Niet zoals verwacht
Aan de voorkant heb ik erg goed contact gehad met verkoper over auto en prijs. Met hem werd ook de proefrit besproken alleen was die niet bekend bij de collega's op de dag zelf. Desondanks heb ik een proefrit kunnen maken dus dat was fijn maar iets meer aandacht voor mij als klant, maar ook voor de auto waar ik in ging rijden was op zijn plaats geweest. Zo werd er bijvoorbeeld niets uitgelegd over de auto (dit was de eerste keer dat ik in een hybride heb gereden, daarom had ik tijdens de rit best wat vragen).
Na de proefrit hebben we aangegeven dat we tot koop willen overgaan, de getekende koopovereenkomst gemaild en wat vragen gesteld over het vervolg. Vervolgens hebben we drie dagen niets gehoord, ook niet na een reminder. Na telefonisch contact bleek dat onze contactpersoon afwezig was en geen out-of-office had ingesteld.
Òok was voor ons onduidelijk dat we de auto zelf moesten ophalen. Op de website staat nadrukkelijk dat auto's gratis worden afgeleverd, maar in de kleine lettertjes staat dat dit niet altijd van toepassing is, dat was toch een beetje een domper.
Toen ik uiteindelijk toch helemaal gelukkig met de trein onderweg was naar Emmeloord om de auto op te halen werd ik door de garage gebeld omdat ze de auto nog niet op naam hadden gezet en nu tegen problemen aan liepen waardoor ik de auto toch niet kon ophalen. Via een omweg is dat gelukkig alsnog opgelost. Maar dat was toch even schrikken.
Eenmaal bij de garage aangekomen had ik op een feestelijk moment gehoopt met een goede uitleg van de auto. Dat is niet gebeurd en bij het stellen van vragen bv over laadkabels en het bedienen van de auto met de app kreeg ik het gevoel dat ik een lastige klant was. Daarom maar snel de auto meegenomen en zelf op onderzoek uitgegaan.
Ik ben heel erg blij met auto en prijs maar als verkoper begrijp ik niet dat er zo weinig aandacht was voor deze prachtige auto en voor mij als klant. Als je het mij vraagt een gemiste kans om er een feestelijk moment van te maken.