Op zaterdag 3 december 2016 bij Tonny Keijzers een Ford Mondeo 2.0 TDCI uit 2010 aangeschaft met een kilometerstand van 149001. Wat mij door Alexander Keijzers (zoon van) in zijn verkoopgesprek werd verteld klopt precies. Een geweldige auto van een nette vorige eigenaar en met alle business options zoals verwarmde stoelen etc. en een brandstofgebruik in de stad van 1 op 13.9. De auto werd keurig afgeleverd met 1 jaar APK en nieuwe banden. Alles klopt, de auto rijdt geweldig, verbruik klopte ook en het is een comfortabele auto en een genot om in te rijden. Heel blij en tevreden en hier kun je zonder zorgen een auto kopen.
Al twee keer een auto gekocht bij de firma bij onze eerst auto hebben we geen problemen ondervonden bij de tweede aanschaf kreeg ik de volgende dag een storing melding ben er langs gegaan en ze hebben een afspraak ingepland en de catlisator vervangen en de rem schijven en in de tijd van de reparatie kreeg ik een leen auto en dit geheel service van de zaak de auto waar het om gaat is een Porsche panamera geen goedkope onderdelen
Afgelopen zaterdag in een nieuwstaat verkerende bestelbus aanschaft voor mijn bedrijf. Ik heb het bestelbus vooraf aanbetaald zonder het te bezichtigen, ik heb alleen de foto\'s op de site bekeken en telefonische alles afgehandeld. Bij het afhalen stond er werkelijk waar een in een nieuwstaat verkerende bestel bus zoals beloofd. We werden echt goed ontvangen, de lease contract werd duidelijk doorgenomen. We zijn er zeer tevreden mee. Echt een vertrouwelijk bedrijf met een zeer goede service. Echt een aanrader!
Heb hier net een onwijs gave Mitsubishi Outlander gekocht. Super geadviseerd en perfekt afgeleverd. Ook de aftersalesservice is zeer soepel en coulant. Echt een aanrader en ik kom hier zeker terug als ik weer een auto wil kopen.
Geen enkel probleem. Ben reeds aan mijn 7 a 8ste auto bezig dus ik ben een liefhebber. Top bedrijf.
Gisteren waren wij bij dit bedrijf omdat we op zoek zijn naar een andere auto. We hebben nog niets gekocht maar het was fijn om gewoon door de showroom te kunnen lopen en niets steeds een verkoper op je nek te hebben. Dit was niet omdat we niet gezien werden want we werden juist heel vriendelijk welkom geheten en kregen een lekkere bak koffie met ontbijtkoek. Vragen werden netjes beantwoord en ze hadden de tijd voor ons. Of we daar onze auto vinden dat weten we niet maar we hebben de app wel gelijk gedownload omdat wanneer de auto die bij ons past daar wel staat, we graag terugkomen en hopelijk tot een goede deal komen.
Vorige week heb ik een nieuwe auto gekocht bij Keijzers. Ik werd gelijk vriendelijk te woord gestaan door een aardige jonge man. Hij heeft me veel verteld over verschillende auto\'s. In eerste instantie kwam ik langs om wat te oriënteren voor een nieuwe auto. Ik heb er zelf weinig verstand van maar Alexander wist me overal wat over te vertellen op de manier dat ik het ook begreep. Ik vond het heel fijn om bij jullie informatie in te winnen met betrekking tot mijn nieuwe auto. Ik had dan ook nooit verwacht dat ik diezelfde dag een nieuwe auto zou kopen. Alexander, bedankt voor alle goede informatie en het leuke gesprek! Ik ga jullie zeker aanbevelen!
Ik kom nog terug op mijn onderstaande beoordeling. Hierin had ik op een aantal punten serieuze kritiek op de handel en wandel van het bedrijf van Tonny Keijzers. Ik sloot af met de verwachting dat \'alles\' goed zou komen. Vandaag nogmaals naar Apeldoorn gereden en daar zijn de laatste klachten royaal verholpen: Met de reservesleutel kan ik de Audi nu starten (was een fout van de Audi-dealer). Het trillen (onbalans) is verholpen door vier nieuwe banden te monteren, wat ik een geweldig goede service vind (consumentenprijs toch gauw €800-) Als laatste een tip voor de afd. onderhoud/reparatie: Maak de auto/onderdelen schoon na reparatie; mijn velgen leken op 4 roetpieten. Jammer Ik zeg eind goed, al goed.
