Goed geholpen met nieuwe auto door Rhandy, Had wel geduld nodig voor mij met me vele beslissingen
Vorige week onze Tiguan van een jaar oud geleverd gekregen, en zijn er reuze blij mee. De auto op de site zien staan, en gezien de huidige situatie, besloten deze zonder verder bezoek aan de showroom te kopen. Hiervoor bij Van der Heide een Sportsvan gekocht en gezien onze positieve ervaringen daarmee durfden we dit wel aan. Prettige benadering en service, afspraak is afspraak. Goed bevallen dus.
Een zo goed als nieuwe Seat Arona aangeschaft bij van der Heide. Prima verkoopgesprek en uiteindelijk een goede deal gesloten met Rhandy. Bij aflevering was de auto netjes gepoetst en was alles compleet. Kortom uiterst tevreden met m'n nieuwe Arona.
Heb een Vw Caddy Alltrack gekocht bij Rhandy . Rhandy is een aardige en welbespraakte verkoper. Ben heel blij met mijn aankoop.
Wij zijn op bijzonder plezierige manier ontvangen en hebben tot volle tevredenheid onze nieuwe auto aangeschaft
Op zoek naar een Seat Ateca, kwam ik in contact met verkoper Gerard Vos. Tot tweemaal toe (eerst alleen, daarna samen met mijn vrouw) heb ik een proefrit kunnen maken. Vakkundig en geduldig kreeg ik antwoord op al mijn voorbereide vragen. Vervolgafspraken werden uiterst correct nagekomen. Bij aflevering kreeg ik op al mijn hulpvragen t.a.v. uitleg en instructie die uitgebreide hulp, waar ik behoefte aan had. Kortom een prima ervaring met een voor mij tot dan toe onbekend bedrijf in de N.O. Polder. Een uiterst tevreden klant.
Faire en goede service bij de aankoop van de auto
Na enige tijd zoeken naar een Skoda superb i.v. en vergelijken op internet uitgekomen bij Van der Heide in Emmeloord. Prima verkopers (zaken gedaan met Rhandy ) die zich aan hun afspraken houden. Kreeg een nette prijs terug voor mijn inruiler en passant op zijn advies direct geswitched van verzekeraar hetgeen voor onze 3 auto,s meer dan 1200 euro per jaar scheelt. Alles direct geregeld terwijl het inmiddels op vrijdagavond ruim na 6 uur was. Bedrijf is zeker een aanrader.
Rhandy Poelstra heeft mij uitstekend geholpen. Als service is hij mijn aangekochte Up! occasion helemaal naar Amsterdam komen brengen en ook het omzetten van papieren en dergelijke verliep vlekkeloos! Erg blij en tevreden met mijn aankoop kan ik u Van der Heide zeer aanbevelen.
Vanuit Noord Holland bij garage van der Heide gekomen voor een prachtige T-Roc Business R, helemaal naar onze wensen. Op het scherpst van de snede zaken gedaan met Gerard Vos, deze man heeft ons met een eerlijk verhaal de auto verkocht, niet direct.... daar waren twee stevige gesprekken voor nodig die zakelijk maar heel menselijk verliepen.
Hoewel ik niet om de hoek woon was het maken van een afspraak om een auto (Skoda Octavia combi) te bekijken en een proefrit te maken snel gemaakt. Op de dag van de proefrit stond de auto bij aankomst reeds klaar en heb ik deze gekocht. Na de oplevering van de auto geconstateerd dat het stuurembleem beschadigd was. Dit is zonder problemen en naar volledige tevredenheid onder garantie vervangen. Vanaf het eerste telefoontje, het bezoek aan de showroom, het ophalen van de auto tot het vervangen van het beschadigde stuurembleem heb ik prima contact gehad met Gerard Vos. Een aardige en kundige man die zijn vak verstaat, niet opdringerig is en gemaakte afspraken nakomt!
Bij de inruil van onze auto tot het afleveren van de nieuwe auto heeft dhr. N. Hounchou ons op een voortreffelijke wijze geholpen.
