Je krijgt niet het gevoel als klant gezien te worden
Bij maken van afspraak: een vrij ontoegankelijke, klantonvriendelijke benadering;
Bij aflevering auto voor beurt opnieuw een ongastvrije, klantonvriendelijk onthaal van aanwezige personeelsleden.
Bij ophalen van auto word je bij vragen die je stelt over de leenauto doorverwezen. Er is blijkbaar niemand die elementaire vragen kan beantwoorden (is dit de opvolger van model dat wij nu hebben? 2 jaar oud hé); we zijn geïnteresseerd in een evt nieuwe auto.
Factuur is er zeer snel. 5 minuten na vertrek;
Daags daarna krijg je aanbieding van wintercheck. Ingangsdatum dag van onderhoud. Attenties krijg je niet. Hopelijk zijn de gehanteerde actieprijzen wel gehanteerd.
In het verleden werd de auto ook nog gewassen. Was men nu blijkbaar niet aan toegekomen.
Via voicemail ingesproken door garage dat er voor meer dan afgesproken bedrag aan reparatie was. Geen contact geweest, wel uitgevoerd. Raar eigenlijk.
Beurt is goed uitgevoerd;
Kortom: Auto Avenue lijkt een zaak die er alles aan doet om je als klant buiten de deur te houden;