor het oplossen van een reset op afstand, ook geen enkel probleem!
Op 23 januari 2021 een prachtige Mini Clubman opgehaald bij Auto Keijzers in Apeldoorn. Verkoper Etienne heeft ons eerder uitstekend te woord gestaan. De auto werd afgeleverd onder de afgesproken voorwaarden. En we hebben er een prachtige bolide bij. Auto Keijzers biedt een ruime keuze in prachtige auto’s. Leuk bedrijf! Wij bevelen het bedrijf van harte aan. Robert & Olga, Breda
Vandaag onze Fiat 500 Automaat opgehaald vanuit Leek. 3,5 jaar geleden een Opel Astra Sport 2.0TDIgekocht ook bij Keijzers, en zeer prettig geholpen door Charles Kipp. Al die jaren heel fijn mee gereden, en nu ingeruild. Nu werden we, ook zeer prettig geholpen door Etienne Kruit. De Fiat rijdt heerlijk, en we gaan hier ongetwijfeld jaren plezier van hebben. Toen we wegreden hebben we nog gezegd: "Tot de volgende keer".
In juli 2020 kocht ik bij Keijzers Exclusives een BMW 740 i uit 2016 met 55.000 km. op de teller, daarbij vriendelijk en deskundig begeleid door de heer Wim Kars. Het advies van Wim om de auto een Ceramic-behandeling te laten ondergaan voor hoge glans en bescherming van de lak tegen weersinvloeden heb ik opgevolgd. Resultaat bij aflevering: een auto die leek zojuist nieuw uit de showroom van de BMW-dealer te zijn gekomen! Kortom: zeer tevreden over de behandeling bij Keijzers. Ik geef het cijfer 9.
Wij hadden aankomende zaterdag een afspraak gemaakt voor het bekijken van een Audi Q2. Telefonisch en via mail bevestigd. Vandaag gezien dat de auto niet meer op de website stond. We dachten eerst misschien omdat wij komen, maar toch even een mailtje gestuurd voor de zekerheid. We worden terug gebeld. 'Uhhhh ja, de auto is verkocht'. En ze hadden ons zogenaamd willen bellen, nu. Als wij niet gemaild hadden hadden wij 3uur in totaal in de auto gezeten en waren wij er ter plekke achter gekomen dat de auto was verkocht. Wát een slechte service! Bizar, geen woorden voor.
Vandaag mijn 2e hands hyundai tucson opgehaald bij auto Keijzers. Ik kan alleen maar zegen wat een fijn auto bedrijf en leuke mensen. Auto is top afgeleverd netjes en schoon ( binnenkant had iets beter schoongemaakt kunnen worden zal de drukte wel geweest zijn) zal hier zeker in de toekomst nog eens kijken als ik toe ben aan een andere auto. Zeer aan te raden voor eenieder die opzoek is naar een knappe en eerlijke occasion.
Geholpen door Martin, zeer vriendelijk en prettig zaken doen. Hele mooie Volvo v90 gekocht. Helemaal tevreden ermee. Prima zaak
bij de inruil van 2 auto's zijn valse argumenten gebruikt om de prijs te drukken, tevens is er dubieus gehandeld tijdens een betaling van mij , deze betaling is ook administratief niet afgehandeld. Ook worden in woord (verkeerswet) en in daad (privacywet) , deze wetten met voeten getreden. al met al heb ik mijn ervaring met dit garagebedrijf als intimiderend en oneerlijk ervaren en beveel ik dit bedrijf als 'niet mee in zee gaan' aan
Vorige week een Peugeot gekocht en hij is correct afgeleverd. Ettiene Kruit zeer nette verkoper, heeft alles correct geregeld, wat afgesproken was zijn ze keurig nagekomen. Ook mails of telefoon word snel en correct op gereageerd.
