Prettig en goed geholpen door Noer.
In 45 jaar al veel auto’s gekocht, maar Autobedrijf Van der Heide staat bovenaan mijn lijstje wat betreft service en vriendelijkheid. Onze nieuwe auto werd thuis afgeleverd door een extern bedrijf. De chauffeur was een zeer vriendelijke bescheiden jongeman. De nieuwe auto ziet er netjes uit. Ook nog wat hulp gekregen met het verbinden met Android. Wij kunnen Autobedrijf Van der Heide van harte aanbevelen.
We zijn goed geholpen
Netjes ontvangen. Op tijd. Vlotte afhandeling van documenten incl vrijwaring ingeruilde auto. Beperkte uitleg van diverse zaken was in orde. Behalve toelichting op het verbinden van iPhone met auto. Dit lukte niet en kon ook niet worden verholpen. Inmiddels enkele dagen verder is dit probleem nog steeds niet opgelost. Helaas woon ik niet dichtbij uw bedrijf. Ik hoop dat u dit euvel op afstand voor mij kunt oplossen.
Originele beoordeling
Netjes ontvangen. Op tijd. Vlotte afhandeling van documenten incl vrijwaring ingeruilde auto. Beperkte uitleg van diverse zaken was in orde. Behalve toelichting op het verbinden van iPhone met auto. Dit lukte niet en kon ook niet worden verholpen. Inmiddels enkele dagen verder is dit probleem nog steeds niet opgelost. Helaas woon ik niet dichtbij uw bedrijf. Ik hoop dat u dit euvel op afstand voor mij kunt oplossen.
Hier een Link&Co gekocht via internet. Was wel spannend om t zo te doen. Maar gelukkig hele goede service en alles was heel netjes en vlot geregeld. We hebben zelfs de auto aan huis laten inwisselen: onze lexus ging naar Emmeloord en wij kregen in Zuid-limburg onze nieuwe Link&Co gebracht. Een aanrader.
Middels Internet bij garage Vander Heide terecht gekomen. onze interesse ging uit naar een Lynk&Co waarbij inruil van onze huidige centraal staat. De afspraak was precies op tijd. Goed onthaal proefrit perfect geregeld en de inspectie van onze inruil en daaraan gekoppelde inruilprijs naar verwachting. Heldere uitleg en een aflever datum afgesproken. De dag van afhaling voertuig perfect afgeleverd gedegen uitleg van de Verkoper Hanwin de Noord.
Zeer aangenaam zaken gedaan. Vriendelijk en professioneel geholpen.
Ik kwam verheugd onze nieuwe auto ophalen. Er waren 2 aflever afspraken tegelijkertijd gepland. Of ik even wilde wachten met koffie. Geen punt. Je bent blij toch? Ik heb rondgekeken in onze nieuwe auto en korte tijd later kreeg ik uitleg. Eerst nog even om de auto heengelopen die we inruilden. Heel snel en zag er goed uit. Daarna werd alle electronica enthousiast uitgelegd van de nieuwe auto. Vrijwaringsbewijs geregeld van onze inruil auto en het formulier met de tenaamstelling overhandigd van de nieuwe auto. Nu alleen nog even betalen. Dat ging niet goed. Ik was vergeten het goede pasje in mijn tas te stoppen, van de rekening waar het over te maken bedrag op stond. Verschillende manieren geprobeerd, maar het ging niet. Vanaf dit moment hield alle service op. Waarschijnlijk ingegeven door slechte ervaring, maar ik mocht niet met de auto naar huis om daar het geld over te maken. Beleid. Er was geen huurauto meer aanwezig. Afstand naar huis was 50 minuten rijden. Ik ben met het OV gegaan. Wat service geweest was is als iemand toen ook nog meegedacht had met mijn situatie en me bv. naar het station in Dronten had willen brengen, of wel de auto meegeven, mijn eigen auto bleef daar wel degelijk achter als onderpand. Ik kreeg zelfs geen paraplu aangeboden, ze lieten in de stromende regen naar een bushalte lopen. Er werd nog wel aangeboden om me daarheen te brengen, maar niet van harte. Er werd zelfs niet meegekeken naar oplossingen voor openbaar vervoer, of desnoods een taxi. Nee. Geen beste beurt, en onze auto komt niet daar zeker niet in onderhoud. Ik moet jullie wel vertrouwen met de overdracht van onze inruil auto , maar dat is dus niet wederzijds. Erg jammer.
