Alles prima geregeld

Correct te woord gestaan door de verkoper Die veel kennis had van de wagen. En direct een goed voorstel deed. De aflevering heb ik nog nooit zo goed meegemaakt . !!! Alle onderdelen van de auto zijn goed uitgelegd En er was ruim tijd om vragen te stellen

gewoon zoals het hoort

Niet de goedkoopste maar wel heel erg goed. Prima geholpen van het begin tot aan de aflevering van de Auto. Fijn dat er nog een bedrijf bestaat waar er aandacht voor de klant is.

Correct en netjes geholpen , en nog bedankt voor de bloemen.

Netjes geholpen.

Een uitstekende en prettige manier van geven van informatie over mijn aangeschafte auto.

Fijn geholpen door David

Goed geholpen , leuke attentie bloemetje gehad , en uitleg van de auto . Vrg. Fam . V Lunenburg

Prettig, persoonlijk, vakkundig advies

Ben al 13 jaar klant bij Suzuki Heemstede (eerst Kunst, nu Luykx). Nu mijn 2e Swift gekocht. David Appel heeft mij daarbij goed geïnformeerd en geadviseerd. Was steeds een heel prettig gesprek. Zeker geen 'gladde autoverkoper' ;-) als u begrijpt wat ik bedoel. Super blij met mijn knalrode Swift. En wat leuk, om een bos bloemen te ontvangen toen ik de auto kwam halen !

prima hulp tot nu toe

helemaal goed

Snelle klantvriendelijke goede service bij inruil en aanschaf auto

Aanschaf nieuwe auto ervaren als snelle en vooral prettige manier van communicatie onderling in het proces van eerste ontmoeting tot aflevering. 1

Fijne zaak met sympathieke medewerkers.

Verkoper is zeer behulpzaam geweest om de deal positief en vlot te laten verlopen, ook (voor mij) een grote plus is dat afgesproken terugbeltijd nagekomen werd.

prettig ontvangen, duidelijke uitleg, afspraken correct nagekomen

prettige aanpak, geen hijgerige verkooppraatjes,trots op het product en alles overeenkomstig de aanspraken geregeld, een goede klantgerichtheid

Geweldig geholpen. Altijd tijd voor mensen,duidelijke uitleg,en vriendelijk.

Uitstekend en accuráat geholpen

Co en ik zijn blij met onze Ignis, ziet er prachtig uit en rijdt prima.

Geweldig personeel en goede service.

Vriendelijk. Legt alles goed uit . De aflevering van de nieuwe auto was goed ook de uit leg was prima Dank je wel . David Appel

Topservice met aandacht voor de klant!

Vanaf het eerste moment dat wij kwamen kijken naar een nieuwe of gebruikte auto, voelden we ons thuis. Goede sfeer, vriendelijke en persoonlijke benadering, de juiste informatie en geen opdringerige verhalen; zo hebben wij de medewerkers van Auto Luykx leren kennen. We gaan nu heerlijk genieten van onze jonge occasion en kijken uit naar vele jaren Suzuki rijden met de uitstekende service van Auto Luykx!

Vaste klanten komen ze niet tegemoet

Heb mijn auto gekocht 5 jaar geleden bij auto luykx. Op de site staat/stond altijd dat indien je jaarlijks onderhoud doet bij de dealer, je dan een Suzuki service card extra krijgt inclusief gratis APK. Helaas wil de dealer, ondanks dat ik mijn auto daar heb gekocht en trouw elk jaar onderhoud daar laat doen. Mij geen gratis APK geven of een extra card. Dit alleen omdat het geen Suzuki is terwijl de auto daar wel eens gekocht. Mijns inziens niet klantvriendelijk of de trouwe klant tegemoet willen komen. Buiten het feit dat het daar ook niet goedkoop is, is het zonde dat ze trouwe klanten niet tegemoet willen komen. Erg jammer dit, zo raak je klanten kwijt...

Prima bedrijf met fijne mensen en goede service

Vandaag mijn 4e Suzuki gekocht bij Auto Luykx prettig onderhandeld met Enes Dincer top .Ben zowiezo zeer tevreden over Suzuki.

Vriendelijk geholpen en goede service

Gewoon alles precies volgens afspraak

Alles precies volgens afspraak en iedereen vriendelijk . Gewoon een goed en betrouwbaar gevoel.

Prima netjes geholpen

Alleen het bloemetje was een beetje klein!!!!

Zeer slecht

Miskoop van 17.500 helaas!!!!!!!! Heb hier een Suzuki Vitara gekocht met 2 gebreken tot nu toe bekend. Veel beloftes einde van de rit niks opgelost. Begonnen met verborgen schuurspons lakschade voorzijde auto tijdens aankoop. Na smeken de auto terug kunnen brengen. Auto terug gekregen en nu zit heel de auto vol poetskrassen, iets met budget autopoetsbedrijf?????? Kers op de taart, de rijbeleving alles is normaal en trilt en ik ben gek. Moet nu op eigen kosten alles laten polijsten en nakijken elders. Heb liever weer een KIA die alles maakt met vertrouwen in de klant. Geloof je het niet? Zie de fotos: Je snapt ook wel dat de autowereld niet rijk is geworden met eerlijk zijn... En ga geen reactie hier plaatsen dat jullie je niet in kunnen vinden in dit verhaal. Probeer je in de klant te vinden en niet 17.500 cashen voor rotzooi. Ook zijn jullie altijd super druk in de werkplaats ben 2 keer daar geweest terwijl het te "druk" is om uitgebreid te kijken. Verkoop dan geen auto met garantie als je geen tijd heb om hiernaar om te kijken. Ik neem dit verkoper kwalijk, laatste moment agenda kijken van je collga's. Heb zo een spijt van de aankoop er is zoveel keus op de markt en met vetrouwen in de verkoper hiervoor gevallen.

Vincent heeft me heel goed en fijn geholpen Prima uitleg van de auto Ik ben super blij ..

Mijn vrouw en ik zijn door de verkoopadviseur uitstekend, snel en geduldig geholpen bij het vinden van een nieuwe Suzuki. Een week na de offerte konden wij al onze nieuwe auto ophalen, alle nodige administratie werd ook snel geregeld. Als alles meezit, dan zullen wij over twee of drie jaar ons weer laten zien om de Suzuki ACross te kopen

Lang geduurd en toch gekregen en nu helemaal blij,

Door vooraf aangekondigde leveringsproblemen, waar de dealer niets aan kon doen, en waarvan ik regelmatig op de hoogte werd gehouden, vorige week mijn Vitara in Heemstede opgehaald. Complimenten aan Jeffrey.

Geweldige garage, top professionelen

Deze garage kent haar klanten heel goed en levert continu kwaliteit. Follow up is ook perfect, ze zijn altijd voor advies, service te bereiken en ze leveren goed werk af als ze aan de slag gaan. Service staat bij hen hoog in het vaandel. Absoluut een aanrader ( met ogen dicht!)

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.