Mooie auto gekocht bij Tonny Keijzers, incl verzekering. Hiervan bleek later, dat een rep. door Keijzers moet worden uitgevoerd, anders €500- eigen risico. Ik vind het niet oké, dat dit niet is gemeld. Met de auto een navigatieupdate gekocht. Deze bleek niet te zijn geïnstalleerd. Het stuur en de auto trilde bover de 100 km/h. Dit laatste was bekend. Toch was er nog onbalans na aflevering. Tot slot ontbrak een reservesleutel. Nu is de nav. geupdate, waarbij niets extra\'s in rekening is gebracht (pluim) Helaas trilt het stuur nog steeds en start de auto niet met de reservesleutel. Al met al gaat er het één en ander mis, waarvoor ik begrip kan hebben, maar dat de nageleverde sleutel niet werkt vind ik slordig en dat het stuur nog steeds trilt vind ik een teken van ondeskundigheid. Dat na aflevering de plastic hoes nog om de stoel zat nog een teken van slordigheid Toch wil ik dit bedrijf aanbevelen, in de veronderstelling dat uiteindelijk alles in orde wordt gemaakt.
Top bedrijf
Plezierige onderhandelingen tijdens het aankoopproces, spannend tijdens het wachten op gereedkomen van de auto en een feestje toe de auto in Zeeland gebracht werd.
Fijn dat u tevreden bent! Veel veilige kilometers toegewenst namens het hele Tonny Keijzers Auto's team.
goed vriendelijke mensen .Goed geholpen ook bij probleem . Even opmerking verzekering heb ik al aangeschaft gelijk met de auto.
Bedankt voor uw positieve review, fijn dat u tevreden bent!
Een erg mooie nieuwe MB 350 Hybride aangeschaft bij Tonny Keijzers (himself). Auto heeft slechts 15 kilometer op de teller, dus volledig nieuw. Vanwege 7% bijtelling erg interessant. Desondanks met enig leedwezen afscheid genomen van mijn Volvo V70, welke net gechipt was naar 205 PK. Ook het schuifdak mis ik nu al. Maar Tonny heeft mij aangeven dat indien de MB niet bevalt ik hem binnen 6 weken mag terugbrengen !! Welk dealer doet zoiets?? Koper van mijn Volvo wens ik veel rijplezier (want het blijft gezegd, ook dit is een uitermate fijne auto)
Fijn dat u tevreden bent met uw nieuwe auto! Veel rijplezier namens het hele Tonny Keijzers Auto's team.
Op 18-02-2016 heb ik onder de naam John uit Winterswijk mijn klacht op dit webforum geplaatst. De volgende dag werd ik, namens de garage Tonny Keijzers, door Joost gebeld. Hij heeft mijn vertrouwen in deze garage weer voor een groot deel hersteld. Helaas had ik zelf al de schade aan mijn voorruit laten herstellen waardoor de garage dit niet meer kon doen. Wel hebben ze mij het eigen risico van de verzekering vergoed. Top geregeld door Joost! Ik laat mijn oorspronkelijke beoordeling staan omdat ik nog steeds achter mijn klacht sta, aanpassing op mijn vorige recensie is dat ik in de toekomst mogelijk toch nog ga kijken voor een nieuwe auto bij Tonny Keijzers. Onder voorwaarde dat Joost dan mijn after sales behandelt, dat heeft hij dit keer ook naar mijn tevredenheid uitgevoerd. John
Op 18-02-2016 heb ik onder de naam John uit Winterswijk mijn klacht op dit webforum geplaatst. De volgende dag werd ik, namens de garage Tonny Keijzers, door Joost gebeld. Hij heeft mijn vertrouwen in deze garage weer voor een groot deel hersteld. Helaas had ik zelf al de schade aan mijn voorruit laten herstellen waardoor de garage dit niet meer kon doen. Wel hebben ze mij het eigen risico van de verzekering vergoed. Top geregeld door Joost! Ik laat mijn oorspronkelijke beoordeling staan omdat ik nog steeds achter mijn klacht sta, aanpassing op mijn vorige recensie is dat ik in de toekomst mogelijk toch nog ga kijken voor een nieuwe auto bij Tonny Keijzers. Onder voorwaarde dat Joost dan mijn after sales behandelt, dat heeft hij dit keer ook naar mijn tevredenheid uitgevoerd. John
Advertentie gezien in AUTOTRACK Gebeld dat ik langs zou komen 220km heen-en weer! Bleek een auto te zijn,waar FORS in was gerookt,vergeten te vragen,dus les geleerd Heb astma dus kan niet,oh zei de jonge verkoper,misschien ruikt U de poetsbeurt! Maar het ERGSTE was dat de auto DUIZENDEN Euro\'s duurder was dan in Autotrack!! Reactie van de jonge verkoper,ja dat is als U iets wilt inruilen!!! Sorry wat ongelofelijk bedrijf mijnheer TONNY KEIJSER!! En nu zeg ik het heel netjes Zeer Koude Douche!!