Beste mevrouw Alders, Hartelijk dank voor ons gesprek van gisteren waarin we uw ervaring hebben besproken. Ik waardeer het dat u de tijd heeft genomen om uw situatie nogmaals met ons door te nemen. Zoals afgesproken, wil ik u graag een update geven over de stappen die we intern hebben genomen. We hebben uitvoerig besproken dat het belangrijk is om in de toekomst meer oog te hebben voor de situatie van onze klanten en actiever mee te denken in oplossingen. Ik wil graag benadrukken dat uw situatie absoluut uitzonderlijk was en onze reactie niet representatief voor de service die wij onze klanten willen bieden. Het spijt ons dat dit bij uw bezoek niet naar wens is verlopen, en we hebben uw feedback zeer serieus genomen om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vervelende ervaring. Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uiteraard blijven wij in de toekomst voor u klaar staan en wij wensen u nog veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Walter Tenniglo Directeur
Eindelijk een bedrijf dat eerlijk zegt hoe het zit.
goed en snel geholpen, service ook goed
Via internet de Mini Cooper gevonden die ik zocht. Met de verkoper Harwin via de mail een mooie bij te betalen bedrag kunnen overeen komen. En daarna netjes een afspraak kunnen maken voor proefrit en dat Mini Cooper stond netjes klaar op afgesproken tijd. Na proefrit nog leuk in onderhandeling kunnen gaan en allebei tevreden zaken kunnen doen. Ook de aflevering netjes verlopen. Prima bedrijf. Een 9,5 als cijfer is dat het autopoetsbedrijf onder de motorkap ook netjes had gemaakt, nu beetje zandbak. Verkopers even opletten, sommige kopers vinden dit ook belangrijk. Ik wel althans. Verder tevreden tot nu toe. Harwin bedankt
De inruil onderhandelingen en duidelijke offerte gaven de doorslag voor de aankoop. De aflevering was prima, de auto voldoet precies aan de belofte. Wij zijn zeer tevreden.
Keurig ontvangen, met tijd en aandacht voor de klant. We kregen een uitermate reëel bod voor de in te ruilen auto, waardoor we snel een koopovereenkomst hadden. Fijn contact via mail en telefoon.
Uitstekend geholpen door Christian
Alle lastige bijkomende kosten bij importauto helemaal betaald en supervriendelijk en snel geholpen Top service!!
Eerste contact via belangstellingslijst voor een auto. Dezelfde dag nog een telefoontje. Foto's gemaakt van mijn auto en kreeg vrij snel daarop een bod. Met wat heen en weer appen waren we het snel eens over de inruil. Daarna nam iemand het over van de verkoopafdeling, wat ik in eerste instantie niet leuk vond, maar daar was ik vrij snel overheen vanwege de prettige manier van communiceren. Helaas is de garage voor mij een honderd km "verderop", anders was ik daar voor onderhoud zeker gebleven.
Top
Het voorstel van onze inruil viel eerst nogal tegen. Dit gemaild te hebben, kwam er een positiever voorstel. Na dit voorstel zonder afspraak langs gegaan. Werden goed geholpen, ondanks de mindere personeelsbezetting ivm vakantie. Na de proefrit nog even onderhandeld en uiteindelijk de deal gesloten. Een super mooie Cupra gekocht.
Goede communicatie
Vriendelijk, behulpzaam, niet opdringerig, meedenkend, aangename sfeer!
Zeer tevreden over het hele proces van onderhandelen/inruil tot aflevering.
Vanaf het eerste contact tot en met het wegrijden met onze nieuwe auto was het contact en de begeleiding top.
Ik ben zeer goed geholpen bij de aankoop van mijn eerste auto!!
Zeer tevreden klant
Vanwege de hoeveelheid keus en aanbod Cupra's naar Emmeloord gereden, en niet voor niets! Konden goed diverse modellen en opties bekijken en vergelijken. Uiteindelijk voor een nieuwe Lynk & Co gekozen. Vriendelijk, transparant en eerlijk personeel. Erg prettig bedrijf, meer dan een aanrader!
Werktuigenweg 40
8300 BA Emmeloord
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.