Typisch stel schandalige oplichters, eigenlijk precies dat wat je verwacht van een louche 2e hands autoverkoper. Wat dat betreft had ik zelf misschien beter moeten weten. Meer kan ik er met goed fatsoen niet van maken. 1 Augustus een auto gekocht waar net 2 maanden APK op zat (eind mei). Mooi verhaal natuurlijk; super auto-tje, kun je het hele land mee doorrijden, mijn dochter heeft er net zo'n één, etc. Nu nog eens 2 maand verder. Aangezien de ruitenwisser en centrale deurvergrendeling het niet deden even met de auto naar de garage en die schrok zich rot. Stabilisatorstang rechtsvoor is afgebroken, linksvoor zal niet lang meer duren, want die is bijna doorgeroest, wiellagers links en rechtsachter kapot, stuurkogel rechtsvoor, oliefilter moet vervangen worden, scheurtjes in de multi-riem, remvloeistof gitzwart, airbag storing en het lijstje loopt nog wel even door met wat andere kleinere mankementen. Totale reparatie kosten: meer dan ik voor de auto heb betaald. Ik snap best dat ik voor een relatief klein bedrag (€1750,-) geen auto koop waar alles als nieuw is. In dit geval verkopen ze mij echter een ronduit gevaarlijke auto. Met het bovenstaande verhaal uiteraard netjes verhaal gehaald bij de garage, maar het enige wat ik daar krijgt is een bot: “Ja, dat is uw eigen risico. Er zit geen garantie op auto’s uit deze prijsklasse. Tot ziens!” Nogmaals ik snap best dat ik wat risico neem met een auto in dit budget. Als er bij de eerstvolgende APK zeg een paar honderd euro aan reparatie kosten naar boven komen is dat inderdaad mijn eigen risico, maar bovenstaande is wel heel gortig. Gezien de enorme waslijst aan defecten is het niet mogelijk dat deze auto netjes eind mei door de APK is gekomen. Daar had zeker al iets naar boven moeten komen. Ik heb voorgesteld dat hun de auto terugnemen met de nu bekende mankementen. Ik hoef daarbij ook zeker niet het volledige bedrag terug, maar valt niet over te praten. Ik mag enkel inruilen tegen een andere auto. Iets wat ik natuu
Goede service en klantvriendelijk! nog steeds veel rij plezier van de 1-serie!
2 uur gereden en komen daar aan, een woord wauw! Wat een mooie zaak en wat een hoop verschilende mooie auto's. Wij daar een BMW X3 gekocht. Echt een aanrader, leuk en netjes geholpen, afspraken nagekomen, goede prijs, en je wordt netjes terug gebeld, kort TOP!! Bedankt Alexander
Vanuit Groningen even anderhalf uur naar ApeldoorN waar het juweeltje (BMW)stond die we graag wilden hebben. We hebben het ervoor over gehad. Een eerlijke transparante onderhandeling mbt de inruil van onze Volvo. En de best wel zichtbare krassen op de 3 jaar oude BMW waren bij aflevering niet meer zichtbaar. Blij met onze aankoop en de manier waarop we geholpen zijn!
Afgelopen week een mini Cooper JCW aangekocht , bijzonder goed geholpen door Ettienne Kruit , hij doet echt moeite voor je en is zeer deskundig !! houdt zich aan de afspraken en belt altijd terug ! kortom volgende auto weer bij Keijzers en geholpen worden door Ettienne Kruit !
Afgelopen zaterdag hebben mijn vrouw en ik beiden onze nieuwe auto’s bij Wim Kars en Tonny Keizers opgehaald! Mijn vrouw een Suzuki X Cross en voor mij een vrijwel nieuwe Jaguar E-Pace. Ik was al tevreden klant bij Keijzers: een kleine vier jaar geleden vertaalde Wim Kars mijn vraag snel en adequaat en dat resulteerde in een Jaguar XF. Nu opnieuw bewijst Keijzer dat: na een paar dagen vond Wim mijn droom auto in Duitsland. Alles snel en top afgehandeld! Wim, dank weer voor de klantgerichtheid, de service en vriendelijkheid! Groet Marnix en Marieke.
Afgelopen woensdag mijn range rover evoque opgehaald bij Auto Keijzer Exclusive. Ik ben daar zeer deskundig en vriendelijk geholpen door Wim Kars, een man met het hart op de juiste plek! Hij heeft mijn vertrouwen meteen gewonnen door zij n kennis en passie voor auto's. Mijn indruk is blijvend hier kom ik zeker terug!! Ga zo door zou ik zeggen!Wim bedankt voor alles!!!