Zeer slechte ervaring met de service van een vw Up van bj 2019. mondelinge afspraken gemaakt met chef werkplaats , deze is hij niet nagekomen, , we kennen allemaal het gezegde zeg wat je doet en doe wat je zegt, dit geld dus niet voor de Firma van der heide, ik zou hier geen auto kopen
Geachte heer ter Linden, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te moeten lezen dat u, ondanks dat u al meerdere auto’s bij ons hebt gekocht, niet meer tevreden bent. Okko van Dijk, onze aftersales manager heeft u uitgelegd dat uw klacht een producteigenschap betreft, waarvoor geen oplossing is. U ervaart het als onprettig dat wanneer u getankt heeft de tankmeter pas na een bepaald aantal kilometers naar beneden gaat. Dat wat u als onprettig ervaart is niet door ons op te lossen, dit is een eigenschap van het model up!. De brandstofmeter is een indicatie van de hoeveelheid brandstof en geen exact meetinstrument. Zoals Okko u heeft aangegeven kunnen wij u garanderen dat zolang de meter nog een hoeveelheid brandstof aangeeft, u niet stil komt te staan. Ondanks dat we u niet kunnen helpen wensen we u nog veel veilige kilometers en staan we in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Niek Balk Marketing Manager
Afgelopen week een Audi A1 gekocht. Mooie auto. Nadat de deal was gesloten begon de jonge verkoper, RHANDY P, zich een beetje arrogant te gedragen. Vreselijk telefoongesprek met deze jonge verkoper Rhandy P. gehad. Mijn vraag was alleen waarom het zo lang duurde dat het kenteken bekend was? Ik zat 2 dagen in Duitsland bij een klant en kon zodoende niet de verzekering zo makkelijk regelen. Na mijn vraag aan deze jonge arrogante verkoper Rhandy P. kreeg ik toch een "uitbrander" dat de manier waarop ik het vroeg was totaal verkeerd en deze verkoper bepaalde wel eventjes wat ik wel en niet mocht vragen. Nadat ik mijn ongenoegen had geuit tegen een manager(de directeur 3x gebeld maar deze belde niet terug, overigens erg jammer dat de directeur Walter Tenninglo zelf niet kontakt opzoekt met nieuwe klanten) en de mededeling had gedaan dat ik de auto niet wilde geleverd krijgen door deze snotneus Rhandy P. De auto is zeer goed afgeleverd door de heer Oostijen op een manier die de meeste klanten graag zouden zien. De jonge arrogante verkoper Rhandy P moet weer één stap terug doen en eerst eens gaan leren hoe je met klanten communiceert want dit gaat te kosten van dit bedrijf. Op de terugweg vanuit Duitsland een andere Audi A1 gekocht bij Huiskes/Kokkeler omdat ik dit niet meer geassocieerd wilde worden met de vreemde werkwijze van sommige medewerkers bij Van der Heide Emmeloord. Schijnbaar geen belangrijke klant als je 2 Audi's A1 koopt.
Geachte heer Mulder, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te moeten lezen dat u geen prettig gevoel heeft over gehouden aan het telefoongesprek met één van onze verkopers. Het is fijn om te lezen dat u wel tevreden bent over de aflevering door Johan Oostijen, onze salesmanager. Na de aflevering van uw auto heeft Johan uw klacht vastgelegd en zijn uw ervaringen uitgebreid intern besproken. Door van uw klacht te leren hopen wij dergelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen. Uiteindelijk heeft u besloten om een beoordeling te schrijven naar aanleiding van uw ervaringen, vervolgens hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om uw ontevreden gevoel te bespreken. De opgedane ervaringen konden wij niet wegnemen, maar we zijn verheugd dat u uiteindelijk toch tevreden bent met uw auto en de manier hoe we het hebben opgepakt. Wij wensen u via deze weg veel rijplezier toe met uw nieuwe Audi’s en staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Niek Balk Marketing Manager
Bij de aankoop van mijn auto kreeg ik al een veel betere entree dan de concurrent. In plaats van gelijk met een vast bedrag voor inruil te komen zonder maar iets mee te bewegen viel er met Rhandy gewoon te praten over prijzen. Verder is de auto ook gelijk voorzien van een nieuwe accu, nieuwe set banden en airco onderhoud. Zo wist ik dat ik ook weer een flinke poos ertegenaan kwam. Het aftersales contact was ook snel en duidelijk en mijn vragen die ik had werden goed beantwoord. Ronduit een top ervaring!
Een mooie auto gekocht bij Rhandy! Goed en vriendelijk advies gekregen over de auto die bij mij (beter) past. Rhandy bedankt voor de uitstekende service.
Onlangs een SEAT Ateca occasion aangeschaft. Er waren enkele kleine restpuntjes die zeer goed zijn opgelost. Top service!
Als er wat is zijn ze zeer behulpzaam.
Van een onverwachte proefrit naar een prachtige ateca-aankoop
* Zeer goede service * Klantgericht en vriendelijk * Men houdt zich aan de afspraken, kortom een betrouwbaar adres!
Goede opvolging. Heldere afspraken en tevreden klant.
Occasion bij van der Heide gekocht. Prima geholpen door Rhandy en vlot de verkoop afgerond. Het onderhoud aan de auto viel uiteindelijk iets duurder uit dan verwacht, maar ik hoefde slechts een klein gedeelte van een groot bedrag te betalen. Helemaal top!
Door Rhandy Poelstra geholpen aan een andere auto (VW Touran), ondanks dat het al 6 uur was geweest heeft hij ons nog netjes te woord gestaan en geholpen, en ervoor gezorgd dat wij daar een auto hebben gekocht.
Heb al meerdere autos hier gekocht en altijd goed geholpen, eerlijke prijzen en netjes afgeleverd!
Uitstekend geholpen en zeer tevreden met onze nieuwe bus.
Werktuigenweg 40
8300 BA Emmeloord
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.