Ik ben uitermate professioneel geholpen. NH heeft voor mij een hele afstand afgelegd en alles in mijn voordeel! Ik kan mij geen betere verkoper wensen. En als ik meer kon geven dan een 10, dan had ik dat gedaan.
Klantvriendelijk en goed geholpen bij het uitzoeken.
Flexibel en luisteren naar de wensen van de klant om een auto naar je zin te kopen. Voldoende keuze.
Netjes te woord gestaan, nemen de tijd voor je. Alle afspraken keurig na gekomen. Nour-Dinne, bedankt voor alles
Zonder inruil kregen we vlot een goeie korting op de aan te schaffen auto.
Traject is netjes doorlopen van a tot z. Inmiddels auto op naam.
Tijdens mijn zoektocht naar een Lync en Co ben ik bij deze dealer terechtgekomen. Ik ben geholpen door een medewerker genaamd Maurice Holtz, echt een top medewerker, zeer vriendelijk, eerlijk en professioneel. Mijn dank is zeer groot.
Bij van der heide een elektrische auto gekocht. Nette prijs kwaliteit. Auto werd netter afgeleverd dan afgesproken. Via internet auto die voldeed aan wensen gevonden. Tot dat moment onbekend met deze firma maar aankoop is goed bevallen.
Erg behulpzaam, snel contact per e-mail. We zijn heel tevreden over ons aankoop.
In mei 2023 een praktisch nieuwe ID4 aangeschaft bij Van der Heide BV. Daar met veel plezier en probleemloos mee gereden tot 20 december 2023. Toen verscheen de melding dat er koelvloeistof moest worden bijgevuld. Leek mij vreemd voor een bijna nieuwe auto. Gebeld met plaatselijke VW-dealer waar ik direct langs kon komen. Er bleek een lekkage in het systeem te zitten en er mocht niet meer met de auto worden gereden. Met Van der Heide contact op genomen. Na wat heen en weer bellen zouden zij de auto komen ophalen maar ze hadden het erg druk en zouden er pas op 12 januari naar kunnen kijken (bijna 3 weken later dus). Afhankelijk van wat er dan zou moeten gebeuren zou ik de auto nog langer kwijt zijn, kon zo nog maar eens weken langer gaan duren. Wat mij erg tegenviel en ik erg slechte service vind van zowel VW als Van der Heide is dat er geen gratis leenauto beschikbaar werd gesteld terwijl ik toch een auto van ruim € 50.000,-- bij hen heb aangeschaft en deze nog geen half jaar oud is en net 12.000 km op de teller heeft staan. Verweer van Van der Heide is dat het een garantiereparatie van VW betreft en dat VW geen vervangend vervoer regelt en dat zij dat in dit geval als verkopende dealer ook niet (hoeven te) doen en dus ook niet doen! Ik rij al ruim 40 jaar auto maar heb nog nooit meegemaakt dat bij een reparatie die onder garantie valt er geen leenauto beschikbaar wordt gesteld. Ik laat de auto nu ergens anders repareren en heb van Van der Heide niets meer gehoord. Al met al niet erg klantvriendelijk en geeft een vervelende nasmaak.