Beste mevrouw Vreugdenhil-Uil, Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze service. De prijzen welke wij op het internet communiceren zijn zoals vermeld onze “bodemprijzen”. Wanneer u ons volledige full- servicepakket wenst zijn onze prijzen in de showroom van toepassing. Graag nodigen wij u uit om langs te komen in onze showroom en te kijken naar andere/mogelijke opties. Met vriendelijke groet, Tonny Keijzers Auto's
ivm ziekte van mijn vriend moest hij helaas afscheid nemen van zijn Mercedes E coupe die hij in september had gekocht bij Tonny Keijzers, helaas 6 weken in gereden,Hij mag nooit geen auto meer rijden. terug naar Tonny Keijzers, en tot een super deal gekomen waar we allemaal tevreden zijn, Ik (zijn vriendin) heb nu een fantastische Mercedes Bklasse, waar mijn vriend goed in en uit kan stappen. Wim, Bedankt voor alles.
Een mooie BMW 320i gekocht met weinig km op de teller. Waarbij er goede service te pas kwam. Tijdens proefrit kwam ik achter dat de banden niet goed waren. Bij afhaal van de wagen hebben ze alles perfect geregeld. Zeker de moeite waard om hier je auto te halen en alles is mogelijk.
Voor de 5e keer een BMW gekocht bij Tonny Keijzers. Klantvriendelijkheid en gastvrijheid staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel. Hier kunnen velen nog van leren. Alexander Keijzers het was ons weer een genoegen om met jou zaken te doen! Bedankt en tot de volgende keer.
Een tijdje terug hier een tweedehands auto gekocht. Aardig personeel, geven goede uitleg en zijn erg behulpzaam. Een dag nadat ik mijn auto had gekocht (zonder garantie) merkte ik dat er iets niet goed werkte. De auto trilde bij hoge snelheden. Gebeld naar de Werkplaats en ik mocht meteen langskomen. Er werden twee nieuwe velgen op gezet, zonder dat ik hiervoor hoefde te betalen. Wat een top service!
Een verrassende locatie met een groot aanbod in elke prijsklasse dit tezamen met deskundig personeel in de verkoop en de garage maakt dat dit een adres is om je gebruikte auto te kopen. Ik kom zeker bij mijn volgende aankoop weer eens terug hier En voor Tonny en z\'n Crew de opdracht dit niveau vast te houden..
Ik kocht in jan 2016 een Audi Q5 van Tonny Keijzers met dik een ton op de klok en 6 jaar oud. De wagens zag er uit als nieuw, enkele kleine gebruik sporen zijn correct weggewerk. De banden bleken te ver afgesleten en er worden zonder morren nieuwe banden aangeboden. Zelf heb ik voor GY 4seasons gekozen waarvoor ik de meerprijs betaalde. Nu na twee maanden nog steeds zeer tevreden over de Q5. Rijdt als nieuw.
