Bijna perfect

Omdat mijn Vitara Totalloss verklaard werd een S-Cross aangeschaft mooie auto fijne prijs met een extra zekerheid pakket alles netjes afgeleverd alleen de banden die waren goed dus hoeften niet vernieuwd te worden maar aan de ene zijde waren de banden 6mm aan de andere kant 3.5mm het had sjiek geweest als ze de banden zo hadden gewisseld dat op de voor en achteras hetzelfde profiel diepte hadden gewisseld verder heel tevreden.

Bijna perfect

Netjes vlot en attent

Behandeling en aanpak heel adequaat aflevering netjes en plezierig, een kanttekening is dat bij afl van de auto de banden misschien wel logischer onder de auto hadden kunnen worden geplaatst i.p.v. rv en ra 6mm en lv en la 3.5mm was netter geweest als op de bijde assen de gelijkwaardige banddiepten hadden gezeten.

Deskundig,vriendelijk

Onze ervaring is positief. De verkopers waren vriendelijk ,namen rustig de tijd om alle vragen te beantwoorden en waren deskundig.

Netjes vlot en attent

Behandeling en aanpak heel adequaat aflevering netjes en plezierig, een kanttekening is dat bij afl van de auto misschien wel logischer onder de auto hadden kunnen worden geplaatst i.p.v. rv en ra 6mm en lv en la 3.5mm was netter geweest als op de bijde assen de gelijkwaardige bandieten hadden gezeten.

Netjes vlot en attent

Deskundig,vriendelijk en nemen de tijd.

Onze ervaring bij suzuki luykx is zeer positief. De verkopers namen rustig de tijd om ons te woord te staan en waren vriendelijk ,luisterden naar onze wensen en legden alles goed uit.

Heel prettige ervaring

Onze ervaring met de verkoper de Heer Rogier Petri van Auto Luykx was zeer prettig in de omgang ,. Hij nam alle tijd bij het uitleggen van de werking van de auto. Hij stond open voor al onze vragen en nam de moeite om even de app te instaleren van het navigeren en bellen. Al met al zeer de moeite om bij Auto Luykx een auto aan te schaffen. We zullen het ook niet laten om onze goede ervaring te delen met familie Vrienden en bekende. Hierbij nogmaals onze vriendelijk dank ook voor het prachtige boeket Familie J van Veen Purmerend

Vriendelijke mensen die doen wat ze beloven.

Prettig en goed geholpen

Heel prettige samenwerking met de verkoper. En vakkundige uitleg over de auto

Zeer vriendelijke vakkundige verkoper en niet op opdringerig weet waar hij over praat en weet wat hij verkoopt zoals het hoort prima

Een professionele en uitmuntende service.

Auto volgens afspraak en vaste prijs de eerste onderhoudsbeurt gehad. In een woord samengevat: uitmuntend. Goede koffiehoek, waar je verschillende gekoelde dranken, koffie, thee, chocolademelk gratis kan pakken. Bedankt en tot de volgende onderhoudsbeurt van onze Suzuki Swift

Helemaal goed

Prettige omgeving fijne verkoper

Gastvrij ontvangen prima geholpen.

Goed geholpen door de mobiliteit adviseur en als het product dat ik gekocht heb dat brengt wat ik daarvan verwacht ben ik dik tevreden.

Correct en volledige aandacht voor de klant

Wij zijn blij verrast door de zeer nette behandeling door Enes, hij vertegenwoordigt de zaak met gevoel en passie. Kennis van zaken is voor hem een tweede natuur. Top.

Goede ervaring

Goed geholpen door Enes, leuke aankoop gedaan. Een hele mooie Suzuki Vitara. Poetswerk kan alleen beter alsof die door een wastraat is gegaan.

Ben super lief en correct geholpen fijne uitleg van David

Professionele en vriendelijke afhandeling van de aankoop procedure

Op 26 oktober ruilden wij onze Suzuki Wagon R in voor een occasion Suzuki Splash. De aankoop werd efficiënt afgehandeld door de medewerkers. Het ophalen van de auto was een plezier op zich. Glimmend stond deze te pronken. Winterbanden er al onder gemonteerd. Nog wat uitleg over de vele knopjes. En een prachtig boeket als puntje op de i. We reden met en veilig gevoel richting Heiloo. Joke Ham

Eerlijk en betrouwbaar en goede service

Mijn auto is daar altijd in onderhoud wat ik top vind dat ik netjes een auto meekrijg ,nu voor het eerst een auto bij auto luykx gekocht anders gingen we naar het oosten van het land.

Byzonders prettige ervaring

Vanaf het eerste telefonisch contact met adviseur Rogier Petri is er snel vriendelijk en professioneel de aankoop van onze Susuki tot stand gekomen. Bij het ophalen van de auto een geduldige uitleg op alle vragen. Waarbij benadrukt werd dat na de aankoop je altijd nog terecht kunt voor eventuele vragen of uitleg. Wij zijn super tevreden. Viendelijke groeten Jack en Margreet Tacx

Geweldige service

Anderhalve week geleden een suzuki vitara gekocht, super blij met de vriendelijkheid en de geboden service, ook de mooei bos bloemen die ik kreeg was zeer attent. Bedankt Brian

zeer goede ervaring

30 september j.l. vond de aflevering van de door ons aangeschafte occasion Suzuki Ignis naar volle tevredenheid plaats. Aanvankelijk hadden wij wij 14-9 een nieuwe Suzuki Ignis besteld met een verwachte levering van ca. 8 maanden. Toen wij kort daarna bericht kregen dat de verwachte levering september 2023 zou worden, had ik spijt van de aankoop. Er stond op dat moment een occasion Ignis van 2 jaar oud in de showroom en we kwamen overeen tegen annulering van het koopcontract deze occasion aan te schaffen. De fa Luykx heeft geen kosten voor de ontbinding van het koopcontract in rekening gebracht, waartoe ze overigens wettelijk wel het recht hadden. Al met al zijn we blij met onze auto en de wijze waarop de fa. Luykx e.e.a. heeft afgewikkeld. Familie van Blanken, 26-10-2022

Van interesse onzerzijds in een nieuwe auto tot aankoop en aflevering een zeer plezierige en vertrouwde ervaring opgedaan. Kort en bondig, fijne contacten.

Duidelijk en eerlijk!

Ik had een afspraak om een SUV te bekijken maar David was duidelijk en eerlijk waarom dat geen auto voor mij was , hij liet mij de Suzuki swift sport zien en liet mij ook in een SUV zitten , ..... en hij had gelijk. Was ook meteen verkocht en heb dan ook de Suzuki Swift Sport gekocht. David is een Topperrrrr

Jarmuiden 29

1046AC Amsterdam

Over Auto Luykx

Auto Luykx is een echt familiebedrijf en al 35 jaar Suzuki dealer voor de regio’s Heemstede, Amsterdam, Haarlem en de Haarlemmermeer. Mede dankzij onze transparante manier van zaken doen en persoonlijke aandacht zijn wij een begrip in de regio geworden. Start je aankoop online Op onze website zet je gemakkelijk de eerste stappen naar je volgende auto. Bekijk de laatste acties, plan een proefrit, vraag direct een inruilvoorstel aan of koop je auto volledig online met extra zekerheden. Gratis leenauto of fiets Heeft je auto onderhoud of reparatie nodig? We vinden het belangrijk dat je ten allen tijde mobiel blijft. Tijdens een bezoek aan onze werkplaats kun je dan ook gebruik maken van een leenauto of fiets. Geheel gratis en kilometervrij, je betaalt alleen de verreden brandstof.