Onlangs een Mercedes Cabrio gekocht bij hun. Was een sensor kapot. Ze hebben de auto gehaald en gebracht en snel de sensor vervangen. Hiervoor een aantal jaren een MX9 MAZDA bij ze gekocht. een van de fijnste auto s die ik heb gehad, zonder een probleem jarenlang kunnen rijden. Prettige mensen daar, een echt familiebedrijf.
Na een leuk en persoonlijk verkooptraject met (gastheer) Arthur vorige week mijn nieuwe Porsche Cayenne opgehaald Tonnie Keijzers. De aflevering bleek een middagje uit. Bij aankomst was de auto helaas nog niet gereed omdat de verkeerde remschijven geleverd waren. Ondertussen reed er al iemand naar Porsche Amsterdam om een set originele remschijven op te halen. Bij terugkomst werden de schijven en nieuwe blokken gemonteerd. Ook de accu werd niet goed bevonden en moest worden vernieuwd. En tijdens de APK keuring bleken de ruitenwissers hun beste tijd te hebben gehad en werden ook vernieuwd. Ook alle gemaakte afspraken tijdens de verkoop waren nagekomen. Het vertrouwen in een goede afloop steeg daarom met de minuut. De klantbenadering verliep professioneel en positief. Geweldig hoe een ogenschijnlijk probleem tot het overtreffen van verwachtingen heeft geleid. Ik zit zelf in de verkoop en ik geniet daarvan. Mensen, koop hier dus gerust je auto. Ze sturen je echt niet zo maar de weg op als zij niet tevreden zijn. Ik kan dus Tonnie Keijzers daarom ook echt met een gerust hart aanbevelen. Arthur en de collega’s van de receptie en werkplaats jullie verdienen een groot compliment. Bedankt, wij zijn zeer tevreden! Groeten uit de Achterhoek :)
Gisteren onze Porsche Cayenne opgehaald bij Auto Keijzer Exclusive. We zijn zeer deskundig en vriendelijk geholpen door Wim Kars wat een passie voor auto's heeft deze man! Hij heeft ons alles goed en duidelijk laten zien zonder enkele verkoopdruk! Auto Keijzer heeft op ons,een zeer positieve indruk gemaakt en wij komen zeker terug! Astrid en Hans
In februari 2020 heb ik een gebruikte F-type gekocht. Tijdens de verkoop bespreking heeft Keijzers de wensen qua kleine gebreken genoteerd en de auto daarna volgens afspraak volledig gepoetst geleverd. Daarbij is ook nog eens 3 maanden garantie gegeven. Bij het in onderhoud geven bij de dealer in mijn woonplaats, constateerde deze een probleem met de turbocharger. Dit heb ik voorgelegd aan Keijzers, die daarvoor zelf de reparatie kon uitvoeren of aan mij de keuze bij de dealer. Dat laatste heb ik gedaan, waarna Keijzers volgens afspraak de kosten heeft gedragen. Wat een service! Nu vooral genieten van de auto.
Goede uitleg, geen druk bij koop en maximale klantbediening.
Na jaren genoten te hebben van een ondertussen verjaarde Jeep Grand Cherokee - stoutmoedig besloten een nieuwe versie te aan te schaffen. Deze aangetroffen bij Auto Keijzers. Keurig geholpen met een eerlijke onderhandeling aangaande de aanschaf en inruilwaarde. Een nog te installeren Europese navigatie moest nog volgen en had meer voeten in de aarde dan verwacht. Dat de klant koning is merkt men dan aan alles. De gehele unit moest aangepast worden aan Europa. Netjes geregeld door het bedrijf, en in het bijzonder de service manager Joop van Triest die ons keurig te woord stond en de klus klaarde. Een auto bedrijf dat terecht poogt op hun service: van harte aanbevolen!
kwam kijken naar een mooi Mercedes en deze beviel mij wel, maar had t probleem om twee auto's in te ruilen, dit was geen probleem. (bij andere autobedrijven wel.) Top geregeld !!
Sleutelbloemstraat 29
7322 AJ Apeldoorn
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.