Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
In het verleden heb ik met diverse garages te maken gehad, maar ik ben nog nooit zó slecht behandeld als bij garage Vink! \r\nDe klant is bij hem geen koning, Chris Vink denkt dat hij de koning is; hij bepaalt wel hoe of wat.\r\nBij de aankoop van mijn splinternieuwe brommobiel was afgesproken dat ik bij elke reparatie gebruik kon maken van hun haal- en brengservice. Dit, omdat het voor mij te ver was om elke keer vanuit Acht (Noord-Eindhoven) naar Asten te rijden.\r\nIn een half jaar tijd is deze splinternieuwe brommobiel vier keer bij hem geweest, om reparaties uit te voeren onder garantie.\r\nDe eerste keer was al na twee dagen; de brommobiel walmde heel erg, sloeg elke keer af en de bekleding liet los. \r\nEchter een paar weken later moest hij wéér terug omdat de motor nog steeds afsloeg, de bekleding wéér losgelaten had en daarnaast allerlei onderdelen los gingen zitten waardoor ik zelfs de deur niet meer normaal open kon maken. Ik moest de buitenkant indrukken om de deur te kunnen openen. verder was er bij de vorige reparatie iets gedaan waardoor er ineens een irritante ruis te horen was tijdens het rijden.\r\nBeide keren was er vanaf mijn kant nog niets echt aan de hand; de brommobiel was elke keer netjes opgehaald en teruggebracht.\r\nToen de brommobiel na deze tweede reparatie teruggebracht werd, heb ik meteen kunnen constateren dat die ruis er nog steeds in zat, bovendien lekte de airco condenswater in de auto.\r\nToen ik Vink belde om door te geven dat het nog steeds niet goed was, \"moest ik maar een keer zelf langskomen met de brommobiel\". Hij wilde de brommobiel niet meer ophalen; weg was de afgesproken haal- en brengservice. Ik heb hem toen ook verteld dat ik dan wel zou kijken welke maatregelen ik zou gaan nemen. Dat was prima, dat moest ik maar doen. Ik had foto\'s gestuurd van de problemen, maar dat veranderde niets.\r\nToen aan de andere kant van de brommobiel ook onderdelen los gingen laten en ik met Vink niets anders kon afspreken dan \"kom maar langs\", heb ik rechtsbijstand ingeschakeld. Toen Vink door mijn advocaat geconfronteerd werd met alle problemen, was hij daarmee \"totaal overvallen\", want hij \"wist niet dat er nog iets aan de hand was\". Alles was volgens hem toch netjes opgelost?\r\nNa heel wat heen en weer gesteggel tussen de advocaat en Vink zou hij hem voor de derde keer komen ophalen. Dit om alle klachten af te werken. Ik ben de brommobiel toen anderhalve week kwijt geweest. Daarna wilde hij de brommobiel niet meer terugbrengen, nog erger, ik mocht hem ook niet zelf komen ophalen?!?!? Hij wilde hem vasthouden totdat......????? Mijn advocaat heeft er toen voor gezorgd dat ik de brommobiel alsnog kon ophalen. M.b.v. mijn vrouw en een van mijn kinderen hebben we de brommobiel alsnog opgehaald.\r\nMaar ook deze keer was niet alles gerepareerd; de airco lekte nog steeds!! Toen heb ik in overleg met de advocaat een onafhankelijke deskundige moeten inschakelen om te bewijzen dat de airco lekte en dat deze dus gerepareerd zou worden. Dit ondanks dat Vink foto’s van een lekkende airco van mij gekregen had.\r\nIk zou hem weer zelf moeten brengen en halen, want zijn \"service\" gold niet meer. Toen de haal- en brengkosten betaald waren is hij de brommobiel toch komen ophalen om te repareren.\r\nUiteindelijk na ruim 4 maanden ellende met Vink was ook de airco gerepareerd.\r\n\r\nVink zal op dit verhaal wel met een reactie komen (geen excuus want hij weet niet wat dat is) en vertellen dat ze toch altijd van alles geprobeerd hebben om bla, bla, bla, bla.....!!!! En het zal allemaal wel aan mij gelegen hebben omdat bla, bla, bla, bla.....!!!!\r\nVan alle deze ellende heb ik allerlei foto\'s en geluidsopnames bewaard, zodat ik anderen (jullie) kan waarschuwen voor Vink!\r\n\r\nHet enige wat ik nog wil zeggen is: \"Een gewaarschuwd mens telt voor twee\"!!