goede services

Goede services en komt de afspraken na. Alle Personeel vriendelijk. wij blijven als klant bij Auto Luykx

Prima service en vlekkeloze aflevering van nieuwe auto

Super goed

Keurig geholpen goede service

We zijn heel blij met de auto Suzuki s-cross style

Goed en netjes te woord gestaan, geadviseerd en tot de koop gekomen. Daarnaast nog veel extra dingen er bij besteld. Helaas weinig korting op een dure auto, het is jammer dat de verkoper dat niet zelf mag beslissen. Het komt voor mij onprofessioneel over als de verkoper dat steeds moet vragen aan iemand die zichzelf niet laat zien. Jammer genoeg geen 6 jaar garantie op onze import auto, ondanks dat zijn we er wel erg blij mee.

Een zeer vriendelijk bedrijf!

Ik ben tevreden hoe snel en soepel alles geregeld werd . Afslepen , inruilen en binnen één week een fijne nieuwe auto . Bedankt .

Een bedrijf met klasse en stijl

Fantastische ervaring opgedaan bij Suzuki Luykx. Jeffrey heeft ons zo fijn geholpen aan onze Suzuki Select. Bij het ophalen van onze auto had Jeffrey hem nog extra gepoetst. Hij stond te shinen voor zijn vertrek. Naast dit lieve gebaar, kregen wij als extra service nog een paar andere banden en of het nog niet op kon een prachtig boeket bloemen bij vertrek. Het was zo overweldigend, wij zijn Jeffrey zo dankbaar. Een aanrader om deze prachtige zaak eens binnen te gaan.

Vanaf de offerte tot de oplevering vandaag van mijn auto is het contact goed geweest. Dat de levertijd ruim 4x zo lang heeft geduurd daar kon de verkoper ook niets aan veranderen. Bedankt Jeffrey voor de contacten met je en de goede instructies bij de aflevering van de auto.

professionele klantgerichte aanpak

professioneel en klantgericht. fijne open communicatie

Bij binnenkomst kregen we direct het fijne gevoel van een familiebedrijf

Samen met mijn vrouw , dochter en schoonzoon kwamen we bij Auto Luykx binnen waarna we op een zeer leuke manier werden ontvangen door David . Geheel vrijblijvend konden we lekker rondkijken waarna we onze vragen konden stellen . Tot onze grote verbazing kregen we spontaan twee auto 's mee om even lekker uit te proberen , echt een super ervaring want meestal moet je een afspraak maken voor een proefrit . Eenmaal terug werden we wederom hartelijk ontvangen met koffie of thee en zijn we in gesprek gegaan met David . Mede door zijn adviezen en scherpe offertes zijn we tot het besluit gekomen om diezelfde middag nog onze twee auto's in te ruilen en twee jong gebruikte Suzuki's aan te schaffen . Ik kan iedereen oproepen wanneer je op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte Suzuki het loont de moeite een bezoek te brengen aan Auto Luykx .

Ze nemen de tijd voor je

Auto net opgehaald. Fijn geholpen door Rogier Petrie. Alle mogelijkheden van de auto heeft hij duidelijk uitgelegd. Mooie bos bloemen ontvangen. Zeer tevreden.

Alles prima geregeld

Het uitzoeken voor een andere auto zeer geslaagd de 19 jaar bezoeken voor onderhoud prima een 10

Goede service, zeer klantvriendelijk, je krijgt wat je afspreekt

Goede service, zeer klantvriendelijk, je krijgt wat ze beloven. Maw ze houden zich aan de afspraak

Fantastisch,, maken hun beloofde waar.

Vriendelijke en gastvrij geholpen en letten ook op details. Alles wordt tot in de puntjes verzorgd.

Prima garage

We zijn heel goed te woord festijn en de verkoper nsm de tijd voor ons. Vakmanschap, vriendelijk en goed luisteren naar onze wensen.

Geweldige service

Ik ben blij met mijn nieuwe auto Rijd als een zonnetje Goede uitleg door David Appel Leuk dat je een mooi boeket bloemen krijgt bij de aankoop Geeft altijd een goed gevoel Hartelijke dank Groetjes Yvonne

Helemaal Top

Vriendelijk, eerlijk, goed op de hoogte, mee denkende mensen, niet opdringerig. Komt binnen en word welkom geheten.. en stuk voor stuk erg vriendelijk. Afgelopen periode bij diverse bedrijven binnen geweest maar nergens zo fijn geholpen als bij Luykx. Mooi team hebben jullie opgebouwd, mijn complimenten. Ik ben een zeer tevreden klant.

Helemaal top.

Helemaal top.

Netjes en vriendelijk geholpen

Mijn algemene ervaring is prima behandeling is netjes en correct, alleen een kanttekening is dat wij bij aankoop van een mooie nette Suzuki occasion extra service pakket gekregen waarbij eventueel nieuwe banden zouden worden gemonteerd als de gemonteerde banden onder de 3mm zouden zijn dit was niet het geval dus geen nieuwe banden alleen zaten er lv en la banden met 3,5mm profiel en rv en ra 6mm profiel en zou het sjiek gevonden hebben indien de banden verwisseld zouden zijn zodat op elke as hetzelfde profiel had gezeten b.v. rv en lv 6mm en ra en la de 3.5mm. Verder alles uitgevoerd als afgesproken.

Netjes en vriendelijk geholpen

Snel, correct, volgens afspraak.

Auto gekocht na onderzoek website. Telefonisch afspraken gemaakt met verkoopadviseur. Alle administratieve en financiële snel en correct afgehandeld.

Vriendelijk, behulpzaam en verstand van zaken

onze ervaring is zeer positief. De verkoper dacht met ons mee, was vriendelijk en wist veel van de auto af. Hij nam de tijd voor ons met het eerste gesprek tot en met de aflevering van de auto.

Bijna perfect

Omdat mijn Vitara Totalloss verklaard werd een S-Cross aangeschaft mooie auto fijne prijs met een extra zekerheid pakket alles netjes afgeleverd alleen de banden die waren goed dus hoeften niet vernieuwd te worden maar aan de ene zijde waren de banden 6mm aan de andere kant 3.5mm het had sjiek geweest als ze de banden zo hadden gewisseld dat op de voor en achteras hetzelfde profiel diepte hadden gewisseld verder heel tevreden.

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.