Filters

10

Voelt vertrouwd

Vandaag n Toyota gekocht bij Autobedrijf Lex Villier. Heel goed geholpen en veel service. Heel blij met de auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Top service

Fijn geholpen de auto was perfect en beschreven zoals op de foto’s.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
8

Prima bedrijf

Afspraken duidelijk en worden nagekomen. Communiceren als er extra onderhoud nodig is. Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Mensgericht vakmanschap

Prettige omgang, goede adviezen, auto in vertrouwde technische handen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
9

Fijn autobedrijf

Zeer vriendelijke verkoper (Lex Villiers). Goede producten. Goede prijzen en kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
9

Super goede service

Zeer goede service vriendelijk en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

helemaal perfect

Accu was kapot. In no time komen ze de accu testen. Vervolgens naar garage gereden en direct een nieuwe accu erin. Helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
7

Afspraak is afspraak

Een lastige storing bij het overschakelen van benzine naar LPG is de oorzaak voor mijn afspraak. Het probleem wordt serieus genomen en de monteur roept mij er bij als de storingen worden "uitgelezen". Helemaal helder is de oorzaak niet en deels preventief worden LPG filter en drukcensor vervangen. Resultaat net geen Euro 200,-- factuur en de afspraak als dit niet helpt bouwen we de oude onderdelen terug en zoeken we verder. Kortom klasse; een eerlijk en open verhaal, plus binnen een uur geregeld doordat op afspraak er direct begonnen wordt. Hopelijk is het probleem opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Deskundig meedenken

Niet alles hoeft meteen vernieuwd te worden. Met goed advies kan ook veel opgelost worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
8

super netjes en snel weer geholpen

vriendelijk, netjes en duidelijk zoals ik gewent ben de keren dat ik er nu ben geweest

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
8

Goed en betrouwbaar

Lex en Christien zijn hardwerkend en betrouwbaar, goede service en altijd ruimte voor advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
9

Vlotte en klantgerichte service

Je wordt persoonlijk aangesproken en krijgt duidelijke informatie. Het maken van een afspraak was erg gemakkelijk. De werkzaamheden zijn snel en goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Goed geholpen kan niet beter

Zeer goed beddrijf denkt voledig met je mee klant vriendelijk goede monteurs in een woord top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Niet alleen maar De LPG Specialist maar heel stiekem gewoon ook uw Volvo Specialist!

Autobedrijf Lex Vilier is weliswaar niet bekroond. Evenwel, van allure en in deze branch schitterend juweel van een MKB in de Betuwe en volkomen terecht — EXPERIENCE AMAZING — in reputatie en uitstraling van integriteit en loyaal naar de klant; inmiddels veruit grensoverschrijdend bekend zowel in Duitsland als Zwitserland — samen met zijn vrouw omringd door een gepassioneerd team van bijzonder gewaardeerde gewone jongens — niet van hoempapa en ammehoela — zo van: doe nou maar gewoon; maar wel mag worden gezien om trots op te mogen zijn als een pauw in de zon. Lex — is, in al zijn bescheidenheid, nu maar wel en heel eventjes, met zijn hoofd in de wolken, een kerel met beide voeten stevig verankerd op de grond: en zegt dan: „maak het niet zo lang aub.” Kortom, het is N.B. wel jouw team dat met — noblesse oblige — en wel duurzaam verschil uitmaakt door empathie en zakelijke correctheid en waarmee het imago van de perfecte zakenwereld in een volstrekt doorgeslagen maatschappij doorspekt van door pure gier gedreven akelige concern lobbies er een heel stukje mooier en vriendelijker laat uitzien. Met inhoudelijk professionele dienstverlening getuigt van klasse in gehalte nuchter en gericht op noest de core business en van niveau gebaseerd op naam van het vestigingsadres: Platinaweg, toch niet zo heel toevallig is? Dus 10 met een griffel en warm aanbevolen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
7

Tevreden

Ik ben erg tevreden, wat betreft een luisterend oor en de vriendelijke bediening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
9

zeer klantvriendelijk en daadkrachtig

fantastisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Fantastich meegedacht!

Strandde met mijn bedrijfsbus. Aanvankelijk kon de reparatie na 3 weken pas plaats vinden, wat op zich begrijpelijk is. Het is overal druk. Vriendelijk aangegeven dat het voor ons ook de kostwinning is en de bus zo lang redelijkerwijs niet gemist kon worden. Remco begreep dit, en heeft toch de bus tussendoor weten te plannen zodat ik vrij vlot weer op weg was. Dat is meedenken met collega ondernemers!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
8

Alles volgens afspraak.

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
9

Goede service en goed werk

Vriendelijk personeel dat goed meedenkt. Onvoorziene kosten voor je auto zijn nooit leuk maar door de monteurs goed geholpen en zeer tevreden over hun meedenkendheid! Ik onthoud het adres.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Zeer fijn

De monteurs waren zeer vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Uitstekende service, tegen een eerlijke prijs.

Ik had een probleem met de auto, waar ik erg veel haast mee had. Binnen een werkdag kreeg ik een diagnose (defect wiellager) en nog 2 dagen lager was de reparatie klaar. Erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
9

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk/ professioneel/ deskundig

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Goed

Er wordt goed werk geleverd tegen betaalbare prijs en je kunt altijd terecht voor kleine dingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Fijne garage, no nonsens en eerlijk.

Duidelijke communicatie, melden wat de kosten zijn voordat ze van start gaan. Komen de afspraken na en als dat niet lukt bellen ze keurig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit
10

Een fantastische garage!

Altijd hulpzaam en betrouwbaar. Correct, transparant en zeer vriendelijk. Ik ben blij dat met deze lieve mannen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Communicatie
  • Prijs/Kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Platinaweg 16

6662PP Elst gld

[email protected]

Over Autobedrijf Lex Vilier

Bosch Car Service Lex Vilier is sinds 1995 gevestigd in Elst. We zijn een universeel autobedrijf dat gespecialiseerd is in LPG. Bosch Car Service Lex Vilier is een merk-onafhankelijk BOVAG autobedrijf dat alle werkzaamheden en oplossingen voor uw auto onder één dak biedt. Voor de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto, onderhoud, reparatie en advies, bent u bij Bosch Car Service Lex Vilier aan het juiste adres.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.