Geachte heer Van der Heide, Mijn ervaringen met uw bedrijf zijn goed. Dit is ook de reden dat ik voor de service steeds bij u terugkom. Waren mij ervaringen niet goed dan had u dat allang van mij gehoord en bij het uitblijven van verbetering zou ik er vervolgens een punt achter hebben gezet. Ik begrijp goed dat een bedrijf graag zwart op wit wil zien dat de klanten tevreden zijn over de dienstverlening, maar ik vind het telkenmale toesturen van een enquêteformulier overdreven. Of het nu een bandenwissel of het aanbrengen van een stabilisatiestang betreft, de klant is koud thuis of hij heeft weer een verzoek op de mail om het enquêteformulier in te vullen. Niet dat ik er de tijd niet voor vrij kan maken, maar ik denk dat het op een gegeven moment averechts gaat werken. Ik weet niet of u de verplichting van bovenaf hebt opgelegd gekregen, maar als ik u was zou ik het toesturen van het enquêteformulier drastisch beperken. Met vriendelijke groet Albert Hakvoort
Prima service. Ik kwam voor iets kleins en werd meteen geholpen. Altijd vriendelijk en gastvrij personeel en de koffie staat altijd klaar.
Prettige bedrijf om te komen, vriendelijk personeel en altijd correct geholpen. goede communicatie
super snel en vakkundig geholpen
Een goede en snelle service
Goed
Prima Service. Hier wordt kwaliteit geleverd!
Prima
Werktuigenweg 40
8300 BA Emmeloord
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.