Topbedrijf

Ik ben zeer vriendelijk geholpen door instructeurs, examinator en de dames aan de balie. Opmerking: tijdens de keuring had ik mijn bril niet mee omdat ik daar niet op gewezen was. Hierdoor heb ik extra kosten moeten maken bij keuringsarts. Dit had achteraf dus niet nodig geweest. Misschien een idee om voortaan iedereen erop te wijzen dat ze hún brillen mee moeten nemen. Verder niets dan lof.

In 1 keer geslaagd !!

Fijne instructeurs gehad tijdens mijn C1/C opleiding. Waren erg duidelijk en het was ook erg leuk om te doen. In 1 keer geslaagd voor het praktijk gedeelte Fijne sfeer en goed geregeld allemaal !!

prettig professioneel

Dagcursus BE gedaan na eerst een intake. Vlotte informatie en planning. Prettige instructeur, doelgericht. en geslaagd.

Echt top

Je leert snel

Vriendelijk en behulpzaam. Zeker ook flexibel.

Vriendelijk, flexibel in mijn wensenpakket waar dit enigszins mogelijk is. Eerlijk in informatie verstrekking.

Erg duur

Na gezakt te zijn voor mijn taxi praktijk examen moet minimaal 8 les uren inkopen voor mijn herexamen 1 les per keer is bij hun niet mogelijk naar mijn idee een mooie manier om de kas te spekken!

Top rijschool

Hele fijne ervaring met Hans, 5 sterren!

Vakkundige en professionele instructeurs

Voor rijbewijs C met code 95 heb ik eerste de 3 theoriemodules met zelfstudie met een voldoende afgerond. De lessen met de vrachtauto en de afsluitende 3 praktijkexamens konden allemaal binnen 2 weken worden gepland en heb ik met voldoende resultaat afgerond. Helemaal top dat Hoekstra heeft meegewerkt om dit in zo'n korte tijd te realiseren.

Klantvriendelijk en efficient

Uitstekende organisatie, snel, alert en vriendelijke en deskundige instructeurs

50 jaar rijervaring

Omdat wij misschien een grotere camper willen kopen heb ik mijn C1 rijbewijs behaald. Complimenten voor rij instructeurs Irene en Bart die beiden mijn eigen rijvaardigheid weer helemaal up-to-date hebben gemaakt. Met goede en veel tips om weer veel veilige kilometers te maken. Hoekstra als rijschool zeker aan te bevelen!!

Dankjewel Hans, je was een fijne rij-instructeur en leeraar.

Leuke instructeurs

Leuke instructeur goede manier van les geven Wil ze ook erg bedanken om vertrouwen te hebben

Fijne opleiding gehad

Alles was goed geregeld, een aanrader.

Perfect geregeld

Den met je mee en staan altijd gereed met advies en hulp.

Geslaagd dus dan altijd hoge beoordeling

3 daagse LZV opleiding gedaan. Tot het moment dat je aan je examen begint is het maar afwachten of je goed voorbereid bent. Mijn geluk was dat ik 2 examinatoren had, Een extra die meeging om zijn opleiding voor LZV examinator te kunnen doen waardoor voor mijn gevoel de lat nog hoger kwam te liggen. Aan het begin van het examen kwam al gauw het gevoel dat ik goed was opgeleid waardoor het theorie examen lekker soepel verliep. Hierdoor ging ik ook praktijkdeel met een goedgevoel in. Met als eindresultaat heerlijk kunnen rijden en geslaagd. Met grote dank aan Marco voor het opleiden en Remco en Thorald voor het kunnen genieten van het doen van het examen. En natuurlijk ook Hoekstra voor het eten en drinken.

Alles zeer goed geregeld

Voor lzv cursus geweest , goede uitleg en leuke instructeur net materiaal.

goeie rijles instructeur

heb veel geleerd

Heel fijn

Leuke en goede rijlessen gehad. Alles werd goed uitgelegd!

Goede instructeurs.

De instructeurs zijn vakbekwaam. Ik heb mijn lessen prettig ervaren.

top geregeld

goede en duidelijke uitleg, gewoon top

Goede uitleg

Ik heb mijn BE rijles in combinatie met examen bij hoekstra/ANWB gedaan. Duidelijke les veel geleerd en goede uitleg met onderbouwing. Goed te halen in 1 dag! Echt een aanrader!

Na 1 keer gezakt te zijn weer heel snel een herexamen gedaan en geslaagd. Top Hoekstra.

Heel leuke instructeurs

Was erg goed geweest en veel geleerd

Een goed verzorgde opleiding.

Goede instructeurs, vriendelijke mensen, locatie is goed, vrij parkeren op het terrein.

Goed en professioneel

Positiever ervaring met de lessen en het afrijden

Robbenkoog 36

1822 BB Alkmaar