Onze ervaring met autobedrijf van der Heide in Emmeloord is in een woord samen te vatten : super! Wij hebben een heel prettig contact gehad met Harwin. Niet alleen voor de verkoop van onze oude auto, maar vooral ook voor zijn adviezen, de tijd en moeite die hij voor ons nam, zelfs via de app buiten werktijden! Heel fijn in de communicatie, helder alles uitleggend, helemaal top. Door deze ervaring bevelen wij autobedrijf van de Heide ten zeerste aan!
Prettig
In de aanloop was ik geen gemakkelijke klant, maar we hebben op een heel prettige manier naar volle tevredenheid een hele mooie auto kunnen kopen.
Wij zijn onze zoektocht naar een Lynk & Co 4 maanden geleden begonnen via vrienden zijn we bij autobedrijf van der heide terecht gekomen en daar ook een auto gekocht, bij aflevering bleek het display van de auto niet goed te functioneren, waardoor deze terug ging naar de garage, in de gehele periode hebben we een nieuwere Lync en Co meegekregen zelfs naar onze vakantie naar Frankrijk en Spanje. Helaas bleven de problemen met het display lastiger op te lossen en hebben we in onderling overleg besloten om de aangeschafte auto om te ruilen met een andere. Dit hele proces is is vakkundig en professioneel door van der Heide afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden over het hele proces.
Aan de voorkant heb ik erg goed contact gehad met verkoper over auto en prijs. Met hem werd ook de proefrit besproken alleen was die niet bekend bij de collega's op de dag zelf. Desondanks heb ik een proefrit kunnen maken dus dat was fijn maar iets meer aandacht voor mij als klant, maar ook voor de auto waar ik in ging rijden was op zijn plaats geweest. Zo werd er bijvoorbeeld niets uitgelegd over de auto (dit was de eerste keer dat ik in een hybride heb gereden, daarom had ik tijdens de rit best wat vragen). Na de proefrit hebben we aangegeven dat we tot koop willen overgaan, de getekende koopovereenkomst gemaild en wat vragen gesteld over het vervolg. Vervolgens hebben we drie dagen niets gehoord, ook niet na een reminder. Na telefonisch contact bleek dat onze contactpersoon afwezig was en geen out-of-office had ingesteld. Òok was voor ons onduidelijk dat we de auto zelf moesten ophalen. Op de website staat nadrukkelijk dat auto's gratis worden afgeleverd, maar in de kleine lettertjes staat dat dit niet altijd van toepassing is, dat was toch een beetje een domper. Toen ik uiteindelijk toch helemaal gelukkig met de trein onderweg was naar Emmeloord om de auto op te halen werd ik door de garage gebeld omdat ze de auto nog niet op naam hadden gezet en nu tegen problemen aan liepen waardoor ik de auto toch niet kon ophalen. Via een omweg is dat gelukkig alsnog opgelost. Maar dat was toch even schrikken. Eenmaal bij de garage aangekomen had ik op een feestelijk moment gehoopt met een goede uitleg van de auto. Dat is niet gebeurd en bij het stellen van vragen bv over laadkabels en het bedienen van de auto met de app kreeg ik het gevoel dat ik een lastige klant was. Daarom maar snel de auto meegenomen en zelf op onderzoek uitgegaan. Ik ben heel erg blij met auto en prijs maar als verkoper begrijp ik niet dat er zo weinig aandacht was voor deze prachtige auto en voor mij als klant. Als je het mij vraagt een gemiste kans om er een feestelijk moment van te maken.
Geachte heer Velden, Hartelijk dank voor het delen van je uitgebreide ervaring. We vinden het spijtig om te lezen dat je bezoek aan ons niet volledig aan je verwachtingen heeft voldaan. We streven ernaar om onze klanten een positieve en zorgvuldige begeleiding te bieden bij de aankoop van een auto. Het is jammer dat je dat in sommige aspecten anders hebt ervaren. We waarderen je feedback over het proefritproces, de communicatie rondom de levering van de auto, en de uitleg bij aflevering. Dit helpt ons om onze service verder aan te scherpen. We begrijpen dat duidelijkheid en aandacht essentieel zijn, zeker bij de aankoop van een hybride auto, en betreuren het dat je dit gemist hebt. Het doet ons goed om te horen dat je blij bent met de auto en de prijs. We hopen dat je veel rijplezier zult beleven en willen je verzekeren dat we openstaan voor een vervolgcontact om eventuele vragen of opmerkingen alsnog goed te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Joey van der Pol Commercieel Manager
Dit is nog een bedrijf die weet wat klantvriendelijk en service is. Vriendelijk en correct behandelt tijdens hele koop proces. Kleine hobbels worden correct en snel opgelost. Heel vertrouwelijk en gerustellend als je een nieuwe auto koopt. Bravo!!!
Wij hebben inmiddels onze 2e auto bij v.d. Heide gekocht. Dit zegt voldoende.
Wij hebben de aflevering als erg prettig ervaren. Er werd alle tijd genomen om het papierwerk in orde te maken. Ook werd alle hulp geboden bij het installeren van de Connect-app. Het is handig om te vermelden op welke locatie de aflevering plaats zal vinden.
