onderhoud blijft perfect. Service en contact mag wel beter
Nu mijn auto wat ouder wordt krijg ik het gevoel dat ik niet meer zo belangrijk ben. Ondanks dat ik ruim 600 euro neerleg voor het onderhoud.
Ik kreeg een half verhaal over het feit dat de susuki mobiliteitsservice nu niet meer gratis zou zijn. En die er nu niet meer standaard bij zit. Prima, dat kan. Maar thuis aangekomen kom ik tot de ontdekking dat ik er wel gewoon voor betaald heb middels de VOS onderhoudsbeurt. Daarnaast vind ik het bijzonder dat er niet even gewacht wordt bij het afrekenen maar dat degene die me liet pinnen halverwege de pintransactie wegloopt en achter de muur met een collega stond te kletsen. Voelde voor mij heel ongemakkelijk om gewoon maar weg te lopen nadat de pintransactie gelukt was. Dus ik ben zelf nog even achter de muur gedoken om te melden dat ik ging. Voor mij is 600 euro veel geld. En ja, mijn auto is niet meer de nieuwste en ik hoef niet zo nodig een andere auto. En dus valt er niet meer zo veel aan mij te verdienen denk ik?