Aangezien ik ondertussen al een \"vaste klant\" te noemen ben heb ik besloten toch maar eens een beoordeling te schrijven. In de afgelopen jaren heb ik bij Tonny Keijzers 2x een auto ingeruild voor een nieuwe(re), dus zeg maar 2x een occasion bij hun gekocht. Beide keren uitstekend te woord gestaan en geholpen, met name door Alexander (Verkoop) en door Joop (werkplaats). De eerste auto bleek tijdens de testrit een probleem te hebben met de geïntegreerde radio. (Schijnt een V50 kwaaltje te zijn?) Maar de verkoper verzekerde mij dat dit zou worden opgelost bij het kopen van de auto, ondanks dat ik hem \"zo mee nam\", dus zonder aflevering en garantie. Een week later de auto opgehaald en alles werkte zoals afgesproken. Zelfs het defecte onderdeel hadden ze netjes voor me bewaard om te laten zien wat er vervangen was. Twee jaar later deze auto weer ingeruild voor een, naar mijn mening, nette inruilprijs en een Audi gekocht. Wederom zonder garantie echter na een paar honderd kilometers helaas toch wat rare klachten. Na contact met de werkplaats besloten de auto even langs te brengen. Probleem bleek een massa kabel te zijn die afgebroken was. Kosten: Geen, service van de zaak! Goed, ze waren maar 15 minuutjes bezig geweest, maar toch. Onderhoud word ook zeker netjes gedaan. Geen gezeur met ongevraagd ruitenwissers vervangen e.d. Gewoon alleen wat er afgesproken is en anders kreeg ik netjes een telefoontje met de vraag of zij ergens wel of niet iets aan mochten doen en wat het zou kosten. Waarom dan niet allemaal 10-en? De showroom is naar mijn mening wat aan de krappe kant. Tussen de rijen is er genoeg ruimte, maar soms staan ze wel wat krapjes achter elkaar. En tja, er kan natuurlijk altijd wel iets beter. : ) Gelukkig heb ik geen hele extreme dingen gehad met de auto\'s, maar als ze gewoon zo door gaan zoals nu dan zien ze mij zeker terug komen.
Bij de verkoop werden we uitstekend te woord gestaan. Vriendelijke verkoper, prima in orde. Bij oplevering auto bleek dat ze de binnenspiegel, die op ons verzoek iets omhoog gezet was, tegen de hemel hadden vastgezet. De spiegel kon niet meer op en neer. Na telefonisch contact met de garage konden we dit bij Carglass laten aanpassen. Top! Bij Carglass aangekomen hebben deze de voorruit geïnspecteerd om er zeker van te zijn dat er niets mis was met de ruit. De monteur constateerde een barst over de gehele breedte van de auto in het onderste donkere deel van de ruit. Wij hadden dit zelf helaas niet gezien. De monteurs gingen er van uit dat de barst er al langer in zat dan dat wij de auto in ons bezit hadden. Mogelijk was de barst zelfs al ruim een jaar oud gezien de status. Garage Keijzers wilde enkel de ruit vervangen tegen inkoop kosten a €350,00 en dat terwijl de experts aangaven dat de barst er al in moet hebben gezeten voordat wij de auto gekocht hadden! Commentaar dat ik kreeg was \"dat kunt u wel zeggen.\" Een welles-nietes spel waar ik als klant niet op zit te wachten. Aanbod voor plaatsing tegen kostprijs was hun uiterste bod. De verkoper zou nog contact opnemen met de directie van Tonny Keijzers om te bespreken of er nog iets mogelijk zou zijn. Geen enkele terugkoppeling meer ontvangen van Keijzers. Ook op mijn klacht via email hebben ze niet gereageerd! Schande! Ik voel mij als klant niet serieus genomen en ben zeer ontstemd. Zoals ik al in het begin schreef was ik een tevreden klant tot dat moment maar de after-sales afhandeling is ver onder de maat! Niet reageren op telefonisch contact van een klant en email van een klant onbeantwoord laten doe je gewoonweg niet. Voor de statistieken, we hebben een Audi A4 gekocht met een jaar garantie ... zonder de after-sales afhandeling was ik zeker terug gegaan op het moment dat we een nieuwe auto nodig zouden hebben, ik betwijfel dat dit nu nog gebeuren zal.
Aankoop auto: prijs aan de stevige kant, maar toch gekozen voor dit bedrijf vanwege bijzonder fijne benadering van Keijzers jr. Bijzonder klantvriendelijk, je voelt je welkom. Veel vertrouwen, voelt goed. Rest moet zich natuurlijk nog bewijzen: kwaliteit en service.
Sleutenbloemstraat 29
7322 AJ Apeldoorn
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.