Zowel over het oriëntatie -en aankoopproces als het afleveren zijn we erg tevreden. Er is goed vooraf geluisterd en uitgevraagd wat voor ons belangrijk was. Op basis hiervan is een auto gezocht en in korte tijd gevonden die aan al onze wensen voldeed. Bij het afnemen van de auto is ruim de tijd genomen om alles uit te leggen en het digitale systeem voor ons in te regelen (telefoon en VW Car-systeem).
Goede informatie, prettig gesprek en alles gedaan volgens afspraak.
Alles goed geregeld mooie auto uitgezocht en wij zijn tevreden met onze nieuwe winst. Wij zijn goed geholpen door Harwin de Noord .!
Via internet zoeken kwamen we terecht bij van der Heide in Emmeloord. Electrische auto bleek "als nieuw". Proefrit gemaakt en na een prettig gesprek met Gerard Vos koop gesloten. Voor de aflevering was er wel wat tegenslag, doordat accu niet volledig geladen kon worden. Door noodzakelijke reset verschoof de afleveringsdatum. We werden wel ruim op tijd van eea op de hoogte gesteld. Bij de prijs van auto was vermeld dat we recht hadden op de SEPP subsidie voor tweedehands electrische auto's. Tijdens de aflevering kregen we te horen dat de subsidie helaas niet doorging, omdat de cataloguswaarde 145 euro hoger was dan het maximale bedrag waarvoor nog subsidie kon worden verleend. Van der Heide was echter zo genereus het subsidiebedrag voor eigen rekening te nemen omdat er tijdens het verkoopgesprek vanuit was gegaan dat het subsidiebedrag zonder meer beschikbaar was. Al met al een hele goede ervaring met Autobedrijf van der Heide en verkoper Gerard Vos!
Eerste kennismaking met deze garage. De aflevering van onze nieuwe auto verliep volledig naar wens. Prima uitleg en een vertrouwd gevoel. Wij komen hier zeker terug.
Prima begeleiding en een goeie inruil prijs Vriendelijke verkoper.
Mijn man kwam via een collega uit bij van der Heide. We gingen kijken voor een occasion Seat Tarraco en een Skoda Supurb, maar uiteindelijk zijn we geslaagd met een Volkswagen Passat. Van begin tot einde is er tijd voor ons genomen. Met de proefrit werd ons nadrukkelijk verzocht echt de tijd te nemen voor een proefrit en gewoon lekker een half uur tot 3 kwartier te rijden met de auto. Dit hebben we dan ook gedaan en waren verkocht. Bij het ophalen van de auto was deze gepoetst alsof het een gloednieuwe auto was, kregen we goed en duidelijk uitgelegd hoe de opties in de auto precies werkte. We zijn heerlijk ontspannen en met een meer dan tevreden gevoel huiswaarts gereden met onze nieuwe auto.
Prima geholpen
I recently had the pleasure of purchasing a Skoda Octavia from Autobedrijf van der Heide, and I cannot recommend them highly enough. Nour-Dinne, the person who assisted me, was very friendly, eager to help, and focused to find pricesely the car I wanted. I have also received fair offer for my old car in exchange. All in all, buying experience was good. I encourage everyone who would like to buy a new car to visit VdH.
Direct na het eerste contact een goed gevoel. Klantvriendelijkheid en profesionaliteit !! Waren er van onder de indruk. We hadden nà de aanvankelijke keuze en proefrit toch besloten de andere kleur te nemen hetgeen moeiteloos kon doorgaan , ècht fantastisch! Kortom, zeer aan te bevelen.
Prettige ervaring. Keurig te woord gestaan en nette afhandeling en levering van de auto.
Het gehele verkoopproces was transparant en professioneel. Het autobedrijf erg klantvriendelijk en staat je snel zowel per mail als telefonisch te woord. De aflevering van de auto was goed geregeld. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaring bij Autobedrijf van der Heide en kan ik ze zeker aanraden aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbare dealer met goede klantenservice.
Vriendelijke ontvangst na een lange rit. Afspraken worden nagekomen en er is altijd ruimte voor vragen. Goede service!
Zeer positief. Het verkoopgesprek verliep zeer prettig, ook de afhandeling bij aflevering was top. Er was iets met de winterbanden, die pasten toch niet als eerder gedacht. Heb compleet nieuwe set winterbanden gekregen.
Vanaf moment van online inruil voorstel, tot het moment van proefrit en aflevering is alles heel vloeiend en perfect verlopen. Zelfs over de kleinste details is meegedacht. Zeker de moeite waard om een stuk voor om te rijden.
Wij werden vriendelijk en correct behandeld. Niet moeilijk doen over een heel kleine beschadiging, dit wordt meteen verholpen. Een bedrijf wat een vertrouwd geeft.
Had direct een goed gevoel bij de inruil van onze Volvo V60 De afspraken over onze nieuwe Lynk&CO Zijn keurig afgewerkt.
Werktuigenweg 40
8300 BA Emmeloord
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.