Oke maar niet conform afspraak
Via Mazda Nederland kreeg ik bericht dat mijn auto toe was aan een onderhoudsbeurt. Online een afspraak gemaakt waarbij stond wat mijn auto nodig had en wat de reparatie zou kosten. Afspraak in het winkelmandje geplaatst en even later werd de afspraak door Eickhof bevestigd. Op de dag van het onderhoud netjes een fiets meegekregen. Wel werd gesproken over groot onderhoud en nog wat losse reparatie indien nodig. Prima denk je, jullie hebben verstand van auto’s, ik niet. Einde van de dag de auto opgehaald. De rekening was fors hoger dan vooraf online doorgegeven. Thuis nog eens de bevestigingsmail er bij gepakt en gebeld. Wat online geboekt was bleek niet te kloppen (waarom die dan bevestigd wordt en niet direct gecorrigeerd vraag ik me wel af). Ik kon nog wel terug komen om de nieuwe filter er uit te laten halen en om te wisselen voor de oude om zo het prijsverschil deels tegemoet te komen. Vind dit een hele vreemde opmerking, als de oude filter goed was hoef je die niet te vervangen en als het wel nodig was hoef ik de oude niet terug. Mazda zaken verschillen in prijs, mede daardoor en de afstand kwam ik hier, maar met deze gang van zaken ga ik toch weer naar een andere Mazda wat verder weg.