Geachte heer Spaaks, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent in de service die u van ons heeft ontvangen. We begrijpen dat het ontzettend vervelend is dat er zich problemen hebben voorgedaan met uw recent aangeschafte ID.4. We hebben met toewijding en aandacht ons best gedaan om u volledig tevreden te stellen in deze kwestie. We hebben meermaals telefonisch contact met u gehad en aangeboden om uw auto op te halen en deze op 11 januari 2024 in onze planning op te nemen, met de toezegging dat als er een klus uitviel, de reparatie van uw auto naar voren zou worden gehaald. U ging akkoord met dit aanbod. Echter, een uur later belde u terug en gaf u aan dat u elders terecht kon bij een dealer in de buurt, zij het pas in februari. U koos er toen voor om geen gebruik meer te maken van ons aanbod. Het is van belang te vermelden dat, in het geval van fabrieksgarantie, de verantwoordelijkheid bij Volkswagen ligt. Wij kunnen niets veranderen aan de garantievoorwaarden die Volkswagen hanteert. Het spijt ons dat we in deze situatie niet in staat waren om gratis vervangend vervoer aan te bieden, maar dit lag zoals gezegd buiten onze controle. Aangezien u ons heeft laten weten dat u een afspraak had gemaakt bij uw plaatselijke dealer, hebben wij geen verdere contactpogingen meer ondernomen. We bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden en staan altijd klaar om te helpen als u besluit in de toekomst weer van onze service gebruik te maken. Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel Manager
Naar Van der Heide gegaan omdat zij meerdere auto's hadden staan waarin ik geïnteresseerd was. De eerste keer heel prettig en uitgebreid geholpen door Senna. Goed advies gekregen, geduldig meerdere auto's laten bekijken. Uiteindelijk een mooi aanbod gekregen. Ik voelde mij totaal niet onder druk gezet om een beslissing te maken. Na de beslissing de auto aan te schaffen ook zeer prettig verder geholpen, snel antwoord bij vragen en ook bij het ophalen van de auto weer heel prettige ervaring met Harwin. Erg blij met de aanschaf. Het was zeker de twee keer 300km rijden waard!
In onze zoektocht naar een lease auto heeft Nour-Dinne ons zeer fijn begeleid en voorzien van passend advies. Alles top is top geregeld van het eerste contact tot aan de levering van de auto en bij vragen zijn ze snel bereikbaar.
Een goed gesprek geha
Ik ben bij de aanschaf van een Formentor goed geholpen door Nour-Dinne. Duidelijk gecommuniceerd, zelfs als het ontzettend druk was. De zaak is netjes en ze doen wat ze beloven. Jammer dat er geen android auto op de auto zit, terwijl dat wel werd aangegeven.
Na een aantal maanden zoeken naar een nieuwe auto (benzine/phev) ben ik terechtgekomen bij Van der Heide. Ze hebben een uitgebreid aanbod en nemen tijd om hun klanten te woord te staan. Ik heb uiteindelijk 2 proefritten gemaakt en uitgebreid gesproken met hun verkoper Gerard Vos. Ze namen alle tijd om tekst en uitleg te geven over de auto's waar ik interesse in had. Niet alleen de voordelen maar ook de nadelen werden genoemd. Ik wilde op de auto ook een trekhaak waardoor e.e.a. uitgezocht moest worden. Ook hierover werden mijn vragen beantwoord (zelfs via whatsapp in de avonduren). Ze proberen je geen onnodige zaken te verkopen, ze luisteren naar je wens en willen je daarbij helpen. Gisteren heb ik mijn Cupra Leon Sportstourer opgehaald en ik heb mijn vorige auto voor een goede prijs kunnen inruilen. Het was fijn om zaken met ze te doen.
Prettig en zonder poespas
Klant contact als prettig ervaren
Maurice heeft mij erg goed geholpen. Stond altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden en denkt zeer goed mee in gewenste oplossingen. Zeer vriendelijk en behulpzaam!
Relaxed, prettig in de omgang en service!
Goede communicatie. Heldere uitleg bij aanschaf occasion. Zeer tevreden.
Goed geholpen, prima communicatie, fijn personeel. Onderhandelen liep prima, Na heel wat geapp en mails zijn wij tot een overeenkomst gekomen. Prijs stond mij aan, na een proefrit gemaakt te hebben zijn wij tot een koopovereenkomst gekomen. Tot nu toe prima service.
Aankoop en inruil auto is mij uitstekend bevallen. Vriendelijk personeel en prima koffie. Proefrit snel geregeld. Alles geheel volgens afspraak verlopen.
Prima geholpen
Vanaf het begin al goed en vriendelijk geholpen. Aardige mensen met kennis van zaken.
Dit is een keurig adres om een auto te kopen. Goede reëele prijs bepaling. Komt afspraken volledig na. Top service.
Werktuigenweg 40
8300 BA Emmeloord
-
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.